Komunikaty PR

Sparta Loyalty partnerem warsztatów Loyalty Academy CLMP

2023-03-13  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Już 21-23 marca 2023 w Amsterdamie odbędą warsztaty certyfikacyjne Loyalty Academy CLMP przeznaczone dla branży lojalnościowej. Uczestniczyć w nich będą menedżerowie, dyrektorzy marketingu, specjaliści od planowania strategicznego, rozwoju biznesu, a także klienci i agencje, które na co dzień zajmują się marketingiem lojalnościowym. Każdy, kto ukończy szkolenie, otrzyma prestiżowy, branżowy certyfikat Loyalty Academy CLMP. Partnerem warsztatów została firma Sparta Loyalty.

Warsztat certyfikacyjny Loyalty Academy CLMP to trzydniowy, intensywny program szkoleniowy, którego celem jest przekazanie aktualnej i szczegółowej wiedzy oraz zaprezentowanie najlepszych praktyk, które rządzą marketingiem lojalnościowym. Kończy się egzaminem, którego pozytywny wynik uprawnia do posługiwania się certyfikatem zawodowym CLMP (Certified Loyalty Marketing Professional).

Warsztaty w Amsterdamie to wydarzenie ważne tak naprawdę dla każdej osoby prowadzącej biznes. Bez lojalności trudno dziś nie tylko o sprzedaż, ale również o istnienie na rynku, które opiera się przecież na budowaniu i utrzymaniu relacji z klientami – mówi Tomasz Wawrzynów, dyrektor generalny Sparta Loyalty.

Warsztaty w Amsterdamie będą prowadzone w formie interaktywnych wykładów, dyskusji oraz studiów przypadków. Podczas zajęć omówione zostaną i najpopularniejsze, i mniej oczywiste narzędzia lojalnościowe. Prowadzący opowiedzą o sposobach oceny i mierzenia efektów podjętych działań i metod. Pokażą też nowości i możliwości najnowocześniejszych programów lojalnościowych, które wdrażane są przez firmy na całym świecie.

Nasza obecność podczaas tego wydarzenia nie jest przypadkowa. Od dawna angażujemy się w budowanie świadomości roli nowoczesnej lojalności – mówi Tomasz Wawrzynów. – W branży loyalty pracujemy ponad 20 lat. Mamy więc nie tylko szeroką wiedzę, ale przede wszystkim doświadczenie we wdrażaniu najbardziej skutecznych programów lojalnościowych prawie w każdym segmencie rynku – poczynając od branży oil&gas, poprzez farmację czy FMCG, po Horeca.

Warsztaty Loyalty Academy CLMP Certification Workshop odbędą się po raz pierwszy w Europie. Ich głównym zadaniem jest usystematyzowanie zawodowej specjalizacji w marketingu, jaką jest lojalność. Oprócz Spartavity sponsorami tego wydarzenia są też firmy Antavo i Snipp. Organizatorem jest The Wise Marketer Group (WMG), wydawca jednego z najpopularniejszych portali na temat marketingu i lojalności na świecie, oraz The Loyalty Academy™, branżowy program certyfikacji zawodowej, oferujący osobom kończącym program nauczania tytuł Certified Loyalty Marketing Professional™ (CLMP).

Certyfikat CLMP zostanie przyznany wszystkim uczestnikom warsztatów, którzy aktywnie zaangażują się w zajęcia, wezmą udział w dyskusjach oraz wykażą się zrozumieniem zasad, praktyk, technologii i elementów finansowych związanych z prezentowanymi strategiami lojalnościowymi.

Wśród prelegentów warsztatów znajdą się Tom Peace – Customer Loyalty Expert, Deon Olivier, CLMP™ oraz Margaret Meraw, MBA, CLMP.

Więcej szczegółów na temat tego wydarzenia można znaleźć pod linkiem: https://loyaltyacademy.org/clmp-europe/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.