Zalman ZM700-LXII - sprawdzony zasilacz dla wydajnego PC
Firma Zalman ma w swojej ofercie wiele atrakcyjnych zasilaczy komputerowych, jednak szczególnie interesującą propozycję stanowi model ZM700-LXII. To produkt wyróżniający się wysoką mocą znamionową oraz kompatybilnością z różnymi przewodami.
Zalman ZM700-LXII to zasilacz komputerowy w standardowym formacie ATX. Całość posiada aktywny system PFC o maksymalnym współczynniku mocy 99%, który ma zapewniać spójne i stabilne wyjście oraz wysoką wydajność energetyczną. Na pokładzie znajduje się kondensator 105 °C mający gwarantować zrównoważone zasilanie nawet dla wysokich wartości napięcia i temperatury. Zasilacz wyposażony jest także we wbudowany filtr EMI dla redukcji szumów oraz transformator przełączający, który zapobiega przeciążeniu prądu wejściowego.
Model ZM700-LXII to konstrukcja jednoszynowa zapewniająca moc 648 W dla wyjścia +12V przy sprawności 92%. Produkt wyposażony został we wbudowany aluminiowy radiator minimalizujący wytwarzanie ciepła wewnętrznego. Zasilacz odznacza się również wysoką efektywnością energetyczną w trybie czuwania (pobór mocy do 1 W), co potwierdza certyfikat ErP Lot 6. Za usuwanie ciepła z wnętrza odpowiedzialny jest wentylator 120 mm z łożyskiem tulejowym. Jak przekonuje producent, Zalman ZM700-LXII zapewnia kompletną kompatybilność z różnymi przewodami, co docenią entuzjaści testujący różnego rodzaju konfiguracje.
Zasilacz Zalman ZM700-LXII jest dostępny jest w polskich sklepach w cenie ok. 450 zł. Model ten objęty jest 2-letnią gwarancją producenta.
Specyfikacja produktu znajduje się pod tym linkiem: https://www.zalman.com/PL/Product/ProductDetail.do?pageIndex=1&pageSize=10&productSeq=911&searchCategory1=6&searchCategory2=96&searchCategory3=-99&searchKey=&searchWord=&active=pro_specTab#pro_detail_tab

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.