Vectra AI: Euvic Solutions i Advatech z tytułem „Partner of the Year 2021”
Vectra AI, lider w wykrywaniu zagrożeń i reagowaniu na zaawansowane ataki, przyznała nagrody „Partner of the Year 2021”. Nagrody przyznawane są partnerom firmy na całym świecie jako podkreślenie ich roli w walce z cyberzagrożeniami. W Polsce w tym roku wyróżnione zostały dwie organizacje.
– W ostatnim roku mieliśmy do czynienia z nieustającą falą głośnych cyberataków, więc w większości organizacji decydenci dobrze rozumieją znaczenie bezpieczeństwa. Wiele firm znajduje się jednak w nienajlepszej sytuacji. Wzrosła liczba i stopień zaawansowania ataków, zwiększyła się również płaszczyzna ataków, co ma związek z tym, że organizacje przeszły na hybrydowe modele pracy i rozwiązania chmurowe – powiedział Christian Putz, Country Manager Eastern Europe & Austria w Vectra AI.
– Coraz trudniej o dostrzeżenie naprawdę skutecznych rozwiązań, pozwalających na odparcie zagrożeń. W walce tej nieocenieni są wykwalifikowani i zaangażowani partnerzy – ich rola w zabezpieczaniu naszych klientów jest kluczowa – zaznaczył.
Partnerskie nagrody za miniony rok otrzymały:
- Euvic Solutions S.A. – Newcomer Partner of the Year 2021 (Poland)
- Advatech sp. z o.o. – Reselling Partner of the Year 2021 (Poland)
– Te nagrody podkreślają znaczenie naszej współpracy. Polska znajduje się w regionie, który stoi w obliczu wielu zagrożeń, od coraz bardziej wyrafinowanych operacji RansomOps po APT. Nasza obecność w tym regionie i podejmowane przez nas działania na rzecz wzmocnienia cyberbezpieczeństwa, są bezpośrednią odpowiedzią na zmiany w ekosystemie zagrożeń. Dzięki naszym Partnerom, którzy podzielają naszą wizję i sposób działania, wnosząc ważny wkład w rozwój firmy, przyczyniając się do stabilności i bezpieczeństwa cyfrowych zasobów klientów końcowych, możemy być jeszcze bardziej skuteczni – podkreślał Christian Putz.
Pierwszy z wyróżnionych partnerów, Euvic Solutions to firma, która znacząco wspiera obszar Infrastruktury IT, podejmując się zaawansowanych projektów integratorsko-infrastrukturalnych.
– Tytuł Vectra Newcomer Partner of the Year 2021 ma dla nas szczególne znaczenie. Partnerstwo z Vectra wspiera jeden z kluczowych kierunków, które EUVIC Solutions obrał na kolejne lata – powiedział Krzysztof Wilczyński, Dyrektor Działu Usług Cyberbezpieczeństwa. – Jak pokazały ostatnie wydarzenia na świecie, cyberbezpieczeństwo stanowi dziś kluczowy czynnik odporności przedsiębiorstw. Wiedza, wsparcie i dostęp do najlepszych technologicznie rozwiązań zapewnianych przez światowej klasy producentów, daje nam możliwość pełnej i skutecznej ochrony naszych klientów – podkreślił.
Z kolei Advatech, nagrodzony tytułem Reselling Partner of the Year, to jeden z czołowych integratorów na polskim rynku, dostawca pamięci masowych, rozwiązań wirtualizacyjnych i rozwiązań bezpieczeństwa w Polsce.
– Nagroda od Vectra AI, Reselling Partner of the Year 2021, jest dla nas niezwykle cenna. Teraz jesteśmy dodatkowo zmotywowani do dalszych działań, tym bardziej, że wykonaliśmy ogrom pracy promującej to rozwiązanie i chcielibyśmy, aby Vectra była powszechnie znana, doceniana i wybierana przez klientów w Polsce – skomentował przyznanie tytułu Norbert Tokłowicz Dyrektor Rozwoju, Marketingu i HR w Advatech.
Jak dodał: – Rozwiązanie to wpisuje się w obecne trendy security, wykorzystujące nauczanie maszynowe, sztuczną inteligencję, bazę wiedzy o zagrożeniach oraz wysoki poziom automatyzacji, pozwalający reagować szybciej, trafniej i skuteczniej na pojawiające się cyberzagrożenia. Aktualnie na terenie Polski obowiązuje już trzeci stopień alarmowy (CHARLIE-CRP) ryzyka ataku cybernetycznego. Nasi klienci, którzy korzystają z tego rozwiązania potwierdzają jego skuteczność, także w obliczu nowych zagrożeń.
Platforma Vectry wykorzystuje AI by analizować pakiety i logi w sieci, chmurze publicznej, SaaS oraz bada uwierzytelnianie i kontrolę dostępu. Jedynie Vectra optymalizuje sztuczną inteligencję tak by wykrywała również metody ataku – rozpoznawała TTP (Tactic, Technics and Procedures) leżące u podstaw wszystkich ataków – zamiast podstawowego alarmowania o "innych” zagrożeniach. Dzięki takiemu podejściu zespoły ds. bezpieczeństwa otrzymują bardzo precyzyjny sygnał o zagrożeniu i przejrzysty kontekst, co umożliwia im szybsze reagowanie na zagrożenia i zatrzymanie trwających ataków. Organizacje na całym świecie polegają na Vectrze, aby zapewnić sobie odporność w obliczu najpoważniejszych zagrożeń cybernetycznych i ataków typu ransomware, przerwania łańcucha dostaw, przejmowania tożsamości i innych ataków cybernetycznych mogących wpłynąć na ich działalność.
Źródło: vectra.ai

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.