Wstąp do CyberWOT
Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej
Jusiztek 2
05-131 Zegrze
rzecznik.wot|mon.gov.pl| |rzecznik.wot|mon.gov.pl
+48261883029
https://media.terytorialsi.wp.mil.pl/
W związku z dużym zainteresowaniem służbą w WOT wielu kandydatów wskazuje cyberprzestrzeń jako ich główne zainteresowanie oraz posiadane kompetencje w tej dziedzinie. Część osób podejmuje również samodzielne działania w cyberprzestrzeni, a to zaangażowanie warto wykorzystać w służbie w WOT. Ten potencjał chcemy wykorzystać, zwłaszcza teraz, kiedy domena cyberprzestrzeni ma ogromne znaczenie.
Od trzech lat w Dowództwie Wojsk Obrony Terytorialnej funkcjonuje Zespół Działań Cyberprzestrzennych (ZDC), który tworzą osoby na co dzień pracujące w branży IT oraz cyber, posiadający już zarówno wiedzę, jak i różne certyfikaty (ISACA CRISC, CGEIT, CIS, CISM, compTIA, CISSP, czy ICCNA). CyberWOT składa się z żołnierzy o wielu kompetencjach z tej dziedziny - tym się różnimy, ale łączy nas pasja i wiedza cyber/IT.
Szczegóły rekrutacji do CyberWOT:
- przyjmujemy wyłącznie osoby posiadające doświadczenie w IT,
- zgłoszenia przyjmowane są na adres: cyberrekrutacja@mon.gov.pl (CV oraz list motywacyjny),
Uwaga: zgłoszenie powinno zawierać całość doświadczenia zawodowego, w tym posiadane certyfikaty oraz umiejętności! - wybrani kandydaci zapraszani są na test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną,
- osoby ze środowiska cywilnego muszą odbyć szkolenie podstawowe, tzw. „szesnastkę”, w dowolnej brygadzie, a następnie zostaną przeniesione do CyberWOT - zgłoszenia mogą jednak wysłać już w chwili obecnej.
Miejscem służby jest Zegrze jako siedziba Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej.
Masz kompetencję, wiedzę i chcesz je wykorzystać w służbie dla Ojczyzny w domenie cyber? Czas działania jest teraz.
gOTowi na wyzwania w tej dziedzinie? Zapraszamy do nas!

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.