Weź udział w konkursie i wygraj Huawei P40 Pro, MatePad Pro lub smartwatch
Huawei zachęca fanów skupionych w Społeczności marki do wzięcia udziału w konkursie, w którym trzech zwycięzców zostanie nagrodzonych voucherem uprawniającym do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei – tabletu MatePad Pro, smartfona Huawei P40 Pro lub nowego smartwatcha. Dwa ostatnie urządzenia zostaną zaprezentowane już w najbliższy czwartek, 26 marca, podczas oficjalnej globalnej premiery. Pierwsza runda konkursu potrwa do 25 marca.
Aby wygrać voucher upoważniający do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei, wystarczy zapisać się do newslettera marki: https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser-p40.html oraz w komentarzu pod postem na stronie:
https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_23403/ odpowiedzieć na pytanie „jaka funkcja nowego smartfona, tabletu lub smartwatcha skłoniłaby Cię do zmiany obecnego urządzenia?”.
Trzy najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone – smartfonem P40 Pro za pierwsze miejsce, tabletem Huawei MatePad Pro za drugie miejsce oraz najnowszym smartwatchem za trzecie miejsce. Voucher na ich zakup będzie można wykorzystać w sklepie internetowym huawei.pl. Zwycięzcy o wygranej zostaną poinformowani w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Huawei przewidział jeszcze dwie rundy konkursu na przestrzeni dwóch kolejnych tygodni.
Już w najbliższy czwartek, 26 marca, Huawei podczas oficjalnej premiery zaprezentuje najnowsze smartfony z flagowej serii P, Huawei P40 i P40 Pro, a także nowy smartwatch. Oficjalną premierę, w postaci livestream’u, będzie można oglądać od godz. 14:00, link do transmisji online pojawi się na kanałach social media Huawei już wkrótce.
Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.