Komunikaty PR

Sundog zdradza więcej informacji o Ibru, studio pokazało fragment miasta

2023-04-20  |  11:00
Biuro prasowe

Sundog, spółka z branży gier wideo pracuje aktywnie nad swoim pierwszym projektem Ibru. Tym razem studio pokazało grafikę przedstawiającą fragment miasta i zdradziło kilka nowych informacji o szczegółach świata. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 5. Tytuł inspirowany jest książką Olgi Tokarczuk Anna In w Grobowcach Świata. W nadchodzących miesiącach Sundog planuje kolejną emisję. Jej celem będzie zebranie budżetu produkcyjnego na stworzenie tytułu.

– W najnowszym materiale key art pokazujemy szczegóły najniższej dzielnicy miasta. Jest to obszar slumsów, które zbudowane są w dużej mierze na ruinach starożytnego miasta.  Mieszkańcy tej dzielnicy budowali ją ze znalezionych kamieni, starych materiałów budowlanych. Wykorzystane są duże, wysokie kolumny, które są kolejną warstwą miasta i historii w nich ukrytej. Slumsy Ibru to opuszczona przestrzeń, która rządzi się swoimi prawami – Carlos Castañon, współzałożyciel i dyrektor artystyczny Sundog. – Przestrzeń ta jest zamieszkiwana przez najbiedniejszych mieszkańców. Z drugiej strony pomimo tego szarego życia, ta dzielnica jest bardzo kolorowa i różnorodna. Mieszają się tu kultury. Może w niej się znaleźć każdy, kto spadł z drabiny społecznej, przez to ta okolica jest tak niesamowita – dodaje Carlos Castañon.

Twórcy przy projektowaniu Ibru inspirują się mitami i historią bliskiego wschodu. Nawiązania będzie można znaleźć w kulturze, ubiorach bohaterów, czy architekturze. Niektóre stroje i lokalizacje powiązane są z faktami geograficznymi i problemami społecznymi krajów z tamtego obszaru.

– Trafiamy do miasta, które lata swojej świetności ma za sobą. Trudno powiedzieć, kiedy były te czasy. Całe miasto jest „postczasowe”, nie wiadomo, czy to co się w nim dzieje jest współczesne, czy antyczne – mówi Aleksandra Bieluk, współzałożycielka i dyrektorka narracyjna Sundog. – Nad dolną dzielnicą dominuje zupełnie inny świat, górna część miasta. Mieszkają tam postacie, które podają się za bogów. Boskość w naszym świecie jest dziwnym zjawiskiem, można się urodzić bogiem, albo przybliżyć się do tego statusu przez czyny. Ten motyw jest bardzo stary, nawiązujemy tutaj do opowieści o Gilgameszu, który przez swoje czyny został półbogiem – wyjaśnia Aleksandra Bieluk.

Ibru to pierwszy tytuł Sundoga. Nad grą pracuje aktualnie około 10 osób, a docelowo spółka zamierza zbudować 20 osobowy zespół.  Spółka szacuje, że budżet gry przekroczy 10 mln zł. Gra ma być wydana w 2026 roku. Wcześniej spółka rozważy debiut na NewConnect. Czas rozgrywki planowany jest na ok. 16 godzin.

W pierwszej rundzie finansowania w styczniu br. firma pozyskała od inwestorów 1,48 mln zł. W 2023 Sundog zamierza pozyskać kolejne finansowanie na rozwój produkcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.