Zalman zaprezentował słuchawki z systemem dźwięku przestrzennego 7.1
Firma Zalman dodała do swojej oferty bezprzewodowy zestaw słuchawkowy ZM-HPS700W. Model ten wyróżnia się m.in. systemem dźwięku przestrzennego 7.1 oraz wzmocnionym 50-milimetrowym przetwornikom o zakresie częstotliwości 20 Hz - 20 KHz.
Słuchawki Zalman ZM-HPS700W posiadają trzy wbudowane tryby dźwięku z sygnalizacją LED. Użytkownik może więc jednym kliknięciem szybko dopasować dźwięk do swoich potrzeb (np. gry, muzyka, transmisje na żywo). Nowy headset ma zapewnić także długotrwały komfort użytkowania. W tym celu zastosowano nauszniki z pianką, z pamięcią kształtu i specjalną oddychającą tkaniną. Ważny element stanowi również regulowany pałąk wykończony miękką tkaniną. Warto dodać, że zestaw jest bardzo lekki - całość waży zaledwie 290 g.
Przy projektowaniu modelu ZM-HPS700 producent inspirował się elfim uchem, widać to wyraźnie w przypadku wersji z dwukolorowymi osłonami głośników. Na ich wyposażeniu znalazł się odpinany mikrofon, który cechuje się dużą elastycznością i obszarem zbierania głosu 360°. Wbudowany akumulator ma pojemność 1000 mAh i powinien zapewnić do 12 godzin pracy w zasięgu do 10 m.
Ładowanie urządzenia odbywa się za pomocą przewodu USB-C - USB-A. W razie potrzeby ze słuchawek można korzystać w sposób przewodowy - w zestawie znajduje się kabel z klasycznym złączem mini-jack 3,5 mm. Ponadto producent zwraca uwagę na bezproblemowe połączenia (bezprzewodowe i przewodowe) z wieloma platformami, w tym PC, Mac, PlayStation i Xbox.
Zestaw będzie dostępny w czarnej i białej wersji kolorystycznej. Ich cena nie powinna przekroczyć 300 zł.
Specyfikacja produktu znajduje się pod tym linkiem: https://www.zalman.com/PL/Product/ProductDetail.do?pageIndex=1&pageSize=10&pageUnit=12&productSeq=1346&searchCategory1=86&searchCategory2=100&searchCategory3=-99&searchKey=&searchWord=

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.