Komunikaty PR

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

2024-11-04  |  15:00
Biuro prasowe

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na integrację sztucznej inteligencji z zespołami ludzkimi, oferując elastyczne wsparcie w postaci wszechstronnego asystenta z ludzką twarzą. Nazywa się Ava i ma potencjał, by zrewolucjonizować znacznie więcej niż sprzedaż.

 

Ava specjalizuje się w sprzedaży wychodzącej, zarządzając zadaniami, które zazwyczaj wymagają wielu godzin ludzkiej pracy. Mając dostęp do ponad 300 milionów kontaktów B2B i danych z dziesiątek źródeł, może ona wyszukiwać, badać i kontaktować się z potencjalnymi klientami za pomocą hiper-spersonalizowanych wiadomości przychodzących na e-mail oraz skrzynkę LinkedIn. Używa przy tym zaawansowanych narzędzi pozwalających na podgrzewanie leadów i testowanie skuteczności kampanii. Tym samym pozwala na znaczne zwiększenie liczby generowanych leadów oraz ogólną optymalizację działań sprzedażowych.

 

11,5 mln dolarów dla start-upu Artisan. Polski fundusz wśród inwestorów

 

- Ava generuje 50 leadów każdego dnia. To rozwiązuje problem ręcznego wprowadzania i analizy danych z różnych źródeł – mówi Jaspar Carmichael-Jack, założyciel i CEO start-upu Artisan, którego produktem jest Ava. Jak przyznaje 23-letni przedsiębiorca, na rynku istnieje ogromne zapotrzebowanie na tego typu narzędzie, ale nie zamierza się zatrzymywać tylko na jednym. - Ava jest w jednej setnej tym, czym ma być nasz finalny produkt – przyznaje i zapowiada, że jego celem jest, aby kolejne “artisany” były zdolne do wykonywania całych zawodów, a nie tylko poszczególnych czynności. 

 

Inwestorom wystarcza jednak już to, co Artisan dostarcza teraz. Start-up zamknął rundę finansowania pre-seed w wysokości 11,5 mln dolarów, a wzięli w niej udział m.in. guru świata VC Oliver Jung, (który jako jeden z pierwszych inwestował w Airbnb, Bird czy Revolut) oraz takie fundusze jak Y Combinator, Sequoia Scout i BOND. Wśród inwestorów jest też polski fundusz AIP Seed. - Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w finansowaniu tej przełomowej platformy – mówi Dariusz Żuk, CEO i założyciel AIP Seed. Jak dodaje, asystenci AI mają szansę zrewolucjonizować sposób funkcjonowania firm i zwiększyć ich rentowność.

 

Ava odciąży sprzedażowców. Kolejne “artisany” w planach

 

Jak konkretnie robi to Ava? Zdaniem foundera Artisan, na rynku istnieje zbyt wiele produktów SaaS, które są drogie, niekompatybilne, i zmuszające w ostateczności do przełączania się między bazami czy ręcznego wprowadzania danych. Ava konsoliduje niezbędne narzędzia i automatyzuje budowanie list kontaktów, weryfikację danych i aktualizację CRM. Fundusze pozyskane w rundzie finansowania mają zostać wykorzystane do rozszerzenia możliwości i doskonalenia zestawu umiejętności Avy oraz  powstania nowych “artisanów”.

 

Firma planuje uruchomienie Lucasa, artisana marketingu (Ava jest BDR (Business Development Representative) oraz Elijah, artisana Customer Success. Mają oni działać w ramach swoich skonsolidowanych ekosystemów, dzięki czemu Artisan jako ujednolicona  platforma rozszerzy swój zasięg na cały ruch GTM, zastępując cały zestaw starszych narzędzi Saas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
2024-10-24 | 12:00

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce pojawiają się nowe wyzwania w obszarze dostaw. Dotyczą one szczególnie kluczowego etapu doręczeń w obrębie miasta, jakim jest tzw.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.