Synergia liderów usług IT. ProData Consult zmieni nazwę na emagine.
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
ProData Consult, dostawca usług outsourcingu IT, jedna z czołowych firm tego sektora w Polsce zmieni nazwę na emagine i wzmocni swoją pozycję na rynku międzynarodowym. Łączy siły z ekspertami z Europy Zachodniej, by zapewniać klientom jeszcze wyższą jakość świadczonych usług, zaś osobom poszukującym pracy w branży IT kolejne interesujące i stabilne wyzwania zawodowe.
Rebranding ProData Consult to kolejny, konsekwentny krok w rozwoju firmy, która już od ponad 2 dekad wspiera polskie i europejskie przedsiębiorstwa w realizacji projektów IT oraz jest godnym zaufania i pewnym pracodawcą. Jest on konsekwencją połączenia dwóch znaczących dla rynku usług IT firm: jednego z liderów rynku outsourcingu projektów oraz najwyższej klasy konsultantów IT i biznesowych w Europie Północnej i Polsce – ProData Consult oraz świadczącego usługi w zakresie biznesu i IT dla czołowych firm we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii – emagine. Wspólny szyld to coś więcej niż tylko zmiana nazwy, to połączenie międzynarodowych doświadczeń, wiedzy i zapewnienie klientom dostępności do nowego wymiaru świadczonych usług. Dla osób szukających pracy w branży IT to zaś okazja do: rozwoju swoich kompetencji na rynkach światowych, zdobywania doświadczeń oraz stabilnego zatrudnienia w stale rozwijającej się firmie, a także uczenia się od ekspertów z całej Europy.
- Branża IT wymaga ciągłej aktualizacji wiedzy, technologii, usług. Chcąc utrzymać pozycję lidera, trzeba wyprzedzać potrzeby klientów i wyjść poza to, co oczywiste. Jak pokazujemy w naszym nowym spocie reklamowym, eksperckiego poziomu nie tworzy jeden głos, kreuje go za to mnogość i różnorodność doświadczeń – mówi Mariusz Grajewski, Prezes Zarządu ProData Consult sp. z o. o. Pomimo wypracowanej już pozycji na rynku Europy Środkowej i Północnej, ProData Consult zdecydowała się na odważny ruch – akwizycję emagine i przejęcie jej nazwy, ale z całkowicie zmienioną identyfikacją marketingową przygotowującą firmę do ekspansji na kolejne rynki europejskie. To działanie zwiększa zasięg terytorialny, rozszerza portfolio usług i konsultantów oraz tworzy jeszcze bardziej rozwojowe miejsce pracy dla specjalistów IT. W Polsce, wprowadzeniu marki emagine towarzyszyć będzie kampania reklamowa w 6 wybranych miastach tj.: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Bydgoszczy, Lublinie oraz Gdańsku i obejmować będzie m.in. nośniki DOOH, sieć kin oraz lotnisko Chopina.
Silna pozycja na rynku europejskim
Firma od wielu lat kontynuuje swój dynamiczny rozwój, co potwierdzają uzyskiwane wyniki finansowe, a także zwiększająca się liczba doświadczonych specjalistów działających w jej strukturach. W ubiegłym roku, jako grupa kapitałowa, wygenerowała 452 mln euro przychodu, a w Polsce kolejny raz utrzymała aż 40-procentową dynamikę wzrostu. Tylko w naszym kraju projekty międzynarodowe i lokalne realizuje już blisko 1200 specjalistów IT. Świadczą oni usługi dla największych i najbardziej prestiżowych klientów z m.in. branży bankowości, ubezpieczeń, energetyki, e-commerce. Poza synergią z emagine i dokonującym się rebrandingiem, w roku 2022 ProData Consult przejęła także firmę Aspira, działającą w Irlandii i Holandii, zatrudniającą ponad 200 osób i obsługującą klientów z sektora IT, usług finansowych, opieki zdrowotnej, urządzeń farmaceutycznych/medycznych oraz sektora użyteczności publicznej/energetyki.
W ten sposób ProData Consult (występująca wkrótce formalnie pod nazwą emagine) kontynuuje międzynarodową ekspansję i wzmacnia swoją przewagę konkurencyjną. Koncentrując się na strategicznych partnerstwach z podmiotami działającymi w branży, firma ciągle się rozwija. Poszerza zakres usług, uzupełnia kadrę oraz wchodzi na nowe rynki, umacniając swoją pozycję wśród europejskich liderów.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.