Synergia liderów usług IT. ProData Consult zmieni nazwę na emagine.
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
ProData Consult, dostawca usług outsourcingu IT, jedna z czołowych firm tego sektora w Polsce zmieni nazwę na emagine i wzmocni swoją pozycję na rynku międzynarodowym. Łączy siły z ekspertami z Europy Zachodniej, by zapewniać klientom jeszcze wyższą jakość świadczonych usług, zaś osobom poszukującym pracy w branży IT kolejne interesujące i stabilne wyzwania zawodowe.
Rebranding ProData Consult to kolejny, konsekwentny krok w rozwoju firmy, która już od ponad 2 dekad wspiera polskie i europejskie przedsiębiorstwa w realizacji projektów IT oraz jest godnym zaufania i pewnym pracodawcą. Jest on konsekwencją połączenia dwóch znaczących dla rynku usług IT firm: jednego z liderów rynku outsourcingu projektów oraz najwyższej klasy konsultantów IT i biznesowych w Europie Północnej i Polsce – ProData Consult oraz świadczącego usługi w zakresie biznesu i IT dla czołowych firm we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii – emagine. Wspólny szyld to coś więcej niż tylko zmiana nazwy, to połączenie międzynarodowych doświadczeń, wiedzy i zapewnienie klientom dostępności do nowego wymiaru świadczonych usług. Dla osób szukających pracy w branży IT to zaś okazja do: rozwoju swoich kompetencji na rynkach światowych, zdobywania doświadczeń oraz stabilnego zatrudnienia w stale rozwijającej się firmie, a także uczenia się od ekspertów z całej Europy.
- Branża IT wymaga ciągłej aktualizacji wiedzy, technologii, usług. Chcąc utrzymać pozycję lidera, trzeba wyprzedzać potrzeby klientów i wyjść poza to, co oczywiste. Jak pokazujemy w naszym nowym spocie reklamowym, eksperckiego poziomu nie tworzy jeden głos, kreuje go za to mnogość i różnorodność doświadczeń – mówi Mariusz Grajewski, Prezes Zarządu ProData Consult sp. z o. o. Pomimo wypracowanej już pozycji na rynku Europy Środkowej i Północnej, ProData Consult zdecydowała się na odważny ruch – akwizycję emagine i przejęcie jej nazwy, ale z całkowicie zmienioną identyfikacją marketingową przygotowującą firmę do ekspansji na kolejne rynki europejskie. To działanie zwiększa zasięg terytorialny, rozszerza portfolio usług i konsultantów oraz tworzy jeszcze bardziej rozwojowe miejsce pracy dla specjalistów IT. W Polsce, wprowadzeniu marki emagine towarzyszyć będzie kampania reklamowa w 6 wybranych miastach tj.: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Bydgoszczy, Lublinie oraz Gdańsku i obejmować będzie m.in. nośniki DOOH, sieć kin oraz lotnisko Chopina.
Silna pozycja na rynku europejskim
Firma od wielu lat kontynuuje swój dynamiczny rozwój, co potwierdzają uzyskiwane wyniki finansowe, a także zwiększająca się liczba doświadczonych specjalistów działających w jej strukturach. W ubiegłym roku, jako grupa kapitałowa, wygenerowała 452 mln euro przychodu, a w Polsce kolejny raz utrzymała aż 40-procentową dynamikę wzrostu. Tylko w naszym kraju projekty międzynarodowe i lokalne realizuje już blisko 1200 specjalistów IT. Świadczą oni usługi dla największych i najbardziej prestiżowych klientów z m.in. branży bankowości, ubezpieczeń, energetyki, e-commerce. Poza synergią z emagine i dokonującym się rebrandingiem, w roku 2022 ProData Consult przejęła także firmę Aspira, działającą w Irlandii i Holandii, zatrudniającą ponad 200 osób i obsługującą klientów z sektora IT, usług finansowych, opieki zdrowotnej, urządzeń farmaceutycznych/medycznych oraz sektora użyteczności publicznej/energetyki.
W ten sposób ProData Consult (występująca wkrótce formalnie pod nazwą emagine) kontynuuje międzynarodową ekspansję i wzmacnia swoją przewagę konkurencyjną. Koncentrując się na strategicznych partnerstwach z podmiotami działającymi w branży, firma ciągle się rozwija. Poszerza zakres usług, uzupełnia kadrę oraz wchodzi na nowe rynki, umacniając swoją pozycję wśród europejskich liderów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.