STILL zacieśnia współpracę z idealworks
More&More Marketing
ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl
Dążąc do poszerzenia portfolio produktów i usług z obszaru autonomicznych robotów mobilnych, firma STILL zacieśnia współpracę z idealworks, dostawcą rozwiązań dla elastycznych, skalowalnych ekosystemów robotyki, na czele z integrującą urządzenia różnych firm platformą AnyFleet oraz pojazdami AMR serii iw.hub.
Wzrost presji konkurencyjnej, wysoka zmienność otoczenia i potrzeb klientów, niedobory kadrowe oraz rosnąca dostępność rozwiązań automatyzacyjnych przekładają się na popularność w logistyce autonomicznych robotów mobilnych (AMR). Dostrzegając znaczenie tych przemian, firma STILL zacieśnia współpracę z idealworks. Oferowana przez tę organizację centralna platforma chmurowa AnyFleet umożliwia współpracę zautomatyzowanych urządzeń transportowych różnych dostawców w standardzie VDA 5050. Z kolei pojazdy AMR serii iw.hub – w nomenklaturze STILL funkcjonujące jako AXH – to poruszające się z prędkością do 8 km/h urządzenia będące w stanie niezależnie podnosić, przewozić i dostarczać ładunki do 1 000 kg. System działa autonomicznie, eliminując potrzebę stosowania znaczników, magnesów lub kodów QR. Dzięki temu do wdrożenia AMR i chmury AnyFleet nie są wymagane żadne zmiany strukturalne istniejącego obiektu. – W kontekście rosnącej konkurencji i braku wykwalifikowanych pracowników automatyzacja staje się właściwym wyborem, pozwalającym przygotować organizacje na przyszłość – mówi Frank Müller, Senior Vice President STILL Brand Management. – Jako STILL oferujemy naszym klientom inteligentne rozwiązania automatyzacyjne. Dzięki partnerstwu z idealworks uzupełniamy portfolio dokładnie o takie rozwiązanie, jakiego dziś potrzebują – dodaje.
Z perspektywy idealworks współpraca ze STILL jako globalnym partnerem w zakresie sprzedaży i serwisu jej rozwiązań to sposób na ekspansję w oparciu o dobrze rozbudowaną, zorientowaną na klienta sieć dostaw i wsparcia. – Współpraca z firmą STILL umożliwia nam sprawne udostępnienie naszego całościowego portfolio rozwiązań szerokim kręgom klientów – mówi Michael Schneider, CEO idealworks. – Jesteśmy przekonani, że wsparcie dystrybucji naszych produktów przez STILL pomoże kontynuować wzrost i internacjonalizację idealworks. Cieszymy się, że jedna z wiodących firm w branży intralogisytki będzie realizować razem z nami potencjał automatyzacji w Europie i na świecie – dodaje.
![PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1568045905,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.