Komunikaty PR

Vectra AI z nowym dyrektorem ds. marketingu

2022-07-20  |  13:00
Biuro prasowe

Vectra AI powołała Tommy'ego Jenkinsa na stanowisko Chief Marketing Officer (CMO). Jenkins posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży technologicznej, obejmujące opracowywanie skutecznych strategii wejścia na rynek i prowadzeniu produktów generujących globalny popyt. Jenkins dołącza do firmy po okresie jej wyjątkowego wzrostu i będzie odgrywać kluczową rolę w dalszym zwiększaniu globalnego zasięgu.

Liczba i skala cyberataków stale rosną, dlatego większość organizacji gwałtownie zwiększa inwestycje w narzędzia umożliwiające wykrywanie i reakcje na zagrożenia, aby chronić się przed cyberprzestępcami. Zaowocowało to szybkim rozwojem naszej globalnej działalności w ostatnich miesiącach. – powiedział Hitesh Sheth, prezes i dyrektor generalny Vectra AI.

Cieszymy się, że możemy powitać Tommy'ego w naszym zespole kierowniczym. Będzie on odgrywał kluczową rolę w napędzaniu kolejnej fazy wzrostu. Jego ogromne doświadczenie marketingowe pozwoli nam rozwinąć naszą globalną strategię wejścia na rynek i nadać jej nowe kierunki, a także pozwoli pogłębić nasze zaangażowanie w kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami – zaznaczył Sheth.

Jako dyrektor ds. marketingu Jenkins będzie nadzorował wszystkie strategiczne inicjatywy marketingowe Vectry AI: przyspieszanie wzrostu firmy, zwiększanie globalnej rozpoznawalności marki poprzez kreatywne i ciekawe przedstawianie produktów oraz pełnienie roli katalizatora innowacji, wdrażającego rozbudowane możliwości technologii wspierających marketing.

W miarę jak organizacje przenoszą więcej swoich aplikacji i danych do chmury, cyberatakujący doskonalą swoje taktyki i techniki, znajdując nowe drogi wejścia i więcej sposobów na dyskretne poruszanie się wewnątrz środowiska organizacji – powiedział Jenkins. – W rzeczywistości to, jak, kiedy i gdzie większość napastników przenika do środka, pozostaje w dużym stopniu nieznane. Vectra AI ma wyjątkową pozycję w obszarze zabezpieczeń i jest rozpoznawana jako lider w rozwiązywaniu tego problemu. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu w tym krytycznym momencie rozwoju firmy i z niecierpliwością czekam na poszerzenie naszych globalnych działań i dalszą skuteczną penetrację rynku.

Jenkins pełnił ostatnio funkcję p.o. CMO w firmie Veeam, wiodącym dostawcy rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania danych i zarządzania nimi, gdzie opracował innowacyjne strategie marketingowe, które przyczyniły się do wzrostu przychodów i liczby zamówień, a także zbudował silną, globalnej rozpoznawalność marki. Wcześniej zajmował również stanowiska kierownicze w firmach Red Hat, AvidXchange i SevOne, gdzie przyczynił się do ich trwałego wzrostu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.