STILL poszerza możliwości wózków OPX iGo neo
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
W dwa lata po swojej premierze współpracujące z pickerem autonomiczne wózki do kompletacji STILL iGo neo zostają wyposażone w szereg rozwiązań, które pozwolą im wspierać proces kompletacji jeszcze wydajniej i bezpieczniej niż dotąd.
W swojej istocie wózki do kompletacji poziomej STILL OPX iGo neo stanowią wsparcie pickerów w procesie kompletacji. Zdolny do samodzielnego przemieszczania się, wykrywania i omijania przeszkód oraz podążania za operatorem pojazd klasy AGV zdejmuje z człowieka obowiązek sterowania wózkiem. W efekcie picker może w pełni skupić się na pobieraniu kolejnych pozycji zamówienia i odkładaniu ich na nośniki ładunku umieszczone na wózku, co z kolei pozwala zwiększyć produktywność i zredukować liczbę błędów. Ze względu na duże zainteresowanie rozwiązaniem wdrożono szereg nowych funkcjonalności. Zwiększają one bezpieczeństwo pracy autonomicznego wózka do kompletacji OPX iGo neo i poszerzają możliwości jego wykorzystania.
STILL Easy Protect 3D
System ochrony przed kolizjami, w który wyposażone są wózki do kompletacji OPX iGo neo został rozbudowany o funkcję 3D. Dzięki niej kontrolowana będzie nie tylko przestrzeń w dolnej części pojazdu, ale obszar na całej jego wysokości. Pozwoli to uniknąć szerszej gamy niepożądanych zdarzeń oraz pozwoli zmniejszyć odległości bezpieczeństwa w zastosowaniach z wózkami nożycowymi (dotąd – ze względu na fakt, że umieszczone nisko czujniki nie wykrywały uniesionych wideł – trzeba było zachować większe dystanse). W rozwiązanie to można doposażyć już funkcjonujące na rynku wózki. Co ciekawe, dzięki opisanej poniżej innowacji system Easy Protect 3D może być wykorzystywany zarówno w trybie jazdy ręcznej, jak i autonomicznej.
STILL Easy Protect – teraz także w trybie ręcznym
Nowa funkcjonalność w obszarze bezpieczeństwa pracy pozwala unikać kolizji podczas ręcznego sterowania pojazdem. Wykorzystując mechanizmy, dzięki którym wózki do kompletacji OPX iGo neo są w stanie samodzielnie się przemieszczać, wprowadzono automatyczną reakcję systemu na sytuację, w której pojazd prowadzony przez operatora znajduje się na kursie kolizyjnym. Wózek hamuje, gdy odległość od innych obiektów osiągnie wartość krytyczną. – Manewry zlecane przez operatora w trybie pracy ręcznej są poddawane ciągłej ewaluacji przez komputer pokładowy. Gdy pojazd znajdzie się na kursie kolizyjnym z obiektem w otoczeniu wózka, prędkość jest automatycznie redukowana – tłumaczy Dominik Jasiok, Advanced Applications Manager STILL Polska. Nowa funkcja bazuje na systemie wykrywania przeszkód wykorzystywanym dotąd w trybie autonomicznym. Nie wymaga dzięki temu żadnych aktualizacji sprzętowych i może zostać udostępniona wszystkim obecnym klientom za pośrednictwem aktualizacji oprogramowania pojazdu.
Wariant OPX iGo neo do obsługi palet szerszych niż 800 mm
Kolejną nowością jest oddanie do użytku klientów nowej wersji wózka do kompletacji STILL OPX iGo zdolnej obsługiwać w trybie autonomicznym palety o szerokości do 1000 milimetrów. Poszerza to zakres zastosowań autonomicznego partnera kompletacji o obsługę niektórych nośników ładunku stosowanych w przemyśle. Zintegrowany system ochrony pieszych i unikania kolizji zabezpiecza odpowiednio powiększony pojazd i szerokość ładunku. – Wdrożone innowacje są odpowiedzią na zgłaszane przez klientów potrzeby rozwoju iGo neo oraz generalne zainteresowanie inwestorów prostymi, ale skutecznymi rozwiązaniami automatyzacyjnymi – mówi Advanced Applications Manager STILL Polska. – Dzięki rozwojowi systemu STILL Easy Protect oraz wprowadzeniu wersji do obsługi palet i nośników ładunków 1000 mm autonomiczne wózki do kompletacji mogą być efektywnie użytkowane w szerszej gamie zastosowań – konkluduje Dominik Jasiok.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.