Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
OD PLATIGE SOUND DO SOUNDLY by PLATIGE
Studio Platige Sound zostało założone w 2016 roku i obok kampanii reklamowych dla znanych polskich marek, jak T-Mobile, Carrefour, NC+ czy Łaciate, w swoim portfolio ma kreację dźwięku dla największych światowych producentów gier komputerowych, takich jak Deep Silver, Smilegate, Bloober Team czy Techland. Studio współpracowało także z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots”. Jedną z współprac rozpoczętych w 2022 przez studio jest realizacja dźwięku do pierwszego z serii projektów kampanii wizerunkowej firmy brokerskiej XTB.
– Miniony rok była dla nas wyjątkowy pod wieloma względami. Konsekwentnie realizowana strategia przyniosła wymierne efekty finansowe – 2022 r. był w 25-letniej historii Platige rekordowy. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa. Poszerzamy nasze horyzonty i stawiamy kolejny krok w biznesie. Wsłuchując się w oczekiwania rynku, zdecydowaliśmy się wykorzystać zbudowane doświadczenie w ramach Platige i dać naszemu studiu nie tylko nowy szyld, ale także poszerzyć jego ofertę i wzmocnić kompetencje w zespole- to naturalny kierunek rozwoju – powiedział Karol Żbikowski, Prezes Platige Image.
JAKOŚĆ, DOŚWIADCZENIE, WYSOKIEJ KLASY SPECJALIŚCI
Soundly by Platige wchodzi w Grupę Platige, a to oznacza jakość, doświadczenie i najwyższe standardy działania. Studio ma na swoim koncie nagrody i nominacje takie jak Hollywood Music Award 2018 - muzyka Crossfire czy Złoty Miecz KTR 2019 Sound Design animacji Resident Evil Village. Za tymi wszystkimi sukcesami stoją ludzie - wysokiej klasy specjaliści.
Trzon zespołu studia od ponad 8 lat funkcjonującego w ramach Platige Image tworzą Sabina Pająk-Maciaś oraz Wojciech Chołaściński.
- W ciągu kilku lat naszej pracy dla Platige Image zrealizowaliśmy dźwięk dla wielu znanych i nagradzanych polskich kampanii reklamowych, takich jak „Serce i Rozum” (Orange) czy „Bonjour w Carrefour” z Napoleonem, w którego rolę wcielił się Jacek Braciak. Mamy także duże doświadczenie w sound designie do cinematików. Najbardziej znane realizacje to Dying Light dla Techlandu, czy nagradzany cinematic do gry Resident Evil Village – mówi Sabina Pająk-Maciaś.
POSZERZENIE OFERTY, WZMOCNIENIE KOMPETENCJI
Studio Soundly by Platige otrzymało nie tylko nowy szyld, ale także nową siedzibę. Została ona zaprojektowana tak, by gwarantować najwyższy komfort pracy realizatorom, a także klientom. Specjalnie uformowane ściany, wytłumione wysokiej klasy materiałami, zapewniają idealne warunki odsłuchowe i nagraniowe.
- Nasze studio posiada wysokiej jakości sprzęt, dostęp do olbrzymiej – także zagranicznej – bazy lektorsko-aktorskiej oraz doświadczenie w pracy z czołowymi kompozytorami. Dzięki połączeniu kompetencji oraz technologii, możemy zaoferować szeroki wachlarz usług, takich jak: sound design, kompozycje muzyczne, nagrania lektorskie i dubbingowe, sound branding oraz nadzór nad produkcjami dźwiękowymi – podkreśla Wojciech Chołaściński.
Oferta studia skierowana jest do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, działających zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.
Let’s make it SOUNDLY!

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.