Komunikaty PR

ThinkPhone by Motorola wyrusza w wyprawę rowerową przez Alaskę

2023-02-21  |  14:00
Biuro prasowe

21 lutego 2023 r.: nieco ponad miesiąc będzie trwała rowerowa wyprawa przez Alaskę, podczas której Damian Drobyk, ambasador marki Motorola, pokona samotnie ponad 1400 kilometrów wyłącznie na rowerze.

Wyprawa rozpocznie się dzisiaj w mieście Anchorage, a zakończy 25 marca br. w arktycznej osadzie Deadhorse. Podczas podróży Damian przejedzie obok najwyższego szczytu Ameryki Północnej, epickiego masywu – Denali 6190 m n.p.m oraz pokona jedną z najbardziej odludnych dróg świata ­­­– Dalton Highway o długości 666 km. Poruszając się wyłącznie na północ przekroczy słynną rzekę Jukon River oraz koło podbiegunowe.


Wyprawa przez Alaskę to część przygotowań do ekspedycji rowerowej przez Antarktydę na Biegun Południowy. W trudnych zimowych warunkach i temperaturach do -30 stopni Celsjusza Damian przetestuję część niezbędnego sprzętu i wypracuję własne standardy zachowań, podczas długiej ekspozycji na mróz, biwakowania, jak i jazdy na rowerze.

Aby być w kontakcie ze światem Damian będzie korzystał ze smartfona, który jest stworzony do tego typu przedsięwzięć. To ThinkPhone by Motorola - niezwykłe połączenie przodującej na rynku innowacyjności Motorola oraz wieloletniego dorobku Lenovo w zakresie rozwiązań zabezpieczających. Nowe urządzenie może się poszczycić parametrami z najwyższej półki i unikatowym designem. Oprócz  funkcji bezpieczeństwa urządzenie ma certyfikat MIL STD 810H i zostało wykonane z lekkich włókien aramidowych, które są wytrzymalsze od stali. Ma korpus z aluminium klasy lotniczej oraz szkło Gorilla® Glass Victus™, dlatego z powodzeniem znosi wstrząsy i upadki z wysokości do 1,25 m. Stopień ochrony IP68 oznacza, że ThinkPhone radzi sobie z kurzem i zanurzeniem w wodzie na głębokość do 1,5 metra przez nawet 30 minut.

ThinkPhone ma duży wyświetlacz FHD+ o przekątnej 6,6 cala, na którym prezentuje się lepiej każda zawartość. Duża bateria umożliwia działanie smartfona przez ponad 36 godzin i zachowanie łączności podczas nawet najdalszych podróży. Kiedy trzeba uzupełnić zapas energii, ThinkPhone ma w zestawie uniwersalną ładowarkę TurboPower o mocy 68 W, która dostarcza energii na cały dzień po minutach ładowania.

Dopełnieniem tego wszechstronnego urządzenia jest aparat z matrycą Ultra Pixel o rozdzielczości 50 MP, który zapewnia najwyższą jakość obrazu podczas wideokonferencji niezależnie od warunków oświetlenia. Matryca Ultra Pixel stosowana we flagowych smartfonach idealnie oddaje nawet najdrobniejsze szczegóły, ponieważ robi zdjęcia, używając do ostrzenia 32 razy więcej pikseli. Dzięki temu powstają dokładniejsze zdjęcia projektów, notatek i szkiców, o niezwykłej klarowności i szczegółowości.

 „ThinkPhone pozwoli mi pozostać w kontakcie, nawigować podczas jazdy na północ, utrwalać wyprawowe chwile panoramicznymi zdjęciami, filmami w 8K i publikować codzienne relacje z wyprawy na FB. Flagowa specyfikacja w solidnej obudowie, wraz z superszybkim ładowaniem baterii powinna się sprawdzić nawet w tak ambitnych rowerowych podróżach” – Damian Drobyk.

Szczegóły wyprawy można poznać na stronie: http://damiandrobyk.pl/alaska-2023/

Zastrzeżenia prawne

Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. THINKSHIELD jest znakiem towarowym firmy Lenovo. DOLBY i DOLBY ATMOS są zarejestrowanymi znakami towarowymi Dolby Laboratories. MediaTek jest znakiem towarowym MediaTek Incorporated. Snapdragon jest znakiem towarowym lub zarejestrowanym znakiem towarowym Qualcomm Incorporated. Snapdragon jest produktem Qualcomm Technologies, Inc. i/lub podmiotów zależnych. Android jest znakiem towarowym Google LLC. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2023 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.