Komunikaty PR

The Wizards od studia Carbon Studia zaraz zadebiutuje na rynku azjatyckim!

2020-04-28  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Już 30 kwietnia gra The Wizards – zadebiutuje w wersji na konsole PlayStation VR na rynku azjatyckim – w Japonii, Hongkongu, Singapurze, Tajwanie, Malezji, Indonezji, Tajlandii oraz Korei. Autorem tytułu jest Carbon Studio, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu gier i technologii VR (wirtualna rzeczywistość). Spółka ogłosiła niedawno, że sprzedaż gier z serii The Wizards, przekroczyła już ponad 100 tys. sztuk. W premierę tytułu na rynku azjatyckim zaangażowany jest znany w tym regionie publisher – Winking Entertainment. Azja stanowi dziś znaczącą część światowych przychodów z segmentów VR i AR (rozszerzona rzeczywistość).

Carbon Studio wprowadza The Wizards do Azji, terenu będącego jednym z najpopularniejszych regionów pod względem sprzedaży projektów dedykowanych technologii VR i AR. Gra, w wersji na PlayStation VR, zadebiutuje w Japonii, Hongkongu, Singapurze, Tajwanie, Malezji, Indonezji, Tajlandii oraz Korei już 30 kwietnia. Cena gry będzie wynosiła równowartość 24.99 USD. W wydanie tytułu zaangażowany jest Winking Entertainment, znany publisher na rynku azjatyckim. – Winking Entertainment to wiodąca firma w Azji, która od wielu lat zajmuje się tworzeniem i wydawaniem gier. Pomoc partnera w prowadzeniu naszej gry na rynek azjatycki, jest dla nas bardzo cenna. Wierzymy, że współpraca zaowocuje sukcesem The Wizards w Azji. – mówi Błażej Szaflik. – Zgodnie z naszą strategią, The Wizards staje się globalnym tytułem i zdobywa coraz większą popularność na całym świecie. Niedawno odnotowaliśmy ponad 100 tys. sztuk sprzedanych egzemplarzy wszystkich gier z serii. Liczymy na kolejne wzrosty. – dodaje Błażej Szaflik.

Jak podkreśla prezes spółki, technologie VR stają się coraz popularniejsze. Coraz więcej regionów z różnych zakątków świata, decyduje się na inwestowanie w ten segment rynku. – Obserwujemy największy potencjał wśród gier VR na rynku azjatyckim. Pokazała to m.in. sprzedaż pierwszego nakładu gogli Xiaomi MI na tym obszarze, która odbyła się w błyskawicznym tempie. Duża liczba firm w Azji na bieżąco poszukuje interesujących partnerów do współpracy w zakresie rozwiązań VR. Jestem przekonany, że wejście na ten rynek z The Wizards da nam dalsze możliwości rozwoju w tym regionie. – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.

W Japonii rozrywka związana z wirtualną rzeczywistość ,,kusi’’ większość społeczeństwa, niezależnie od płci czy wieku. Na bieżąco wyprzedawane są m.in. popularne konsole PlayStation VR. W Singapurze istnieje także bardzo silne community VR – działa tam kilka ugruntowanych studiów tworzących profesjonalne produkcje VR.

- Od kilku lat można zauważyć zwiększone zainteresowanie także chińskim rynkiem VR. Szczególnie rozwija się branża gier mobilnych oraz technologie z zakresu VR/AR. Jest to spowodowane tym, że rynek chiński od lat konkuruje z rynkiem amerykańskim do bycia światowym liderem w technologii VR/ AR. Chociaż w ubiegłym roku Stany Zjednoczone przebiły Chiny pod względem przychodów VR/AR, to prognozy firmy Digi-Capital wskazują, że Chiny do 2022 roku mogą wyprzedzić amerykański rynek wirtualny. Dodatkowo z raportu wynika, że kontynent azjatycki stanowi około połowy światowych przychodów z AR/VR. – komentuje Karolina Koszuta, z zarządu Carbon Studio.

Początki serii The Wizards sięgają 2017 roku. Tytuł zadebiutował wówczas na platformach Steam VR i Oculus Store. W chwili pełnej premiery, w marcu 2018 roku, The Wizards była jedną z najlepiej ocenianych gier VR, m.in. na platformie Steam. Kilka miesięcy później spółka wprowadziła do sprzedaży The Wizards: Trials of Meliora, dedykowaną mobilnym goglom VR, zaś w marcu 2019 roku premierę miała gra The Wizards – Enhanced Edition. Rozszerzona wersja podstawowego tytułu znalazła się w rankingu najlepszych gier VR. Gra zdobywa także w serwisie metacritic.com wysokie oceny (80/100 pkt.). The Wizards – Enhanced Edition dostępna jest w wersjach na PlayStation VR oraz gogle Oculus Rift i HTC Vive. Od czasu premiery gra zdobyła również wiele prestiżowych nagród, m.in. na Indie Prize w Kolonii, czy Casual Connect w Azji, Respawn 2017.

The Wizards to gra VR osadzona w bogatym świecie fantasy, w której gracz walczący ze złem i wcielający się w potężnego czarodzieja, aby zwyciężyć, musi wykazywać się sporym sprytem i przebiegłością.

Najważniejszą tegoroczną premierą Carbon Studio będzie The Wizards - Dark Times. Projekt w pierwszej kolejności będzie dostępny w wersji PC VR, a docelowo także na gogle Oculus Quest. Premiera tytułu nastąpi jeszcze w pierwszym półroczu tego roku.

Carbon Studio:

Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Twórcy świetnie ocenianej gry The Wizards (81/100 pkt na Metacritic i 85 proc. pozytywnych komentarzy na platformie Steam). We wrześniu 2019 roku studio podpisało umowę licencyjną na produkcję gry komputerowej z wiodącym wydawcą miniaturek i gier bitewnych, Games Workshop. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. 

Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii. 

Od grudnia 2019 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.