Sparta Loyalty partnerem warsztatów Loyalty Academy CLMP
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Już 21-23 marca 2023 w Amsterdamie odbędą warsztaty certyfikacyjne Loyalty Academy CLMP przeznaczone dla branży lojalnościowej. Uczestniczyć w nich będą menedżerowie, dyrektorzy marketingu, specjaliści od planowania strategicznego, rozwoju biznesu, a także klienci i agencje, które na co dzień zajmują się marketingiem lojalnościowym. Każdy, kto ukończy szkolenie, otrzyma prestiżowy, branżowy certyfikat Loyalty Academy CLMP. Partnerem warsztatów została firma Sparta Loyalty.
Warsztat certyfikacyjny Loyalty Academy CLMP to trzydniowy, intensywny program szkoleniowy, którego celem jest przekazanie aktualnej i szczegółowej wiedzy oraz zaprezentowanie najlepszych praktyk, które rządzą marketingiem lojalnościowym. Kończy się egzaminem, którego pozytywny wynik uprawnia do posługiwania się certyfikatem zawodowym CLMP (Certified Loyalty Marketing Professional).
– Warsztaty w Amsterdamie to wydarzenie ważne tak naprawdę dla każdej osoby prowadzącej biznes. Bez lojalności trudno dziś nie tylko o sprzedaż, ale również o istnienie na rynku, które opiera się przecież na budowaniu i utrzymaniu relacji z klientami – mówi Tomasz Wawrzynów, dyrektor generalny Sparta Loyalty.
Warsztaty w Amsterdamie będą prowadzone w formie interaktywnych wykładów, dyskusji oraz studiów przypadków. Podczas zajęć omówione zostaną i najpopularniejsze, i mniej oczywiste narzędzia lojalnościowe. Prowadzący opowiedzą o sposobach oceny i mierzenia efektów podjętych działań i metod. Pokażą też nowości i możliwości najnowocześniejszych programów lojalnościowych, które wdrażane są przez firmy na całym świecie.
– Nasza obecność podczaas tego wydarzenia nie jest przypadkowa. Od dawna angażujemy się w budowanie świadomości roli nowoczesnej lojalności – mówi Tomasz Wawrzynów. – W branży loyalty pracujemy ponad 20 lat. Mamy więc nie tylko szeroką wiedzę, ale przede wszystkim doświadczenie we wdrażaniu najbardziej skutecznych programów lojalnościowych prawie w każdym segmencie rynku – poczynając od branży oil&gas, poprzez farmację czy FMCG, po Horeca.
Warsztaty Loyalty Academy CLMP Certification Workshop odbędą się po raz pierwszy w Europie. Ich głównym zadaniem jest usystematyzowanie zawodowej specjalizacji w marketingu, jaką jest lojalność. Oprócz Spartavity sponsorami tego wydarzenia są też firmy Antavo i Snipp. Organizatorem jest The Wise Marketer Group (WMG), wydawca jednego z najpopularniejszych portali na temat marketingu i lojalności na świecie, oraz The Loyalty Academy™, branżowy program certyfikacji zawodowej, oferujący osobom kończącym program nauczania tytuł Certified Loyalty Marketing Professional™ (CLMP).
Certyfikat CLMP zostanie przyznany wszystkim uczestnikom warsztatów, którzy aktywnie zaangażują się w zajęcia, wezmą udział w dyskusjach oraz wykażą się zrozumieniem zasad, praktyk, technologii i elementów finansowych związanych z prezentowanymi strategiami lojalnościowymi.
Wśród prelegentów warsztatów znajdą się Tom Peace – Customer Loyalty Expert, Deon Olivier, CLMP™ oraz Margaret Meraw, MBA, CLMP.
Więcej szczegółów na temat tego wydarzenia można znaleźć pod linkiem: https://loyaltyacademy.org/clmp-europe/

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.