TIM, fischer Polska i Custommerce z nominacją do e-Commerce Polska awards


Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Rich content – wyjątkowy sposób prezentacji produktów marki fischer na platformie TIM.pl – zdobył uznanie jury 10. edycji konkursu e-Commerce Polska awards, co przełożyło się na nominację w kategorii „Best adaptation to new digital reality B2B”.
Rich content zastępuje tradycyjną kartę produktu, na którą zazwyczaj składa się zdjęcie sprzedawanego produktu i towarzyszący mu tekstowy opis z wymienieniem najważniejszych parametrów. Dostarcza klientowi w atrakcyjnej, interaktywnej formie kompletną wiedzę o produkcie, co pomaga podjąć właściwą decyzję zakupową.
Zastosowanie rich contentu dla prezentacji produktów marki fischer na TIM.pl było pionierskim wdrożeniem tak innowacyjnej komunikacji produktów z branży budowlanej na platformie e-commerce B2B w Polsce. To wspólne dzieło platformy e-commerce (TIM.pl), producenta (fischer Polska) i partnera technologicznego, odpowiedzialnego za projekt i wykonanie (Custommerce). Pod wdrożeniu rich content dla pierwszej partii 118 produktów marki fischer na TIM.pl odnotowano niemal 45-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży, 58-procentowy wzrost średniego czasu spędzonego przez użytkowników na stronie produktu, a także 91-procentowy spadek współczynnika odrzuceń. Więcej o wdrożeniu tego rozwiązania w case study (link poniżej).
Obecnie na TIM.pl dostępnych jest już ponad 1000 kart produktów wielu marek polskich i zagranicznych, które w wyczerpujący i bardzo atrakcyjny sposób dostarczają klientom pełne informacje na temat właściwości produktu, jak i możliwości jego zastosowania. Poza marką fischer w formie rich content prezentowany jest asortyment m.in. takich firm jak Kontakt Simon, Legrand, F&F, Kopos, Bemko, Elektroplast czy Grupa Topex.
- To wielka radość po raz kolejny znaleźć się wśród nominowanych do e-Commerce Polska awards. Organizatorzy konkursu sygnalizują skokowy wzrost popularności kategorii dotyczących e-commerce B2B. Rosnąca konkurencja w żaden sposób nie stanęła na naszej drodze do finału konkursu, co potwierdza pozycję TIM-u w branży – mówi Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Cieszy mnie, że to nasza pierwsza nominacja zespołowa – widać, że razem z partnerami biznesowymi możemy dokonywać rzeczy wyjątkowych. Rich content to z jednej strony odpowiedź na zmiany potrzeb klientów wywołane czasami pandemii, a więc nową cyfrową rzeczywistość. Z drugiej strony, to potwierdzenie obserwowanego od kilku lat trendu przenoszenia do e-commerce B2B oczekiwań rozwiązań znanych naszym klientom z ich życia prywatnego i korzystania z e-commerce B2C – dodaje Piotr Nosal.
To już 8. obecność TIM-u w gronie finalistów e-Commerce Polska awards – konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, który w tym roku świętuje dekadę obecności na rynku. e-Commerce Polska awards to barometr rozwoju gospodarki elektronicznej w Polsce. Nie tylko docenia liderów i najlepsze projekty, ale przede wszystkim pokazuje kierunki zmian. Od 2014 r. TIM wygrał go – w różnych kategoriach – trzykrotnie.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.