Komunikaty PR

Stepler: Już niemal pół miliona Polaków spaceruje i zyskuje!

2022-03-16  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania stepler ( 0.25 MB )

Nadchodząca wiosna, cieplejsze i coraz dłuższe dni to doskonały czas, aby zadbać o zdrowie i kondycję po długiej zimie. Najtrudniej jest zrobić ten pierwszy krok - zasiedziały tryb życia rozleniwia i z czasem coraz trudniej zmobilizować się do zrobienia czegokolwiek dla siebie. Wielu szuka dodatkowej motywacji - tą w praktyce okazuje się Stepler - prosta w użyciu i bezpłatna aplikacja, która uwzględnia system premiowania. Im więcej spacerujesz, tym więcej zyskujesz - nie tylko lepsze samopoczucie, zdrowie, spalone kalorie, ale i atrakcyjne nagrody. Stepler to rozwiązanie dedykowane dla wszystkich pokoleń, a także doskonała forma spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół.

Kto korzysta z aplikacji Stepler?

Aplikacja powstała w Szwecji i szybko zyskała popularność. Obecnie korzysta z niej co 10 Szwed, a po 1,5 roku działalności “wprawiła w ruch” w sumie 1,6 mln osób nie tylko w Szwecji, ale również w Norwegii, Niemczech i w Polsce. Badania firmy pokazują, że aplikacja przynosi oczekiwane efekty - jej użytkownicy ruszają się o 20% więcej niż przed jej zainstalowaniem. To oznacza, że realnie wpływa na zwiększenie aktywności w ciągu dnia.

Naszym użytkownikom chcemy podarować zdrowie i lepsze samopoczucie, a także rzeczy i wartości niematerialne, które będą inspirować, bawić, poszerzać horyzonty, umilą wolny czas w gronie przyjaciół czy rodziny. Aplikacja Stepler to wielowymiarowe korzyści. Widzimy, że użytkownicy są bardziej skłonni cieszyć się czymś, w co włożyli pracę - w przypadku Stepler chodzą i są nagradzani. ” - mówi Filip Syta, Country Manager Stepler w Polsce.

 

Idziesz na rodzinny spacer? A może robisz zakupy? Włącz aplikację i wygrywaj

Weekendowy spacer w gronie rodziny czy przyjaciół może zyskać nowe oblicze. Stepler to doskonała forma zabawy i zdrowego współzawodnictwa. Przed rozpoczęciem spaceru warto włączyć aplikację i zobaczyć ile się przeszło, ile zyskało i co wygrało, a następnie można porównać wyniki z innymi użytkownikami. To fascynująca i wciągająca gra, która umożliwia wyrobienie nowych, a przede wszystkim zdrowych nawyków.

Stepler umila w zasadzie każdą czynność z codziennej rutyny, również te, za którymi nie przepadamy, czy nie chce nam się ich wykonywać. Wyrzucenie śmieci, wyjście z psem, zrobienie zakupów i wiele innych zyskuje nowe oblicze, a my energię by wykonać je jak najszybciej i cieszyć się nagrodami. Nawet codzienne 6-8 tysięcy kroków, które powinniśmy wykonywać wg. rekomendacji Światowej Organizacji Zdrowia brzmi mniej zniechęcająco, mając na uwadze, że te kroki mogą być “wymienione” na np. abonament do czytelni online lub inne zniżki.

 

Polacy potrzebują ruchu!

W zdrowym ciele zdrowy duch. “Pandemia i wprowadzane lockdowny zmieniły stare i wykształciły nowe nawyki. Home office sprawił, że codzienna aktywność zaczęła ograniczać się do osiedla czy dzielnicy, w której mieszkamy, a nie miasta, jak miało to miejsce wcześniej. W konsekwencji ruszamy się coraz mniej, co przekłada się na gorszą kondycję zdrowotną, samopoczucie, większą zapadalność na choroby, w tym przewlekłe, i inne schorzenia. Z perspektywy krajowej gospodarki generuje to ogromne straty dla budżetu państwa i miliardowe koszty związane z nakładami na leczenie.” - powiedział Filip Syta, Country Manager Stepler w Polsce.

W Polsce koszty ograniczonej aktywności fizycznej wynoszą rocznie około 10 mld zł, zaś w całej Unii Europejskiej – 80 mld euro.[1] Szacuje się, że około 67 procent Polaków nie praktykuje żadnej aktywności fizycznej choćby w trakcie przemieszczania się z miejsca na miejsce, a mając do wyboru przejść się o własnych siłach lub skorzystać z windy czy schodów ruchomych, chętniej wybierają te ostatnie. Stepler udowadnia, że w życiu codziennym jest szereg sytuacji, w których każdy z nas mógłby ruszać się zdecydowanie więcej, rezygnując z windy, ruchomych schodów czy autobusu na rzecz krótkiego spaceru. Rosnąca liczba użytkowników i wyniki ich aktywności, która wzrosła o 20% odkąd korzystają z aplikacji pokazują, że częstszy wysiłek fizyczny się opłaca.

 

Grono partnerów w Polsce

W ciągu zaledwie 3-miesięcznej obecności w Polsce aplikacja zyskała sobie grono już ponad pół miliona użytkowników, które stale rośnie. System nagradzania i premiowania to skuteczna metoda na zmianę nawyków, wykształcenie nowych, tych zdrowszych.

W gronie partnerów wspierających Stepler w staraniach do zmiany nawyków na zdrowsze są już takie firmy, jak: Storytel, Decathlon, BookBeat, LYKO, ICIW, JAYS, EGMONT, Albert.

Paulina Sawicki, Country Manager Poland, BookBeat, dodaje: "Aktywność fizyczna i poszerzanie horyzontów, poprzez słuchanie audiobooków, dosłownie idą w parze. Dzięki Stepler mogliśmy trafić z naszą ofertą do osób, które z pewnością mają czas na korzystanie z naszej usługi. Pierwsze wyniki zdecydowanie przekroczyły nasze oczekiwania, co nas bardzo cieszy." - Paulina Sawicki, Country Manager Poland, BookBeat.

 

O aplikacji Stepler:

  • Stepler to darmowa aplikacja, która liczy kroki i przelicza je na punkty, które możesz wymienić na produkty, zniżki lub usługi u naszych partnerów.
  • Celem jest budowanie zdrowych nawyków ruchowych, bardziej zrównoważonego społeczeństwa Wśród partnerów inicjatywy są takie firmy jak BookBeat, Storytel, LYKO, ICIW, JAYS, EGMONT, Albert.
  • Aplikacja do pobrania na system operacyjny iOS i Android, obecnie dostępna jest na rynku w Szwecji, Norwegii, Niemczech i w Polsce.

 


[1] Raport „Koszty ekonomiczne braku aktywności fizycznej w Europie” zrealizowany dla Międzynarodowego Stowarzyszenia Sportu i Kultury ISCA przez Centrum Badań Ekonomicznych i Biznesowych (Cebr)

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.