Symfonia laureatem Polskiej Nagrody Jakości 2022
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
15 listopada 2022 r., podczas IX Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości w Krakowie, Symfonia została wyróżniona Polską Nagrodą Jakości 2022. Otrzymała ją za wdrażanie koncepcji zarządzania jakością – Total Quality Management. Statuetkę w imieniu firmy odebrał prezes zarządu Symfonii, Piotr Ciski.
Polski Kongres Przedsiębiorczości, będący polsko-europejskim gospodarczym forum wymiany wiedzy i doświadczeń, gościł grono 150 prelegentów – ekspertów z różnych obszarów i dziedzin życia społeczno-ekonomicznego oraz 40.000 uczestników konferencji on-line. Wśród licznych dyskusji o poświęconych ważnym kwestiom Polski i Europy znalazł się panel „Polish Success Story”, podczas którego Piotr Ciski wraz z innymi ekspertami rozmawiali o tym, jak dążyć do sukcesu w biznesie, które ścieżki wybierać i jakie przeszkody omijać.
Polski Kongres Przedsiębiorczości od 2013 roku wpisuje się w kalendarz spotkań ludzi nauki, biznesu, samorządu, parlamentarzystów oraz reprezentantów administracji rządowej. Od początku tej idei wymiany doświadczeń jej organizatorem jest Polska Agencja Przedsiębiorczości z Katowic.
Symfonia to polski producent oprogramowania, jeden z największych dostawców systemów ERP dla firm z sektora MŚP. Symfonia specjalizuje się w tworzeniu programów i aplikacji, w tym chmurowych, przeznaczonych do obsługi oraz automatyzacji finansów i księgowości, kadr i płac oraz HR, wsparcia sprzedaży (w tym w kanale e-commerce), zarządzania magazynem, zarządzania produkcją, elektronicznego obiegu dokumentów oraz analizy danych. Spółka świadczy także usługi wdrożeniowe, szkoleniowe oraz w zakresie wsparcia technicznego. Z rozwiązań Symfonii korzysta ponad 50 tysięcy mikro, małych i średnich firm oraz biur rachunkowych.
Historia marki sięga 1995 roku, kiedy to na rynku pojawił się jeden z pierwszych w Polsce programów do zarządzania finansami i księgowością pod nazwą Symfonia. Spółka należy do funduszu Mid Europa Partners, wiodącego inwestora finansowego w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej.
Więcej na temat Symfonii na www.symfonia.pl, blogu, na profilach Facebook oraz LinkedIn.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.