Komunikaty PR

W 2022 roku zdecydowanie więcej czasu spędzaliśmy na webinarach

2022-12-19  |  09:43
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Webinary to doskonałe narzędzie do dywersyfikacji biznesu i dzielenia się swoją wiedzą. Jak wynika z danych polskiej platformy do wideokonferencji ClickMeeting w tym roku rekordowy zarobek na jednym takim wydarzeniu online w Polsce to 57 420 złotych. Dodatkowo okazuje się, że w 2022 średnio już prawie dwa razy więcej czasu spędzamy na webinarach niż rok wcześniej. 

Średni czas trwania webinarów dłuższy o już prawie połowę

Jak się okazało Polacy spędzają o 43% więcej czasu na webinarach niż rok temu. Średni czas trwania takiego wydarzenia to w 2022 roku 87 min, podczas gdy w zeszłym roku w Polsce na takie spotkania poświęcali 50 min. Niemcy w 2021 roku na webinary średnio poświęcali 46 min, a w tym roku już 82 min, Austriacy 43 min, a teraz 83 min, a Szwajcarzy 53 min, a teraz 137 min.

Warto dodać, że jak wynika z danych firmy SentiOne w 2022 roku w sieci pojawiło się 50 221 wzmianek związanych z hasłem “webinar”, a łączy ich zasięg to 44 mln. Dane te potwierdzają, że użytkownicy są zainteresowani tym obszarem. 

Same spotkania online również są coraz dłuższe

Webinary to jeden rodzaj wydarzeń, jakie odbywają się za pomocą platformy ClickMeeting, jednak poza nimi sami ze sobą, w kontaktach szkolnych, czy z pracy również spotykamy się online. Według danych ClickMeeting coraz więcej czasu spędzamy na spotkaniach online. W 2021 roku w Polsce średni czas wirtualnego połączenia wynosił 51 min, a w tym roku już 61 min. W Niemczech 56 min, a teraz 60 min, a w Austrii 58 min, a teraz 83 min. Jedynie w Szwajcarii średni czas trwania takich spotkań spadł z 48 min na 36 min.

Ponieważ ClickMeeting widzi coraz większe zainteresowanie obszarem webinarów, również tych płatnych, firma postanowiła opublikować obszerny poradnik “Promocja webinaru krok po kroku. Poradnik dla organizatora”. Osoby zainteresowane publikacją mogą ją znaleźć TUTAJ. Autorzy opracowania między innymi podpowiadają, jak dobierać tematy webinarów, automatyzować wysyłkę materiałów, zajmować wyższe pozycje w przeglądarce, czy konfigurować pierwsze kampanie reklamowe webinarów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Konsument

Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników

Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.