Świąteczna promocja iiyama. Kup monitor i zgarnij prezenty od Creative
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami, dlatego iiyama postanowiła pomóc Mikołajowi! Ruszyła świąteczna promocja, w ramach której kupując monitory tej firmy, możemy otrzymać prezent w postaci głośnika lub soundbara marki Creative.
W ramach najnowszej promocji iiyama, decydując się na zakup wybranych monitorów tego producenta, otrzymamy od firmy Creative prezent w postaci wodoszczelnego głośnika przenośnego MUVO Play albo kompaktowego bezprzewodowego soundbara Stage Air V2.
Promocją objęte są cztery gamingowe monitory z rodziny G-Master, więc każdy znajdzie tu coś dla siebie. Przy zakupie modelu G-Master GB2470HSU Red Eagle z 24-calowym panelem Fast IPS o rozdzielczości 1080p, odświeżaniu 165 Hz i czasie reakcji zaledwie 0,8 ms oraz technologią FreeSync Premium otrzymamy w prezencie głośnik Creative MUVO Play o wartości 169 zł. Ten sam prezent czeka w przypadku większego, 27-calowego wariantu tego monitora, czyli G-Master G2770HSU Red Eagle.
Decydując się na zakup G-Master G2770QSU Red Eagle z 27-calową matrycą Fast IPS o rozdzielczości 1440p, superszybkim czasie reakcji 0,5 ms i odświeżaniu 165 Hz oraz obsługą FreeSync Premium Pro lub G-Master GB3266QSU Red Eagle z 31,5-calowym zakrzywionym wyświetlaczem VA o rozdzielczości 1440p, odświeżaniu 144 Hz i czasie reakcji 1 ms oraz wsparciem FreeSync Premium możemy liczyć natomiast na soundbar Creative Stage Air V2 za 229 zł.
Promocja potrwa aż do Bożego Narodzenia lub do wyczerpania zapasów. Aby z niej skorzystać, należy dokonać zakupu w oficjalnym sklepie iiyama lub u wybranych partnerów, tj. w sklepach Media Expert, Empik, Delkom czy x-kom.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.