Totalizator Sportowy lepiej zadba o graczy i ich wrażenia
Totalizator Sportowy rozpoczął projekt, którego celem jest transformacja zarządzania relacjami z graczami między innymi lotto.pl. Wsparciem dla spółki w tym przedsięwzięciu będą technologie CRM firmy Salesforce – światowego lidera w systemach CRM - a wdrożeniem zajmie się certyfikowany partner Salesforce – Cloudity.
Wdrożenie wiodących technologii CRM to kolejny krok w procesie optymalizacji relacji Totalizatora Sportowego z jego klientami. Od 2017 roku spółka przechodzi transformację cyfrową, w rezultacie której zgodnie z koncepcją omnikanałowości uruchomiono nowe linie biznesowe, a sam model działalności zmienił się z B2B na B2C. Dalsze etapy wdrożenia CRM zostaną dostosowane do oferty spółki, dzięki czemu gracze będą mieli do czynienia z płynnym połączeniem doświadczeń zarówno w obszarze online, jak i offline. Działania te zagwarantują wyższy poziom satysfakcji z oferowanej przez spółkę rozrywki.
– Od początku uruchomienia naszych kanałów online najważniejszy jest głos naszych graczy. Poprzez wdrożenie nowych technologii CRM chcemy nie tylko kontynuować dynamiczną transformację cyfrową spółki, lecz także rozwijać relacje z naszymi klientami, cały czas biorąc pod uwagę ich oczekiwania – podkreśla Robert Leksiński, Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami w Totalizatorze Sportowym.
Narzędzia i rozwiązania dostarczone przez Salesforce umożliwią przede wszystkim 360-stopniowy widok na każdego klienta Totalizatora Sportowego. Oprócz tego pozwolą na podniesienie poziomu doświadczenia graczy oraz promowanie bezpiecznej i odpowiedzialnej gry. Wielokanałowe doświadczenia zapewniane przez Salesforce Marketing Cloud będą towarzyszyć klientom od momentu pierwszego kontaktu z Totalizatorem Sportowym i jego produktami. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie wysoce spersonalizowanego doświadczenia, co przełoży się na wyższą lojalność klientów, ich większe zadowolenie oraz zaufanie.
Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania wspierają Totalizator Sportowy w jego cyfrowej transformacji, pozwalając na wprowadzenie zmian tu i teraz, ale także rosnąc i zmieniając się wraz z potrzebami Totalizatora Sportowego – mówi Piotr Łobaczewski, Senior Director, Strategic Customers, Marketing Cloud Solutions w Salesforce.
– Cele projektu obejmują wzmocnienie relacji Totalizatora Sportowego z graczami i udoskonalenie procesów marketingowych przy użyciu wiodących technologii Salesforce. Jestem przekonany, że z sukcesem wspólnie zrealizujemy te cele, a wdrożone rozwiązania będą wspierać dynamiczny rozwój naszego klienta. Dziękując za okazane zaufanie, życzę zespołowi Totalizatora Sportowego sukcesów, a graczom – niesłabnącej przyjemności z gry – dodaje Andrzej Skasko, Managing Director w Cloudity.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.