Komunikaty PR

TIM, fischer Polska i Custommerce z nominacją do e-Commerce Polska awards

2022-09-08  |  08:39
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

Rich content – wyjątkowy sposób prezentacji produktów marki fischer na platformie TIM.pl – zdobył uznanie jury 10. edycji konkursu e-Commerce Polska awards, co przełożyło się na nominację w kategorii „Best adaptation to new digital reality B2B”.

Rich content zastępuje tradycyjną kartę produktu, na którą zazwyczaj składa się zdjęcie sprzedawanego produktu i towarzyszący mu tekstowy opis z wymienieniem najważniejszych parametrów. Dostarcza klientowi w atrakcyjnej, interaktywnej formie kompletną wiedzę o produkcie, co pomaga podjąć właściwą decyzję zakupową.

Zastosowanie rich contentu dla prezentacji produktów marki fischer na TIM.pl było pionierskim wdrożeniem tak innowacyjnej komunikacji produktów z branży budowlanej na platformie e-commerce B2B w Polsce. To wspólne dzieło platformy e-commerce (TIM.pl), producenta (fischer Polska) i partnera technologicznego, odpowiedzialnego za projekt i wykonanie (Custommerce). Pod wdrożeniu rich content dla pierwszej partii 118 produktów marki fischer na TIM.pl odnotowano niemal 45-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży, 58-procentowy wzrost średniego czasu spędzonego przez użytkowników na stronie produktu, a także 91-procentowy spadek współczynnika odrzuceń. Więcej o wdrożeniu tego rozwiązania w case study (link poniżej).

Obecnie na TIM.pl dostępnych jest już ponad 1000 kart produktów wielu marek polskich i zagranicznych, które w wyczerpujący i bardzo atrakcyjny sposób dostarczają klientom pełne informacje na temat właściwości produktu, jak i możliwości jego zastosowania. Poza marką fischer w formie rich content prezentowany jest asortyment m.in. takich firm jak Kontakt Simon, Legrand, F&F, Kopos, Bemko, Elektroplast czy Grupa Topex.

- To wielka radość po raz kolejny znaleźć się wśród nominowanych do e-Commerce Polska awards. Organizatorzy konkursu sygnalizują skokowy wzrost popularności kategorii dotyczących e-commerce B2B. Rosnąca konkurencja w żaden sposób nie stanęła na naszej drodze do finału konkursu, co potwierdza pozycję TIM-u w branży – mówi Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Cieszy mnie, że to nasza pierwsza nominacja zespołowa – widać, że razem z partnerami biznesowymi możemy dokonywać rzeczy wyjątkowych. Rich content to z jednej strony odpowiedź na zmiany potrzeb klientów wywołane czasami pandemii, a więc nową cyfrową rzeczywistość. Z drugiej strony, to potwierdzenie obserwowanego od kilku lat trendu przenoszenia do e-commerce B2B oczekiwań rozwiązań znanych naszym klientom z ich życia prywatnego i korzystania z e-commerce B2C – dodaje Piotr Nosal.

To już 8. obecność TIM-u w gronie finalistów e-Commerce Polska awards – konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, który w tym roku świętuje dekadę obecności na rynku. e-Commerce Polska awards to barometr rozwoju gospodarki elektronicznej w Polsce. Nie tylko docenia liderów i najlepsze projekty, ale przede wszystkim pokazuje kierunki zmian. Od 2014 r. TIM wygrał go – w różnych kategoriach – trzykrotnie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.