Vectra AI z nowym dyrektorem ds. marketingu
Vectra AI powołała Tommy'ego Jenkinsa na stanowisko Chief Marketing Officer (CMO). Jenkins posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży technologicznej, obejmujące opracowywanie skutecznych strategii wejścia na rynek i prowadzeniu produktów generujących globalny popyt. Jenkins dołącza do firmy po okresie jej wyjątkowego wzrostu i będzie odgrywać kluczową rolę w dalszym zwiększaniu globalnego zasięgu.
– Liczba i skala cyberataków stale rosną, dlatego większość organizacji gwałtownie zwiększa inwestycje w narzędzia umożliwiające wykrywanie i reakcje na zagrożenia, aby chronić się przed cyberprzestępcami. Zaowocowało to szybkim rozwojem naszej globalnej działalności w ostatnich miesiącach. – powiedział Hitesh Sheth, prezes i dyrektor generalny Vectra AI.
–Cieszymy się, że możemy powitać Tommy'ego w naszym zespole kierowniczym. Będzie on odgrywał kluczową rolę w napędzaniu kolejnej fazy wzrostu. Jego ogromne doświadczenie marketingowe pozwoli nam rozwinąć naszą globalną strategię wejścia na rynek i nadać jej nowe kierunki, a także pozwoli pogłębić nasze zaangażowanie w kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami – zaznaczył Sheth.
Jako dyrektor ds. marketingu Jenkins będzie nadzorował wszystkie strategiczne inicjatywy marketingowe Vectry AI: przyspieszanie wzrostu firmy, zwiększanie globalnej rozpoznawalności marki poprzez kreatywne i ciekawe przedstawianie produktów oraz pełnienie roli katalizatora innowacji, wdrażającego rozbudowane możliwości technologii wspierających marketing.
– W miarę jak organizacje przenoszą więcej swoich aplikacji i danych do chmury, cyberatakujący doskonalą swoje taktyki i techniki, znajdując nowe drogi wejścia i więcej sposobów na dyskretne poruszanie się wewnątrz środowiska organizacji – powiedział Jenkins. – W rzeczywistości to, jak, kiedy i gdzie większość napastników przenika do środka, pozostaje w dużym stopniu nieznane. Vectra AI ma wyjątkową pozycję w obszarze zabezpieczeń i jest rozpoznawana jako lider w rozwiązywaniu tego problemu. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu w tym krytycznym momencie rozwoju firmy i z niecierpliwością czekam na poszerzenie naszych globalnych działań i dalszą skuteczną penetrację rynku.
Jenkins pełnił ostatnio funkcję p.o. CMO w firmie Veeam, wiodącym dostawcy rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania danych i zarządzania nimi, gdzie opracował innowacyjne strategie marketingowe, które przyczyniły się do wzrostu przychodów i liczby zamówień, a także zbudował silną, globalnej rozpoznawalność marki. Wcześniej zajmował również stanowiska kierownicze w firmach Red Hat, AvidXchange i SevOne, gdzie przyczynił się do ich trwałego wzrostu.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.