Komunikaty PR

Wolt wprowadza w Warszawie innowacyjną usługę - subskrypcję Wolt+

2022-06-21  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

• Wolt+ to subskrypcja, dzięki której klienci, wnosząc stałą miesięczną opłatę w wysokości 14,99 PLN mogą - bez dodatkowych opłat – korzystać z dostaw ze stale rozwijającej się listy popularnych sklepów oraz restauracji.

• Wolt+ przynosi realne oszczędności już przy trzech zamówieniach w miesiącu.

 

Wolt - firma technologiczna - uruchomiła nowy program oparty na subskrypcji. W pierwszej fazie Wolt+ działać będzie w Warszawie i obejmować bezpłatne dostawy z najpopularniejszych w mieście restauracji oraz sklepów. Stopniowo program będzie rozbudowywany tak, aby korzystać z niego mogli również mieszkańcy innych miast.

 

Naszym celem jest dostarczanie klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Staramy się również wychodzić poza utarte schematy i stale poszukiwać rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie naszym użytkownikom. Dlatego też podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu programu opartego o subskrypcję, modelu charakterystycznego na przykład dla platform streamingowych, który w przypadku firm prowadzących działalność taką jak Wolt, jest nowatorskim rozwiązaniem. Jesteśmy przekonani, że takie właśnie prekursorskie pomysły pozwolą naszym użytkownikom i partnerom korzystać z oferowanych przez nas usług w innowacyjny sposób, a równocześnie umocnią pozycję Wolt na rynku – mówi Agata Polityło General Manager, Wolt Polska.

 

Klienci, którzy dołączą do Wolt+, w ramach miesięcznej opłaty w wysokości 14,99 PLN, będą mogli dokonywać nieograniczonej ilości zamówień w restauracjach oraz sklepach, dostępnych w subskrypcji. W praktyce oznacza to, że w ciągu miesiąca mogą złożyć dowolną liczbę zamówień, bez ponoszenia kosztów dostawy. Jedynym warunkiem korzystania z Wolt+ jest minimalna wartość zamówienia – dla restauracji - 28 PLN i dla sklepów - 40 PLN. Wolt + przynosi realne oszczędności, które widoczne są już przy 2-3 zamówieniach miesięcznie. Potwierdziła to faza testów – użytkownicy, którzy korzystali w tym czasie z rozwiązania oszczędzali średnio 30 PLN miesięcznie.

 

Wdrożenie Wolt+ poprzedziliśmy fazą testów. Dzięki temu zebraliśmy wiele bezcennych informacji, które pozwoliły nam udoskonalić serwis oraz ofertę. To niezwykle istotne, ponieważ zależało nam na tym, aby nasi użytkownicy otrzymali produkt, który w pełni odpowiada na ich potrzeby – zarówno w zakresie działania, jak i oferty - dodaje Agata Polityło, General Manager Wolt Polska.   

Osoby, które zdecydują się na to rozwiązanie będą mogły skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.