Zalman ZM-HPS610 - gamingowe słuchawki z systemem dźwięku 7.1
Firma Zalman prezentuje nowy gamingowy zestaw słuchawkowy ZM-HPS610. Według producenta model ten może stanowić doskonałą propozycję dla graczy ceniących sobie wysoki komfort podczas długotrwałego użytkowania.
Słuchawki Zalman ZM-HPS610 wyróżniają się obsługą systemu dźwiękowego 7.1, w pełni regulowanym pałąkiem oraz aluminiową ramą z 30-stopniowym obrotem. Na pokładzie znalazły się pełnozakresowe głośniki z dyfuzorem wykonanym z materiału kompozytowego. Nauszniki cechują się gumowym wykończeniem, a odłączany mikrofon umiejscowiony na elastycznym wysięgniku oferuje wbudowany system pasywnej redukcji szumów.
Headset został wyposażony w adapter audio, dzięki czemu można go podłączyć do portu USB i uzyskać tą samą jakość dźwięku niezależnie od konfiguracji komputera. Możliwe jest również wpięcie za pomocą gniazda mini-jack 3,5 mm, co oznacza, że zestaw może współpracować np. z urządzeniami mobilnymi. Warto wspomnieć też o gustownym podświetleniu RGB, które nadają całości gamingowego charakteru.
Sugerowana cena słuchawek Zalman ZM-HPS610 wynosi ok. 245 zł.
Specyfikacja:
- Waga: 320 g (bez kabla)
- Membrany: 50 mm
- Czułość (SPL): 106dB ± 3dB
- Impedancja: 32Ω ± 15%
- Pasmo przenoszenia: 20--120 KHz
- Moc znamionowa: 10 mW
- Maks. moc: 25 mW
- Czułość mikrofonu: -42±3dBV
- Kierunkowość mikrofonu: OMNIKIERUNKOWA
- Impedancja mikrofonu: ≤ 2,2 KΩ
- 7.1-kanałowy chipset dźwięku: CMEDIA 108B
- Przyciski sterujące: zwiększanie/zmniejszanie głośności, włączanie/wyłączanie diody LED, włączanie/wyłączanie mikrofonu
- Interfejs: USB
- Długość kabla: 2,1 m
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.