Komunikaty PR

W 2022 roku zdecydowanie więcej czasu spędzaliśmy na webinarach

2022-12-19  |  09:43
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Krzeska
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
biuro|rocketscience.com.pl| |biuro|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Webinary to doskonałe narzędzie do dywersyfikacji biznesu i dzielenia się swoją wiedzą. Jak wynika z danych polskiej platformy do wideokonferencji ClickMeeting w tym roku rekordowy zarobek na jednym takim wydarzeniu online w Polsce to 57 420 złotych. Dodatkowo okazuje się, że w 2022 średnio już prawie dwa razy więcej czasu spędzamy na webinarach niż rok wcześniej. 

Średni czas trwania webinarów dłuższy o już prawie połowę

Jak się okazało Polacy spędzają o 43% więcej czasu na webinarach niż rok temu. Średni czas trwania takiego wydarzenia to w 2022 roku 87 min, podczas gdy w zeszłym roku w Polsce na takie spotkania poświęcali 50 min. Niemcy w 2021 roku na webinary średnio poświęcali 46 min, a w tym roku już 82 min, Austriacy 43 min, a teraz 83 min, a Szwajcarzy 53 min, a teraz 137 min.

Warto dodać, że jak wynika z danych firmy SentiOne w 2022 roku w sieci pojawiło się 50 221 wzmianek związanych z hasłem “webinar”, a łączy ich zasięg to 44 mln. Dane te potwierdzają, że użytkownicy są zainteresowani tym obszarem. 

Same spotkania online również są coraz dłuższe

Webinary to jeden rodzaj wydarzeń, jakie odbywają się za pomocą platformy ClickMeeting, jednak poza nimi sami ze sobą, w kontaktach szkolnych, czy z pracy również spotykamy się online. Według danych ClickMeeting coraz więcej czasu spędzamy na spotkaniach online. W 2021 roku w Polsce średni czas wirtualnego połączenia wynosił 51 min, a w tym roku już 61 min. W Niemczech 56 min, a teraz 60 min, a w Austrii 58 min, a teraz 83 min. Jedynie w Szwajcarii średni czas trwania takich spotkań spadł z 48 min na 36 min.

Ponieważ ClickMeeting widzi coraz większe zainteresowanie obszarem webinarów, również tych płatnych, firma postanowiła opublikować obszerny poradnik “Promocja webinaru krok po kroku. Poradnik dla organizatora”. Osoby zainteresowane publikacją mogą ją znaleźć TUTAJ. Autorzy opracowania między innymi podpowiadają, jak dobierać tematy webinarów, automatyzować wysyłkę materiałów, zajmować wyższe pozycje w przeglądarce, czy konfigurować pierwsze kampanie reklamowe webinarów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.