Komunikaty PR

Start-up baby.link, czyli innowacja w świecie ginekologii

2023-02-15  |  17:20
Biuro prasowe

Do tej pory w ramach wizualizacji i utrwalania wyników badań USG przyszli rodzice otrzymywali w gabinecie ginekologicznym zdjęcie. Założycielka spółki baby.link stwierdziła jednak, że idąc z duchem czasu i postępującą digitalizacją ta tradycyjna pamiątka powinna otrzymać nowoczesną alternatywę. Tak narodził się start-up oferujący wirtualną usługę, w ramach której partnerzy mogą wyświetlać, a także dzielić się z innymi pełną, przestrzenną formą obrazu 3D swojego dziecka, utrwaloną podczas badania prenatalnego. 

Świat się zmienia, a wpływ nowoczesnych technologii na naszą rzeczywistość jest tego nieodzowną częścią. Obserwujemy go niemalże w każdej dziedzinie naszego życia. Również w świecie ginekologii. Jednym z przykładów na postępujący rozwój może być usługa baby.link, dzięki której tradycyjne zdjęcie z wyników badań USG otrzymało alternatywę w postaci pełnej, przestrzennej formy obrazu 3D dziecka, utrwalonej podczas badania prenatalnego. I choć powszechne, fizyczne pamiątki zawsze pozostaną w cenie, cyfrowy zamiennik zapewnia nie tylko dokładniejszy obraz, lecz również możliwość dzielenia się nim z bliskimi. Przyszli rodzice mogą bowiem przesyłać spersonalizowany link do rodziny czy przyjaciół.

– Baby.link jest odpowiedzią na potrzeby przyszłych rodziców, którzy poszukują nowoczesnych alternatyw. Jestem przekonana, że tradycyjna forma zapisu wyniku badań USG na zawsze pozostanie cenną pamiątką, jednak dziś partnerzy mają możliwość wyboru. Nasze wirtualne rozwiązanie pozwala im dzielić się swoim szczęściem z innymi poprzez możliwość udostępniania bliskim spersonalizowanego linku. Oczywiście dostęp do obrazu otrzymują wyłącznie osoby do tego upoważnione – mówi Agnieszka Drews, prezes spółki baby.link.

Docelowo innowacyjna usługa ma być oferowana w gabinetach ginekologicznych na terenie całego kraju. Założycielka zaprasza do współpracy zainteresowanych lekarzy oraz właścicieli klinik. 

 Misją baby.link jest umożliwienie partnerom dzielenia się emocjami z innymi poprzez wizualizację swojego szczęścia. W nowoczesny sposób i na własnych zasadach. Pragniemy, by usługa była oferowana na terenie całego kraju, a kto wie, być może w przyszłości również za granicą. Zachęcamy do kontaktu, aby porozmawiać o szczegółach i wspólnie oferować nową jakość wyników badań USG – dodaje Drews.

Więcej informacji na temat spółki baby.link znajdziemy na stronie www.babylink.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.