TIM, fischer Polska i Custommerce z nominacją do e-Commerce Polska awards
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Rich content – wyjątkowy sposób prezentacji produktów marki fischer na platformie TIM.pl – zdobył uznanie jury 10. edycji konkursu e-Commerce Polska awards, co przełożyło się na nominację w kategorii „Best adaptation to new digital reality B2B”.
Rich content zastępuje tradycyjną kartę produktu, na którą zazwyczaj składa się zdjęcie sprzedawanego produktu i towarzyszący mu tekstowy opis z wymienieniem najważniejszych parametrów. Dostarcza klientowi w atrakcyjnej, interaktywnej formie kompletną wiedzę o produkcie, co pomaga podjąć właściwą decyzję zakupową.
Zastosowanie rich contentu dla prezentacji produktów marki fischer na TIM.pl było pionierskim wdrożeniem tak innowacyjnej komunikacji produktów z branży budowlanej na platformie e-commerce B2B w Polsce. To wspólne dzieło platformy e-commerce (TIM.pl), producenta (fischer Polska) i partnera technologicznego, odpowiedzialnego za projekt i wykonanie (Custommerce). Pod wdrożeniu rich content dla pierwszej partii 118 produktów marki fischer na TIM.pl odnotowano niemal 45-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży, 58-procentowy wzrost średniego czasu spędzonego przez użytkowników na stronie produktu, a także 91-procentowy spadek współczynnika odrzuceń. Więcej o wdrożeniu tego rozwiązania w case study (link poniżej).
Obecnie na TIM.pl dostępnych jest już ponad 1000 kart produktów wielu marek polskich i zagranicznych, które w wyczerpujący i bardzo atrakcyjny sposób dostarczają klientom pełne informacje na temat właściwości produktu, jak i możliwości jego zastosowania. Poza marką fischer w formie rich content prezentowany jest asortyment m.in. takich firm jak Kontakt Simon, Legrand, F&F, Kopos, Bemko, Elektroplast czy Grupa Topex.
- To wielka radość po raz kolejny znaleźć się wśród nominowanych do e-Commerce Polska awards. Organizatorzy konkursu sygnalizują skokowy wzrost popularności kategorii dotyczących e-commerce B2B. Rosnąca konkurencja w żaden sposób nie stanęła na naszej drodze do finału konkursu, co potwierdza pozycję TIM-u w branży – mówi Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Cieszy mnie, że to nasza pierwsza nominacja zespołowa – widać, że razem z partnerami biznesowymi możemy dokonywać rzeczy wyjątkowych. Rich content to z jednej strony odpowiedź na zmiany potrzeb klientów wywołane czasami pandemii, a więc nową cyfrową rzeczywistość. Z drugiej strony, to potwierdzenie obserwowanego od kilku lat trendu przenoszenia do e-commerce B2B oczekiwań rozwiązań znanych naszym klientom z ich życia prywatnego i korzystania z e-commerce B2C – dodaje Piotr Nosal.
To już 8. obecność TIM-u w gronie finalistów e-Commerce Polska awards – konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, który w tym roku świętuje dekadę obecności na rynku. e-Commerce Polska awards to barometr rozwoju gospodarki elektronicznej w Polsce. Nie tylko docenia liderów i najlepsze projekty, ale przede wszystkim pokazuje kierunki zmian. Od 2014 r. TIM wygrał go – w różnych kategoriach – trzykrotnie.
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.