Komunikaty PR

Weird Fish w drodze na NewConnect!

2022-04-14  |  10:00
Biuro prasowe

Weird Fish, niezależny producent gier wideo, złożył do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Dokument Informacyjny, w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka liczy na dołączenie do grona firm publicznych w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Zespół Weird Fish pracuje obecnie nad autorską grą typu sandbox – Oddyssey: Your Space, Your Way, której premiera w wersji Early Access planowana jest jeszcze w tym roku.

– Kilka dni temu złożyliśmy do GPW Dokument Informacyjny. Debiut na NewConnect to jeden z naszych najważniejszych tegorocznych celów. Wejście na rynek publiczny to dla nas przede wszystkim szansa, aby zwiększyć transparentność studia i dotrzeć do inwestorów na rynku lokalnym i globalnym – mówi Marek Soból, prezes zarządu Weird Fish.

Spółka liczy na dołączenie do spółek publicznych w perspektywie najbliższych miesięcy. Obecnie zespół finalizuje prace nad wersją Early Access gry Oddyssey: Your Space, Your Way. Gracz wyruszy w niej w podróż statkiem kosmicznym w poszukiwaniu przyjaznej planety nadającej się do skolonizowania. Do jego zadań należeć będzie m.in. usuwanie awarii, utrzymywanie poziomu gazów/tlenu w normie, eksploracja kosmosu w celu zdobycia surowców, czy dbanie o bezpieczeństwo własne, swoich towarzyszy oraz milionów ludzi, pozostawionych w śnie kriogenicznym. W ostatnich miesiącach tytuł jest wzbogacany  o nowe mechaniki, systemy i elementy fabuły, których pierwotnie nie planowano.

- Po zmianach, które implementujemy w grze, Oddyssey oferuje nie tylko budowanie, ale także dostarcza dużo survivalowej rozrywki. Chcemy jak najlepiej wykorzystać potencjał naszego projektu, aby zaoferować użytkownikom jeszcze fajniejszą przygodę i lepszą jakość gry. Ukończyliśmy już content trybu tutorial, freemode i story dedykowane wersji Early Access. Jednocześnie pracujemy nad częścią contentu, który będzie dostarczony w pełnej wersji. Warto dodać, że już we wczesnym dostępie Oddyssey: Your Space, Your Way umożliwi grę w 8-osobowym co-opie – mówi Wiktor Szymański, szef studia Weird Fish.  

Poza wykonywaniem konkretnych zadań gracz będzie mógł latać po galaktyce i zbierać zasoby. Przy okazji natknie się na losowe wydarzenia, których będzie uczestnikiem. Sam zdecyduje kiedy powróci do linii fabularnej. W celu zebrania feedbacku od graczy, na bieżąco prowadzone są playtesty.

Tytuł w pierwszej kolejności zadebiutuje na PC, docelowo będzie też dostępny ma konsole PlayStation 4, PlayStation S5, Xbox One, Xbox Series X oraz Nintendo Switch. Wydawcą gry jest 505 Games, globalny wydawca i dystrybutor gier, należący do koncernu Digital Bros.

Model biznesowy Weird Fish zakłada prace z niewielkim zespołem bardzo doświadczonych specjalistów i współpracę z polskimi oraz zagranicznymi partnerami biznesowymi. Celem spółki jest uzyskanie pozycji czołowego producenta gier typu sandbox. Weird Fish planuje wydawać jeden tytuł średnio co 2,5 roku, przy jednoczesnym  rozwijaniu wydanej już gry.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.