Komunikaty PR

Szybko, szybciej, najszybciej!

2023-04-27  |  19:00
Biuro prasowe

Lider usług hostingowych w Polsce ogłosił zakończenie ostatniego etapu modernizacji swoich połączeń w szkielecie sieci. Od teraz transfer odbywa się na 100 Gbitowych redundantnych połączeniach, które zapewniają wysoką przepustowość sieci. Niedawno home.pl poinformował także o inwestycji w superszybkie serwery do obsługi  WordPress i PrestaShop, które wspierają zarządzanie wysoko wymagającymi stronami internetowymi, a także wpływają na szybsze ładowanie się witryn e-sklepów umieszczonych w home.pl. Tego rodzaju inwestycje pozwalają home.pl świadczyć swoje usługi bez zakłóceń i utrzymują firmę w gronie liderów branży nowych technologii.

W oparciu o regularnie prowadzony monitoring transferu danych, widzimy jego zwiększające się zapotrzebowanie Widoczny w analizach wzrost wyraźnie wskazuje na to, że polska sieć teleinformatyczna aktywnie się rozwija. Firma informuje, że w celu zapewnienia stabilnego i bezpiecznego funkcjonowania zarówno całej sieci home.pl, jak i witryn jej klientów, podjęła decyzję o wykorzystaniu zwielokrotnionego połączenia 100Gbit. Dzięki tej zmianie, klienci home.pl, mogą być pewni, że oferowane przez nich usługi i produkty będą zawsze dostępne.

Zrobiliśmy kolejny ważny krok w rozwoju naszej infrastruktury. Główne połączenia sieciowe zostały przełączone na redundantne połączenia 100Gbit. Był to ostatni etap prac, które mieliśmy zaplanowane na ubiegły rok – mówi Maciej Maciejowski, Chief Technology Officer, w home.pl.

Aby zapewnić bezpieczeństwo oraz komfort swoim klientom, do udoskonalenia systemu łączy sieciowych firma wykorzystała urządzenia wiodących firm z branży telekomunikacyjnej. Jak podkreśla przedstawiciel firmy, stanowi to ważny krok na drodze do pełnej integracji z siecią IONOS, której członkiem jest home.pl.

Stworzyliśmy optymalne środowisko do zwiększenia przepustowości połączeń oferowanych przez naszą firmę, bez zauważalnych dla Klientów przerw, i dziś dostarczamy jeszcze lepszej jakości usługi cyfrowe. Pozyskując nowe kompetencje i oferując kompleksową gamę rozwiązań, produktów i usług wspieramy transformację cyfrową polskiej gospodarki nieprzerwanie od 25 lat. – dodaje Maciej Maciejowski.

Zmiana przepustowości połączeń to jednak nie jedyna nowość. Niedawno home.pl poinformował także o inwestycji w superszybkie serwery do obsługi WordPress i PrestaShop, które wspierają zarządzanie wymagającymi stronami internetowymi, a także wpłyną na szybsze ładowanie się witryn e-sklepów.

O home.pl:

home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl S.A. jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl i homecloud.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.