Wygoda i bezpieczeństwo zakupu biletów autobusowych!
Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy będący jednocześnie operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia oraz właścicielem innowacyjnego systemu sprzedaży biletów Dworzec Online zachęca do korzystania z biletomatów. Nowoczesne urządzenia cieszą się rosnącą popularnością wśród podróżnych oferując przy tym możliwość szybkiego i bezpiecznego zakupu biletu bez konieczności stania w kolejce do okienka kasowego. Biletomaty w 2019 roku odnotowały aż 125% wzrostu sprzedaży w porównaniu do ubiegłego roku.
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom pasażerów korzystających z naszego dworca, którzy bilety na swoją podróż chcą kupować szybko, wygodnie i bezpiecznie. Odnotowujemy rosnące zainteresowanie korzystaniem z zainstalowanych w hali głównej nowoczesnych biletomatów. W minionym roku sprzedaż była o ponad 125% wyższa niż rok wcześniej. – mówi Piotr Pogonowski, Dyrektor Zarządzający Polonus.
Polonus w oparciu o stworzony przez siebie system do zarządzania dworcem oraz sprzedażą biletów Dworzec Online uruchomił w hali głównej Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia dwa biletomaty. Umożliwiają one szybki bezgotówkowy zakup biletów na połączenia realizowane przez ponad 300 przewoźników współpracujących z platformą DworzecOnline.pl.
W 2019 roku sprzedaż w samoobsługowych biletomatach wzrosła o 125% względem roku 2018. Sukces tego kanału sprzedaży sprawił, że Polonus planuje jego dalszy rozwój.
Podróżni korzystający z tej formy zakupu biletu zgodnie przyznają, że najbardziej cenią szybkość, z jaką można przejść przez cały proces zakupu, włącznie z płatnością kartą. Biletomat służy także jako punkt informacyjny gdzie można sprawdzić godziny odjazdu oraz trasę planowanej podróży. Oprócz języka polskiego oferuje także dostępność w języku angielskim oraz ukraińskim.
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia to najważniejszy punkt na komunikacyjnej mapie Warszawy i Mazowsza oraz jeden z najważniejszych węzłów przesiadkowych w kraju. Z jego usług korzysta rocznie ponad 3,3 miliona osób, którzy korzystają z ponad 135 tysięcy odjazdów autokarów na kursach krajowych i zagranicznych. Sprawdzające się tutaj rozwiązania sprzedażowe mogą być z powodzeniem wprowadzone w całej Polsce.
Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl.
![Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1863710866,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
![TomTom i East View Geospatial łączą siły](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_23182849,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
TomTom i East View Geospatial łączą siły
![AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2122431519,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Gospodarka
![](https://www.newseria.pl/files/11111/jakub-zerdzicki--f1gb8vgrs8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian
Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.
Problemy społeczne
Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zielinska-sitkiewicz-pielegniarki-foto,w_133,_small.jpg)
Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.
Prawo
Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów
![](https://www.newseria.pl/files/11111/asystencja-osobista-przepisy-foto,w_133,_small.jpg)
Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.