Komunikaty PR

Totalizator Sportowy lepiej zadba o graczy i ich wrażenia

2022-11-17  |  12:34
Biuro prasowe

Totalizator Sportowy rozpoczął projekt, którego celem jest transformacja zarządzania relacjami z graczami między innymi lotto.pl. Wsparciem dla spółki w tym przedsięwzięciu będą technologie CRM firmy Salesforce – światowego lidera w systemach CRM - a wdrożeniem zajmie się certyfikowany partner Salesforce – Cloudity.

 

Wdrożenie wiodących technologii CRM to kolejny krok w procesie optymalizacji relacji Totalizatora Sportowego z jego klientami. Od 2017 roku spółka przechodzi transformację cyfrową, w rezultacie której zgodnie z koncepcją omnikanałowości uruchomiono nowe linie biznesowe, a sam model działalności zmienił się z B2B na B2C. Dalsze etapy wdrożenia CRM zostaną dostosowane do oferty spółki, dzięki czemu gracze będą mieli do czynienia z płynnym połączeniem doświadczeń zarówno w obszarze online, jak i offline. Działania te zagwarantują wyższy poziom satysfakcji z oferowanej przez spółkę rozrywki.

 

Od początku uruchomienia naszych kanałów online najważniejszy jest głos naszych graczy. Poprzez wdrożenie nowych technologii CRM chcemy nie tylko kontynuować dynamiczną transformację cyfrową spółki, lecz także rozwijać relacje z naszymi klientami, cały czas biorąc pod uwagę ich oczekiwaniapodkreśla Robert Leksiński, Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami w Totalizatorze Sportowym.

 

Narzędzia i rozwiązania dostarczone przez Salesforce umożliwią przede wszystkim 360-stopniowy widok na każdego klienta Totalizatora Sportowego. Oprócz tego pozwolą na podniesienie poziomu doświadczenia graczy oraz promowanie bezpiecznej i odpowiedzialnej gry. Wielokanałowe doświadczenia zapewniane przez Salesforce Marketing Cloud będą towarzyszyć klientom od momentu pierwszego kontaktu z Totalizatorem Sportowym i jego produktami. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie wysoce spersonalizowanego doświadczenia, co przełoży się na wyższą lojalność klientów, ich większe zadowolenie oraz zaufanie.

 

Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania wspierają Totalizator Sportowy w jego cyfrowej transformacji, pozwalając na wprowadzenie zmian tu i teraz, ale także rosnąc i zmieniając się wraz z potrzebami Totalizatora Sportowego mówi Piotr Łobaczewski, Senior Director, Strategic Customers, Marketing Cloud Solutions w Salesforce. 

 

Cele projektu obejmują wzmocnienie relacji Totalizatora Sportowego z graczami i udoskonalenie procesów marketingowych przy użyciu wiodących technologii Salesforce. Jestem przekonany, że z sukcesem wspólnie zrealizujemy te cele, a wdrożone rozwiązania będą wspierać dynamiczny rozwój naszego klienta. Dziękując za okazane zaufanie, życzę zespołowi Totalizatora Sportowego sukcesów, a graczom – niesłabnącej przyjemności z gry – dodaje Andrzej Skasko, Managing Director w Cloudity.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Konsument

Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników

Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.