Komunikaty PR

Sukces planszówki – Down to Hell – na Kickstarterze!

2020-03-26  |  10:03
Biuro prasowe

Silver Lynx Games, spółka zależna Gaming Factory, która prowadzi działalność na rynku gier planszowych, w niecałą dobę osiągnęła wyznaczony cel kampanii na platformie Kickstarter. Środki w wysokości już ponad 40 000 USD zostaną przeznaczone na wykonanie i komercjalizację gry planszowej Down to Hell. Gra autorstwa Red Dev Studio jest dostępna w wersji na PC i Nintendo Switch, natomiast przygotowywana przez Silver Lynx Games gra planszowa ma być gotowa jeszcze w tym roku. We wrześniu 2019 producent tytułu udzielił Silver Lynx Games dziesięcioletniej licencji na stworzenie planszowej wersji gry. Projekt trafi do sprzedaży pod koniec 2020 roku.

- Down to Hell jest naszą drugą produkcją przygotowaną we współpracy z twórcami gier video. Zachęceni sukcesem kampanii kickstarterowej Hard West the Board Game postanowiliśmy wydać kolejną grę planszową z segmentu fantasy. Down to Hell jest dynamiczną grą typu hack&slash osadzoną w mrocznym, piekielnym klimacie. Cieszymy się z powodu tak dużego zainteresowania naszym tytułem mając nadzieję, że dostarczy on wiele rozrywki i spełni on oczekiwania graczy – mówi Kornelia Piech, szefowa Silver Lynx Games.

Down to Hell w wersji gry planszowej naśladuje popularne gry wideo typu hack& slash. Gra składa się z płytek mapy, które tworzą modułowy loch. Dzięki temu każda gra, nawet z tym samym scenariuszem, jest za każdym razem inna. Jednocześnie gra oferuje szeroki wachlarz mechanik, czyniących grę jeszcze ciekawszą. Na tytuł składają się solowe i zespołowe gry planszowe, w których gracz wciela się w rolę bohaterów walczących z potworami nawiedzającymi Ziemię. Istnieją cztery główne klasy bohaterów: rycerz, mag, łowca demonów i nekromanta, a każdy z nich oferuje unikalny styl gry z atakami, zaklęciami i specjalnościami.

Autorem Down to Hell jest notowana na NewConnect spółka Red Dev Studio. Tytuł jest dostępny w wersji na PC i Nintendo Switch. We wrześniu 2019 producent tytułu udzielił Silver Lynx Games dziesięcioletniej licencji na stworzenie wersji analogowej gry. Silver Lynx Games poniesie koszty stworzenia i komercjalizacji planszówki. Za udzielenie licencji Red Dev Studio będzie otrzymywało prowizję od wyniku netto ze sprzedaży gry na poziomie 20 proc. Gra planszowa zostanie wyprodukowana i wprowadzona na rynek do końca 2020 r.

- Osiągnięcie celu kampanii w mniej niż 24 godziny robi wrażenie, a jednocześnie potwierdza, że pomysł jest trafiony. Slasher jako gra planszowa? Czemu nie, jeżeli wiesz, jak to zrobić. Silver Lynx Games przeprowadzając udaną kampanie w tak krótkim czasie udowodnił, że potrafi zainteresować graczy nową formułą, jaką opracował dla Down to Hell. Kampania potrwa jeszcze prawie dwa tygodnie, a jej wynik może pozwolić na podniesienie produkcji na jeszcze wyższy poziom, zarówno pod względem jakości wykonania, jak i zawartości rozgrywki – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio.

Down to Hell w wersji na PC i Nintendo Switch to dynamiczny slasher, zrealizowany w mrocznym stylu. Podczas rozgrywki gracz używając zarówno broni, jak i magii ma za zadanie walczyć z piekielnymi demonami. Jego celem jest uratowanie duszy małej dziewczynki. W każdym rozdziale dostępnych w grze będzie co najmniej trzech różnych bossów, z których każdy będzie wymagającym przeciwnikiem. Klimat gry podkreśla styl graficzny oraz muzyka o ciężkim, metalowym brzmieniu (wykorzystano utwory zespołów Decapitated i Koronal).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.