WhitePress® organizuje w Polsce pierwszą edycję konferencji SEO & Content Camp
SEO & Content Camp to 3 dni branżowej imprezy na najwyższym poziomie, 14 doświadczonych praktyków SEO i content marketingu, twarde dane i najciekawsze case studies ekspertów branży. Na scenie wystąpią m.in. Łukasz Żelezny z SEO.London, Damian Sałkowski, CEO Senuto, Milena Majchrzak, współtwórczyni SEMSTORM a także Robert Niechciał, Partner w Vestigio. Wydarzenie organizowane przez międzynarodową platformę dystrybucji treści WhitePress® odbędzie się 5-7 maja w malowniczym resorcie w Szczyrku. Jakie tematy prelekcji pojawią się w agendzie konferencji? Szczegóły harmonogramu znajdziecie poniżej.
Dla kogo jest SEO & Content Camp?
Branża marketingowa jest spragniona spotkań, szczególnie tych w formie stacjonarnej. Każdego roku liczba uczestników eventów pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego poszerzania i aktualizowania wiedzy i praktyk, które w tym sektorze wyjątkowo szybko ulegają dezaktualizacji.
- Stąd narodził się pomysł, żeby kalendarz specjalistów SEO i content marketingu wzbogacić o konferencję, która położy nacisk przede wszystkim na dwa aspekty – wysoki poziom merytoryczny prelekcji poparty doświadczeniem występujących oraz odpowiednie miejsce do branżowego networkingu, który w naszym odczuciu jest kluczowy dla tego typu wydarzeń. SEO & Content Camp, organizowany przez nas w Szczyrku 5-7 maja jest właśnie takim wydarzeniem. Dzięki tej konferencji będziemy mogli stworzyć przestrzeń do dzielenia się doświadczeniem i praktyczną wiedzą - mówi Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing & PR, WhitePress®.
Wydarzenie SEO & Content Camp skierowane jest przede wszystkim do dyrektorów i kierowników marketingu, właścicieli agencji marketingowych i SEO, osób odpowiedzialnych za projekty content marketingowe, a także do wszystkich osób głodnych wiedzy. Wysoki poziom merytoryczny konferencji zapewniają czołowi praktycy SEO i content marketingu, którzy wystąpią w roli prelegentów podczas 3-dniowego eventu. Kto pojawi się na scenie?
SEO & Content Camp – rozmówcy i tematy
Dzień pierwszy konferencji otworzy wykład Katarzyny Jankowskiej i Adriana Hinca o racjonalnych (i nie tylko) obiekcjach i argumentach klientów agencji interaktywnych. O 18.00 rozpocznie się z kolei panel dyskusyjny w wyselekcjonowanym gronie, a potem kameralne after party.
Drugiego dnia wydarzenia wystąpią czołowi specjaliści branży, m.in. Damian Sałkowski z Senuto – Za pomocą praktycznych przykładów powiem, jak radzić sobie z danymi niezbędnymi do realizacji strategii SEO bez umiejętności programowania. Pokażę narzędzia, techniki i przykłady z mojej codziennej pracy – komentuje.
Następnie na scenie pojawi się Robert Niechciał, który przybliży temat intitial rankingu i rerankingu, a Paweł Gontarek opowie o tym, jak przygotować treści oraz realizować link building, aby uzyskać kilka wyników w SERP-ach i zagwarantować ruch organiczny do tworzonych treści. Podczas drugiego dnia SEO & Content Camp ze swoją prelekcją „SEO i marketing treści poza utartymi schematami” wystąpi także Łukasz Żelezny, który pokaże, jak skalować działania za pomocą sztucznej inteligencji. Ten temat będzie kontynuowała z kolei Milena Majchrzak, odpowiadając na pytanie – jak wykorzystać AI do wspierania działań contentowych.
- Tworząc harmonogram konferencji, staraliśmy się umieścić najbardziej aktualne zagadnienia, które nurtują branże. Opowiedzą o nich w praktyczny sposób najlepsi specjaliści w swojej dziedzinie w Polsce. Zestawienie tematów jest bardzo obszerne, dlatego warto zajrzeć na stronę i zapoznać się z każdym dniem konferencji osobno – na pewno każdy znajdzie dla siebie coś interesującego – dodaje Patrycja Górecka-Butora, WhitePress®.
Brighton SEO na horyzoncie
Jeszcze w kwietniu WhitePress® będzie obecny jako Partner Premium na największej na świecie konferencji SEO, czyli brightonSEO – która zgromadzi 4000 uczestników z ponad 50 krajów a 6000 osób skorzysta z dostępu do transmisji online.
- Regularnie i od wielu lat uczestniczymy w branżowych konferencjach organizowanych w całej Polsce. Dzielimy się wiedzą z najlepszymi specjalistami, szukamy nowych możliwości i partnerstw. W poszukiwaniu inspiracji wychodzimy jeszcze dalej, dlatego w tym roku staliśmy się Partnerem Premium największej na świecie i najważniejszej konferencji - brightonSEO, organizowanej w kwietniu w Wielkiej Brytanii w Brighton. To idealne miejsce dla branżowego networkingu, które skupi w jednej lokalizacji kilka tysięcy specjalistów z całego świata. To będzie dobra okazja, żeby jeszcze przed organizowanym przez nas wydarzeniem SEO & Content Camp podpatrzeć najlepsze praktyki, kierunki i trendy w branży – mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress®.
Dostępne pakiety i sprawdzenie harmonogramu
WhitePress® przygotował do wyboru kilka wariantów uczestnictwa w konferencji SEO & Content Camp. Pakiet Edu zapewnia udział w 12 prelekcjach, networking oraz paczkę giftów. Standard to pakiet poszerzony o obiad w Hotelu Meta, udział w after party i dostęp do bufetu oraz open baru. Wersja Extra zawiera nocleg w hotelu, dostęp do strefy SPA & Welness oraz udział w sobotnim wykładzie, a opcja VIP to wiele dodatkowych atrakcji, takich jak jazda na quadach, before party i integracja.
Pełny harmonogram i dostępne pakiety znajdują się na stronie organizatora: https://www.whitepress.pl/seo-content-camp
Partnerzy i sponsorzy wydarzenia
Sponsor główny: SURFER, Sponsorzy: Contadu, Senuto, SEMSTORM, brief4U, Patroni medialni: Poradnik przedsiębiorcy, Jakub Sawa Profesjonalista w SEO/SEM oraz bloger i specjalista SEO, Szymon Słowik.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.