Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
OD PLATIGE SOUND DO SOUNDLY by PLATIGE
Studio Platige Sound zostało założone w 2016 roku i obok kampanii reklamowych dla znanych polskich marek, jak T-Mobile, Carrefour, NC+ czy Łaciate, w swoim portfolio ma kreację dźwięku dla największych światowych producentów gier komputerowych, takich jak Deep Silver, Smilegate, Bloober Team czy Techland. Studio współpracowało także z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots”. Jedną z współprac rozpoczętych w 2022 przez studio jest realizacja dźwięku do pierwszego z serii projektów kampanii wizerunkowej firmy brokerskiej XTB.
– Miniony rok była dla nas wyjątkowy pod wieloma względami. Konsekwentnie realizowana strategia przyniosła wymierne efekty finansowe – 2022 r. był w 25-letniej historii Platige rekordowy. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa. Poszerzamy nasze horyzonty i stawiamy kolejny krok w biznesie. Wsłuchując się w oczekiwania rynku, zdecydowaliśmy się wykorzystać zbudowane doświadczenie w ramach Platige i dać naszemu studiu nie tylko nowy szyld, ale także poszerzyć jego ofertę i wzmocnić kompetencje w zespole- to naturalny kierunek rozwoju – powiedział Karol Żbikowski, Prezes Platige Image.
JAKOŚĆ, DOŚWIADCZENIE, WYSOKIEJ KLASY SPECJALIŚCI
Soundly by Platige wchodzi w Grupę Platige, a to oznacza jakość, doświadczenie i najwyższe standardy działania. Studio ma na swoim koncie nagrody i nominacje takie jak Hollywood Music Award 2018 - muzyka Crossfire czy Złoty Miecz KTR 2019 Sound Design animacji Resident Evil Village. Za tymi wszystkimi sukcesami stoją ludzie - wysokiej klasy specjaliści.
Trzon zespołu studia od ponad 8 lat funkcjonującego w ramach Platige Image tworzą Sabina Pająk-Maciaś oraz Wojciech Chołaściński.
- W ciągu kilku lat naszej pracy dla Platige Image zrealizowaliśmy dźwięk dla wielu znanych i nagradzanych polskich kampanii reklamowych, takich jak „Serce i Rozum” (Orange) czy „Bonjour w Carrefour” z Napoleonem, w którego rolę wcielił się Jacek Braciak. Mamy także duże doświadczenie w sound designie do cinematików. Najbardziej znane realizacje to Dying Light dla Techlandu, czy nagradzany cinematic do gry Resident Evil Village – mówi Sabina Pająk-Maciaś.
POSZERZENIE OFERTY, WZMOCNIENIE KOMPETENCJI
Studio Soundly by Platige otrzymało nie tylko nowy szyld, ale także nową siedzibę. Została ona zaprojektowana tak, by gwarantować najwyższy komfort pracy realizatorom, a także klientom. Specjalnie uformowane ściany, wytłumione wysokiej klasy materiałami, zapewniają idealne warunki odsłuchowe i nagraniowe.
- Nasze studio posiada wysokiej jakości sprzęt, dostęp do olbrzymiej – także zagranicznej – bazy lektorsko-aktorskiej oraz doświadczenie w pracy z czołowymi kompozytorami. Dzięki połączeniu kompetencji oraz technologii, możemy zaoferować szeroki wachlarz usług, takich jak: sound design, kompozycje muzyczne, nagrania lektorskie i dubbingowe, sound branding oraz nadzór nad produkcjami dźwiękowymi – podkreśla Wojciech Chołaściński.
Oferta studia skierowana jest do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, działających zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.
Let’s make it SOUNDLY!
![PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1568045905,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.