Komunikaty PR

Wolt wprowadza w Warszawie innowacyjną usługę - subskrypcję Wolt+

2022-06-21  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

• Wolt+ to subskrypcja, dzięki której klienci, wnosząc stałą miesięczną opłatę w wysokości 14,99 PLN mogą - bez dodatkowych opłat – korzystać z dostaw ze stale rozwijającej się listy popularnych sklepów oraz restauracji.

• Wolt+ przynosi realne oszczędności już przy trzech zamówieniach w miesiącu.

 

Wolt - firma technologiczna - uruchomiła nowy program oparty na subskrypcji. W pierwszej fazie Wolt+ działać będzie w Warszawie i obejmować bezpłatne dostawy z najpopularniejszych w mieście restauracji oraz sklepów. Stopniowo program będzie rozbudowywany tak, aby korzystać z niego mogli również mieszkańcy innych miast.

 

Naszym celem jest dostarczanie klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Staramy się również wychodzić poza utarte schematy i stale poszukiwać rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie naszym użytkownikom. Dlatego też podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu programu opartego o subskrypcję, modelu charakterystycznego na przykład dla platform streamingowych, który w przypadku firm prowadzących działalność taką jak Wolt, jest nowatorskim rozwiązaniem. Jesteśmy przekonani, że takie właśnie prekursorskie pomysły pozwolą naszym użytkownikom i partnerom korzystać z oferowanych przez nas usług w innowacyjny sposób, a równocześnie umocnią pozycję Wolt na rynku – mówi Agata Polityło General Manager, Wolt Polska.

 

Klienci, którzy dołączą do Wolt+, w ramach miesięcznej opłaty w wysokości 14,99 PLN, będą mogli dokonywać nieograniczonej ilości zamówień w restauracjach oraz sklepach, dostępnych w subskrypcji. W praktyce oznacza to, że w ciągu miesiąca mogą złożyć dowolną liczbę zamówień, bez ponoszenia kosztów dostawy. Jedynym warunkiem korzystania z Wolt+ jest minimalna wartość zamówienia – dla restauracji - 28 PLN i dla sklepów - 40 PLN. Wolt + przynosi realne oszczędności, które widoczne są już przy 2-3 zamówieniach miesięcznie. Potwierdziła to faza testów – użytkownicy, którzy korzystali w tym czasie z rozwiązania oszczędzali średnio 30 PLN miesięcznie.

 

Wdrożenie Wolt+ poprzedziliśmy fazą testów. Dzięki temu zebraliśmy wiele bezcennych informacji, które pozwoliły nam udoskonalić serwis oraz ofertę. To niezwykle istotne, ponieważ zależało nam na tym, aby nasi użytkownicy otrzymali produkt, który w pełni odpowiada na ich potrzeby – zarówno w zakresie działania, jak i oferty - dodaje Agata Polityło, General Manager Wolt Polska.   

Osoby, które zdecydują się na to rozwiązanie będą mogły skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.