TIM, fischer Polska i Custommerce z nominacją do e-Commerce Polska awards


Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Rich content – wyjątkowy sposób prezentacji produktów marki fischer na platformie TIM.pl – zdobył uznanie jury 10. edycji konkursu e-Commerce Polska awards, co przełożyło się na nominację w kategorii „Best adaptation to new digital reality B2B”.
Rich content zastępuje tradycyjną kartę produktu, na którą zazwyczaj składa się zdjęcie sprzedawanego produktu i towarzyszący mu tekstowy opis z wymienieniem najważniejszych parametrów. Dostarcza klientowi w atrakcyjnej, interaktywnej formie kompletną wiedzę o produkcie, co pomaga podjąć właściwą decyzję zakupową.
Zastosowanie rich contentu dla prezentacji produktów marki fischer na TIM.pl było pionierskim wdrożeniem tak innowacyjnej komunikacji produktów z branży budowlanej na platformie e-commerce B2B w Polsce. To wspólne dzieło platformy e-commerce (TIM.pl), producenta (fischer Polska) i partnera technologicznego, odpowiedzialnego za projekt i wykonanie (Custommerce). Pod wdrożeniu rich content dla pierwszej partii 118 produktów marki fischer na TIM.pl odnotowano niemal 45-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży, 58-procentowy wzrost średniego czasu spędzonego przez użytkowników na stronie produktu, a także 91-procentowy spadek współczynnika odrzuceń. Więcej o wdrożeniu tego rozwiązania w case study (link poniżej).
Obecnie na TIM.pl dostępnych jest już ponad 1000 kart produktów wielu marek polskich i zagranicznych, które w wyczerpujący i bardzo atrakcyjny sposób dostarczają klientom pełne informacje na temat właściwości produktu, jak i możliwości jego zastosowania. Poza marką fischer w formie rich content prezentowany jest asortyment m.in. takich firm jak Kontakt Simon, Legrand, F&F, Kopos, Bemko, Elektroplast czy Grupa Topex.
- To wielka radość po raz kolejny znaleźć się wśród nominowanych do e-Commerce Polska awards. Organizatorzy konkursu sygnalizują skokowy wzrost popularności kategorii dotyczących e-commerce B2B. Rosnąca konkurencja w żaden sposób nie stanęła na naszej drodze do finału konkursu, co potwierdza pozycję TIM-u w branży – mówi Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Cieszy mnie, że to nasza pierwsza nominacja zespołowa – widać, że razem z partnerami biznesowymi możemy dokonywać rzeczy wyjątkowych. Rich content to z jednej strony odpowiedź na zmiany potrzeb klientów wywołane czasami pandemii, a więc nową cyfrową rzeczywistość. Z drugiej strony, to potwierdzenie obserwowanego od kilku lat trendu przenoszenia do e-commerce B2B oczekiwań rozwiązań znanych naszym klientom z ich życia prywatnego i korzystania z e-commerce B2C – dodaje Piotr Nosal.
To już 8. obecność TIM-u w gronie finalistów e-Commerce Polska awards – konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, który w tym roku świętuje dekadę obecności na rynku. e-Commerce Polska awards to barometr rozwoju gospodarki elektronicznej w Polsce. Nie tylko docenia liderów i najlepsze projekty, ale przede wszystkim pokazuje kierunki zmian. Od 2014 r. TIM wygrał go – w różnych kategoriach – trzykrotnie.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.