Komunikaty PR

Uczta dla oczu od Hisense - cytaty

2023-06-23  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania 06 ( 0.19 MB )

Silna pozycja lidera rynku

 

Rok 2022 przyniósł marce Hisense liczne sukcesy. Konsekwentny rozwój własnych technologii i urządzeń owocował silną pozycją w czołówce liderów branży. Wraz z końcem roku marka zajęła drugie miejsce pod względem wolumenu sprzedaży TV na świecie, a już na początku roku pochwaliła się otwarciem nowego europejskiego centrum badawczo-rozwojowego. Hisense nie zwalnia tempa i przedstawia plany na kolejne miesiące.

 

Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, wraz z końcem roku 2022 Hisense zajął 2. miejsce pod względem globalnej sprzedaży ilościowej telewizorów. Osiągnięcie sukcesu było możliwe, dzięki skoncentrowaniu się na innowacyjności oraz badaniach i rozwoju produktu, które są strategicznymi filarami marki. Z pewnością nie osiadamy na laurach. Stawiamy sobie kolejne cele, by stać się liderem rynku, tworząc najbardziej innowacyjne technologie w zakresie elektroniki użytkowej oraz urządzeń gospodarstwa domowego.   mówi Karolina Kłopotowska, Zastępca Dyrektora Generalnego w Hisense Poland.

 

Jak wyróżnić się na rynku w dobie kryzysu?

 

Trwająca trudna sytuacja gospodarcza to duże wyzwanie dla marek chcących wyróżnić się na tle konkurencji. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez GFK, którego wyniki zostały zaprezentowane w czasie konferencji prasowej Hisense, na rynku możemy zaobserwować trzy silne trendy konsumenckie. Co więcej, żyjemy w dobie zwiększonej świadomości, która wpływa na większe wymagania względem marek.

W oparciu o raporty i badania GfK, wiemy, że w dobie kryzysu konsumenci chętniej wybierają produkty, które ułatwią codzienne obowiązki, są dopasowane do ich potrzeb oraz są jak najbardziej ekologicznym rozwiązaniem. Marki chcące wyróżnić się na tle konkurencji, powinny kierować się tymi trzema trendami konsumenckimi. – mówi Karolina Kłopotowska, Zastępca Dyrektora Generalnego w Hisense Poland.

 

Jak wygląda to w praktyce? 34% biorących udział w badaniu przeprowadzonym przez GFK wskazuje, że jest gotowych zapłacić za urządzenia, które ułatwiają życie. 57% respondentów wskazuje, że chętniej kupi produkty, które są dopasowane do ich potrzeb i aż 73% uważa, że firmy powinny podejmować działania odpowiedzialne względem środowiska naturalnego, na przykład używanie materiałów i składników przyjaznych dla środowiska

 

 

Hisense stawia na innowacyjność

 

Podczas konferencji prasowej zaprezentowana została najnowsza linia telewizorów, a wśród nich seria Laser TV 4K L9H, cztery serie miniLED – UXKQ, U8KQ, U7KQ i U6KQ, a także tegoroczne QLEDy – A7KQ, A6KQ, A5KQ oraz serię E7KQ PRO.

 

Tegoroczna oferta marki to połączenie innowacyjnych technologii oraz nowoczesnych funkcjonalności – wszystko po to, by zapewnić wrażenia audiowizulane na najwyższym poziomie. – mówi Konrad Arseniuk, VP Sales TV Hisense Poland – Zastosowanie nowych rozwiązań pozwoliło nam na osiągnięcie najlepszych efektów. Nowe modele zaskoczą nie jednego widza.   

 

Najnowsze modele TV od Hisense zostały zaprezentowane w pięciu specjalnie zaaranżowanych strefach doświadczeń. Każda z nich na inny sposób zaangażowała zmysły uczestników, by w pełni mogli doświadczyć wirtualnego świata Hisense.

 

Seria L9H – nowa flagowa linia Laser TV

 

Tegoroczna sieria Laser TV – L9H – oferuje jeszcze lepsze wrażenia audiowizualne. Wszystko za sprawą technologii Dolby Vision, HDR10+ oraz Dolby Atmos, w które zostały wyposażone modele 100- i 120L9H. Telewizory laserowe od Hisense dostępne są w dwóch rozmiarach – 100 oraz 120 cali, które czynią je największymi dostępnymi ekranami na rynku. Podobnie jak modele zeszłoroczne, 120L9H i 100L9H wyposażone są w projektor ultrakrótkiego rzutu, wykorzystujący technologię Trichroma. Trójkolorowy laser pozwala na uzyskanie jeszcze lepszego odwzorowania barw i jednolitej jasności, dzięki pokryciu barw BT.2020 na poziomie 107%, wyświetlając ponad miliard kolorów.

 

Serie UXKQ, U8KQ, U7KQ i U6KQ – niezawodna technologia miniLED

 

W 2023 roku marka Hisense postawiła na rozwój technologii miniLED, którą wyróżnia najwyższej jakości obraz, wiarygodne odwzorowanie kolorów oraz wysoki kontrast. Tak wysoka jakość obrazu możliwa jest dzięki panelom miniLED zbudowanych z niewielkich rozmiarów diod, tworzących lokalne strefy przyciemniania. Zastosowana technologia pozwala na lepszą kontrolę jasności, palety barw oraz kontrastu. Tegoroczny line up Hisense to aż cztery serie kategorii miniLED. Seria U7KQ oraz U8KQ to udoskonalone zeszłoroczne linie marki. Nowe modele wyróżnia znacznie większa liczba lokalnych stref przyciemniania oraz wyższa jasność. Podczas gdy seria A6KQ to ergonomiczne rozwiązanie dla miłośników nowych technologii, najnowsza linia UXKQ zaskoczy widzów jakością obrazu, dzięki liczbie do nawet 1008 lokalnych stref przyciemniania (model 75UXKQ). Wszystkie serie miniLED zostały wyposażone w innowacyjne technologie audiowizualne, w tym: Dolby Vision, HDR10+ oraz Dolby Atmos.

 

Seria E7KQ PRO – dla fanów gier video

 

Z myślą o miłośnikach gamingu Hisense zaprezentował linię E7KQ PRO, której parametry sprawiają, że będzie to mocny gracz wśród ekranów dedykowanych wirtualnej rozrywce. Technologia Quantum Dot Colour zapewnia wysokiej jakości obraz, który wyróżnia szeroka paleta barw oraz wiarygodnie odwzorowane kolory, natomiast za odpowiednie podświetlenie obrazu oraz wysoki kontarst odpowiada technologia Direct Full Array. Wysoka częstotliwość odświeżania – do nawet 240HZ, technologia ALLM i VRR oraz minimalne opóźnienie na wejściu (input lag na poziomie 5,5ms) sprawią, że każdy miłośnik gier video doceni serię E7K PRO.

 

Serie A7KQ, A6KQ i A5KQ – nowoczesna technologia QLED

 

W 2023 roku Hisense wzbogacił kategorię QLED o nowe modele, wśród których znalazły się linie A7KQ, A6KQ oraz A5KQ. Wszystkie trzy serie oparte są na technologii Quantum Dot Colour, która oferuje wysokiej jakości obraz i szeroką paletę barw. Dla zapewnienia jak najlepszych wrażeń audiowizualnych telewizory zostały wyposażone w technologie Dolby Vision, HDR10+ oraz  technologię DTS Virtual X.

 

Nowa gama telewizorów Hisense to odpowiedź na panujące na rynku trendy oraz potrzeby konsumentów, którzy poszukują nowych rozwiązań technologicznych oraz wysokiej jakości obrazu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.