WhitePress® organizuje w Polsce pierwszą edycję konferencji SEO & Content Camp
SEO & Content Camp to 3 dni branżowej imprezy na najwyższym poziomie, 14 doświadczonych praktyków SEO i content marketingu, twarde dane i najciekawsze case studies ekspertów branży. Na scenie wystąpią m.in. Łukasz Żelezny z SEO.London, Damian Sałkowski, CEO Senuto, Milena Majchrzak, współtwórczyni SEMSTORM a także Robert Niechciał, Partner w Vestigio. Wydarzenie organizowane przez międzynarodową platformę dystrybucji treści WhitePress® odbędzie się 5-7 maja w malowniczym resorcie w Szczyrku. Jakie tematy prelekcji pojawią się w agendzie konferencji? Szczegóły harmonogramu znajdziecie poniżej.
Dla kogo jest SEO & Content Camp?
Branża marketingowa jest spragniona spotkań, szczególnie tych w formie stacjonarnej. Każdego roku liczba uczestników eventów pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego poszerzania i aktualizowania wiedzy i praktyk, które w tym sektorze wyjątkowo szybko ulegają dezaktualizacji.
- Stąd narodził się pomysł, żeby kalendarz specjalistów SEO i content marketingu wzbogacić o konferencję, która położy nacisk przede wszystkim na dwa aspekty – wysoki poziom merytoryczny prelekcji poparty doświadczeniem występujących oraz odpowiednie miejsce do branżowego networkingu, który w naszym odczuciu jest kluczowy dla tego typu wydarzeń. SEO & Content Camp, organizowany przez nas w Szczyrku 5-7 maja jest właśnie takim wydarzeniem. Dzięki tej konferencji będziemy mogli stworzyć przestrzeń do dzielenia się doświadczeniem i praktyczną wiedzą - mówi Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing & PR, WhitePress®.
Wydarzenie SEO & Content Camp skierowane jest przede wszystkim do dyrektorów i kierowników marketingu, właścicieli agencji marketingowych i SEO, osób odpowiedzialnych za projekty content marketingowe, a także do wszystkich osób głodnych wiedzy. Wysoki poziom merytoryczny konferencji zapewniają czołowi praktycy SEO i content marketingu, którzy wystąpią w roli prelegentów podczas 3-dniowego eventu. Kto pojawi się na scenie?
SEO & Content Camp – rozmówcy i tematy
Dzień pierwszy konferencji otworzy wykład Katarzyny Jankowskiej i Adriana Hinca o racjonalnych (i nie tylko) obiekcjach i argumentach klientów agencji interaktywnych. O 18.00 rozpocznie się z kolei panel dyskusyjny w wyselekcjonowanym gronie, a potem kameralne after party.
Drugiego dnia wydarzenia wystąpią czołowi specjaliści branży, m.in. Damian Sałkowski z Senuto – Za pomocą praktycznych przykładów powiem, jak radzić sobie z danymi niezbędnymi do realizacji strategii SEO bez umiejętności programowania. Pokażę narzędzia, techniki i przykłady z mojej codziennej pracy – komentuje.
Następnie na scenie pojawi się Robert Niechciał, który przybliży temat intitial rankingu i rerankingu, a Paweł Gontarek opowie o tym, jak przygotować treści oraz realizować link building, aby uzyskać kilka wyników w SERP-ach i zagwarantować ruch organiczny do tworzonych treści. Podczas drugiego dnia SEO & Content Camp ze swoją prelekcją „SEO i marketing treści poza utartymi schematami” wystąpi także Łukasz Żelezny, który pokaże, jak skalować działania za pomocą sztucznej inteligencji. Ten temat będzie kontynuowała z kolei Milena Majchrzak, odpowiadając na pytanie – jak wykorzystać AI do wspierania działań contentowych.
- Tworząc harmonogram konferencji, staraliśmy się umieścić najbardziej aktualne zagadnienia, które nurtują branże. Opowiedzą o nich w praktyczny sposób najlepsi specjaliści w swojej dziedzinie w Polsce. Zestawienie tematów jest bardzo obszerne, dlatego warto zajrzeć na stronę i zapoznać się z każdym dniem konferencji osobno – na pewno każdy znajdzie dla siebie coś interesującego – dodaje Patrycja Górecka-Butora, WhitePress®.
Brighton SEO na horyzoncie
Jeszcze w kwietniu WhitePress® będzie obecny jako Partner Premium na największej na świecie konferencji SEO, czyli brightonSEO – która zgromadzi 4000 uczestników z ponad 50 krajów a 6000 osób skorzysta z dostępu do transmisji online.
- Regularnie i od wielu lat uczestniczymy w branżowych konferencjach organizowanych w całej Polsce. Dzielimy się wiedzą z najlepszymi specjalistami, szukamy nowych możliwości i partnerstw. W poszukiwaniu inspiracji wychodzimy jeszcze dalej, dlatego w tym roku staliśmy się Partnerem Premium największej na świecie i najważniejszej konferencji - brightonSEO, organizowanej w kwietniu w Wielkiej Brytanii w Brighton. To idealne miejsce dla branżowego networkingu, które skupi w jednej lokalizacji kilka tysięcy specjalistów z całego świata. To będzie dobra okazja, żeby jeszcze przed organizowanym przez nas wydarzeniem SEO & Content Camp podpatrzeć najlepsze praktyki, kierunki i trendy w branży – mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress®.
Dostępne pakiety i sprawdzenie harmonogramu
WhitePress® przygotował do wyboru kilka wariantów uczestnictwa w konferencji SEO & Content Camp. Pakiet Edu zapewnia udział w 12 prelekcjach, networking oraz paczkę giftów. Standard to pakiet poszerzony o obiad w Hotelu Meta, udział w after party i dostęp do bufetu oraz open baru. Wersja Extra zawiera nocleg w hotelu, dostęp do strefy SPA & Welness oraz udział w sobotnim wykładzie, a opcja VIP to wiele dodatkowych atrakcji, takich jak jazda na quadach, before party i integracja.
Pełny harmonogram i dostępne pakiety znajdują się na stronie organizatora: https://www.whitepress.pl/seo-content-camp
Partnerzy i sponsorzy wydarzenia
Sponsor główny: SURFER, Sponsorzy: Contadu, Senuto, SEMSTORM, brief4U, Patroni medialni: Poradnik przedsiębiorcy, Jakub Sawa Profesjonalista w SEO/SEM oraz bloger i specjalista SEO, Szymon Słowik.
Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”
Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Prawo
Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur
Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.
Transport
Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie. – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.