Komunikaty PR

Sprzedaj swój stary smartfon i kup taniej nowy Huawei P40 lub P40 Pro

2020-04-01  |  16:00
Biuro prasowe

Jeżeli planujesz zakup nowego telefonu, warto rozważyć najnowszą ofertę Huawei. Przy zakupie premierowego smartfona P40 lub P40 Pro obowiązuje specjalna promocjaklienci mogą odsprzedać swój stary telefon, do którego wyceny Huawei doliczy dodatkowy bonus: w przypadku P40 Pro w wysokości 1 000 zł, a dla modelu P40 – 500 zł.

Huawei P40 to najnowsza generacja przedstawicieli serii P, znanej z potężnej, fotograficznej siły. Premierowe modele P40 i P40 Pro zostały wyposażone w innowacyjny aparat fotograficzny Ultra Vision Leica o rozdzielczości 50 MP i rekordowej wielkości sensora na poziomie 1/1,28”, który rejestruje więcej światła niż konkurencyjne urządzenia.

 

Od 26 marca do 13 kwietnia najnowsze flagowe smartfony Huawei P40 Pro i P40 można zamówić w przedsprzedaży – do zakupionego w tym okresie telefonu, za 1 zł dodawany będzie smartwatch Huawei Watch GT 2. Przy zakupie nowych smartfonów Huawei obowiązuje dodatkowa promocja – klienci mogą odsprzedać swój stary smartfon lub inne używane urządzenie elektroniczne, do którego wyceny Huawei doliczy dodatkowy bonus: w przypadku P40 Pro w wysokości 1 000 zł, a dla modelu P40 – 500 zł.

 

Aby skorzystać z przedsprzedażowej oferty promocyjnej, nabywca nowego smartfona powinien wykonać następujące czynności:

  • aktywować zakupiony telefon w terminie do 20 kwietnia na stronie https://consumer.huawei.com/pl/trade-in  (otrzyma wtedy kod promocyjny ważny do 4 maja)
  • chcąc odsprzedać używany smartfon lub inne urządzenie elektroniczne:
    • wejść na stronę partnera Huawei https://huawei.asgoodasnew.com/pl
    • wpisać model sprzedawanego urządzenia
    • partner Huawei zweryfikuje czy sprzedawane urządzenie objęte jest promocją i dokona jego wyceny
    • zaakceptować wycenę dokonaną przez partnera Huawei i wprowadzić kod promocyjny
    • wycena starego urządzenia zostanie powiększona o 1 000 zł (w przypadku zakupu P40 Pro) lub 500 zł (w przypadku zakupu P40)
    • kurier odbierze stare urządzenie w dogodnym miejscu i czasie
    • po sprawdzeniu stanu odsprzedawanego urządzenia partner wykona przelew na konto wskazane przez biorącego udział w promocji

Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie na stronie www.huawei.asgoodasnew.com/pl.

Rekomendowana cena detaliczna smartfona Huawei P40 Pro to 4299 zł, a Huawei P40 – 2 999 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
2024-07-11 | 13:00

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.