Totalizator Sportowy lepiej zadba o graczy i ich wrażenia
Totalizator Sportowy rozpoczął projekt, którego celem jest transformacja zarządzania relacjami z graczami między innymi lotto.pl. Wsparciem dla spółki w tym przedsięwzięciu będą technologie CRM firmy Salesforce – światowego lidera w systemach CRM - a wdrożeniem zajmie się certyfikowany partner Salesforce – Cloudity.
Wdrożenie wiodących technologii CRM to kolejny krok w procesie optymalizacji relacji Totalizatora Sportowego z jego klientami. Od 2017 roku spółka przechodzi transformację cyfrową, w rezultacie której zgodnie z koncepcją omnikanałowości uruchomiono nowe linie biznesowe, a sam model działalności zmienił się z B2B na B2C. Dalsze etapy wdrożenia CRM zostaną dostosowane do oferty spółki, dzięki czemu gracze będą mieli do czynienia z płynnym połączeniem doświadczeń zarówno w obszarze online, jak i offline. Działania te zagwarantują wyższy poziom satysfakcji z oferowanej przez spółkę rozrywki.
– Od początku uruchomienia naszych kanałów online najważniejszy jest głos naszych graczy. Poprzez wdrożenie nowych technologii CRM chcemy nie tylko kontynuować dynamiczną transformację cyfrową spółki, lecz także rozwijać relacje z naszymi klientami, cały czas biorąc pod uwagę ich oczekiwania – podkreśla Robert Leksiński, Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami w Totalizatorze Sportowym.
Narzędzia i rozwiązania dostarczone przez Salesforce umożliwią przede wszystkim 360-stopniowy widok na każdego klienta Totalizatora Sportowego. Oprócz tego pozwolą na podniesienie poziomu doświadczenia graczy oraz promowanie bezpiecznej i odpowiedzialnej gry. Wielokanałowe doświadczenia zapewniane przez Salesforce Marketing Cloud będą towarzyszyć klientom od momentu pierwszego kontaktu z Totalizatorem Sportowym i jego produktami. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie wysoce spersonalizowanego doświadczenia, co przełoży się na wyższą lojalność klientów, ich większe zadowolenie oraz zaufanie.
Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania wspierają Totalizator Sportowy w jego cyfrowej transformacji, pozwalając na wprowadzenie zmian tu i teraz, ale także rosnąc i zmieniając się wraz z potrzebami Totalizatora Sportowego – mówi Piotr Łobaczewski, Senior Director, Strategic Customers, Marketing Cloud Solutions w Salesforce.
– Cele projektu obejmują wzmocnienie relacji Totalizatora Sportowego z graczami i udoskonalenie procesów marketingowych przy użyciu wiodących technologii Salesforce. Jestem przekonany, że z sukcesem wspólnie zrealizujemy te cele, a wdrożone rozwiązania będą wspierać dynamiczny rozwój naszego klienta. Dziękując za okazane zaufanie, życzę zespołowi Totalizatora Sportowego sukcesów, a graczom – niesłabnącej przyjemności z gry – dodaje Andrzej Skasko, Managing Director w Cloudity.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.