Komunikaty PR

SwipBox wprowadza wieloletnią gwarancję na baterie w automatach zewnętrznych

2023-01-03  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Producent automatów paczkowych, SwipBox wprowadził 10-letnią gwarancję na baterie dla nowych, zewnętrznych urządzeń z linii Infinity.

Zaawansowane technologicznie, zewnętrzne automaty Infinity są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji poprzez Bluetooth i nie wymagają podłączenia do prądu. Dzięki temu ich instalacja jest łatwa oraz szybka, ponieważ nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznego źródła zasilania ani połączenia z Internetem.

Wiemy, że baterie w naszych automatach są w stanie wytrzymać nawet 10 lat. Na rynku pojawiło się jednak wiele sceptycyzmu, co do naszego stwierdzenia. Dlatego właśnie objęliśmy stosowane bateria gwarancją, aby pozbawić naszych partnerów jakichkolwiek wątpliwości, że warto nam zaufać. Jeśli z jakiegoś powodu bateria przestanie działać przed wskazanym okresem, po prostu zostanie przez nas wymieniona. Jest to bardzo łatwy proces, który może zostać zrealizowany przez każdego z nas – powiedział Jens Rom, CEO SwipBox.

Nowa, 10-letnia gwarancja na baterie wpisuje się w ogólną strategię SwipBox, której celem jest zapewnienie możliwie najniższego, całkowitego kosztu utrzymania automatów. – Urządzenia Infinity zostały zaprojektowane w taki sposób, aby można było je zainstalować w mniej niż 10 minut. Nie wymagają dedykowanego zasilania, Wi-Fi, ani łączności mobilnej, co znacznie obniża koszty instalacji. Zasadniczo, potrzebują wyłącznie płaskiej powierzchni. Posiadamy ponad 400 automatów zainstalowanych na północ od koła podbiegunowego. Upewniliśmy się w ten sposób, że baterie działają zgodnie z oczekiwaniami nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach – dodał CEO SwipBox.

SwipBox zamknął 2022 rok z rekordową liczbą ponad 15 tysięcy wyprodukowanych automatów, co jest zasługą nowych, dużych kontraktów. – Mamy nadzieję, że w 2023 roku będziemy rozwijać się w podobnym tempie, jak w latach ubiegłych. Nie widzimy powodu, dla którego trajektoria wzrostu nie miałaby być kontynuowana, tym bardziej że cały czas obserwujemy duże zainteresowanie naszymi produktami. Nasze plany są oparte na automatach Infinity, ale również narzędziu o nazwie „Generator lokalizacji”, który został wprowadzony na rynek w listopadzie – podsumował Jens Rom.

Generator lokalizacji opiera się na sztucznej inteligencji i jest narzędziem samouczącym, które wspiera firmy w poszukiwaniu odpowiednich lokalizacji dla swoich automatów. Łączy publiczne źródła danych, mapy czy Google Street View dla wzmocnienia wydajności w zakresie planowania gęstej sieci urządzeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.