Komunikaty PR

Sylwia Pyśkiewicz nową Prezes Zarządu polskiego oddziału Equinixa

2022-02-09  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Equinix - globalny dostawca infrastruktury cyfrowej™, powołał Sylwię Pyśkiewicz na stanowisko Prezesa Zarządu w Polsce. Na tym stanowisku Sylwia będzie kontynuować rozwój działalności w Polsce – na rynku, który stał się trzecią najszybciej rozwijającą się gospodarką w Unii Europejskiej, podwajając swoją wielkość w ciągu ostatnich 15 lat.

Sylwia przechodzi do Equinix z firmy Iron Mountain, wnosząc ponad 20 lat doświadczenia zawodowego zdobywanego na stanowiskach wyższego szczebla. W tym okresie pełniła funkcje kierownicze w różnych sektorach dla międzynarodowych firm, takich jak Pelion, Tesco, B&Q oraz Medicover. Jest uznaną liderką transformacji biznesowej w Polsce. Założyła Payback, jeden z największych programów lojalnościowych w Europie, zanim został on przejęty przez American Express w 2011 roku w ramach wielomilionowej transakcji.

Oprócz kierowania główną działalnością w Polsce, Sylwia będzie nadzorować oraz rozwijać Equinix Internet Exchange w Warszawie (wcześniej PLIX), uznawany za największy komercyjny punkt wymiany internetu (Internet Exchange) w Polsce.

"Jest to ekscytujący czas pełen wyzwań dla organizacji z Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki szybkiej cyfryzacji świat otworzył się dla wielu firm, umożliwiając im globalny rozwój. Equinix jest idealnym partnerem w tej podróży. Globalna siła Platformy Equinix oraz wizja i zaangażowanie firmy w budowanie lepszej, zrównoważonej i połączonej cyfrowo przyszłości, w pełni pokrywają się z moimi własnymi ambicjami i cieszę się, że będę mogła kontynuować budowanie zespołu oraz rozwijać Equinix Polska." dodała Pyśkiewicz.

Judith Gardiner, VP Growth and Emerging Markets w Equinix powiedziała: "Jestem bardzo podekscytowana faktem, że Sylwia dołączyła do zespołu EMEA Growth and Emerging Markets, aby rozwijać nasz biznes w Polsce. Sylwia posiada niezwykle bogate i szerokie doświadczenie w rozwijaniu platform cyfrowych uznanych marek na konkurencyjnych rynkach. To doświadczenie, w połączeniu z jej praktyczną umiejętnością zarządzania zespołami w transformacjach biznesowych, czyni ją idealną osobą do kierowania naszym polskim zespołem."

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.