Zdobądź grę Indiana Jones i Wielki Krąg z wybranymi modelami INNO3D GeForce RTX
Już niebawem zadebiutuje jedna z najbardziej oczekiwanych gier akcji tego roku, czyli Indiana Jones i Wielki Krąg. Jeśli nie możesz doczekać się tej produkcji i jednocześnie planujesz już zakup nowej karty graficznej, mamy dla Ciebie dobre wieści!
Od 12 listopada do 29 grudnia bieżącego roku trwa promocja, w ramach której przy zakupie karty graficznej INNO3D z serii GeForce RTX 40 można odebrać za darmo kod do gry Indiana Jones i Wielki Krąg w wersji. Akcja dotyczy tylko modeli INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER, RTX 4080, RTX 4070 Ti SUPER, RTX 4070 Ti, RTX 4070 SUPER oraz RTX 4070. Zakup układu RTX 4060 Ti lub RTX 4060 nie uprawnia zatem do odbioru gry. Kodem uprawniający do odbioru cyfrowej kopii Indiana Jones i Wielki Krąg nadejdzie do nabywcy drogą mailową i należy go zrealizować do 30 stycznia 2025 roku.
Indiana Jones i Wielki Krąg zapowiada się na idealną grę do sprawdzenia możliwości zakupionej karty graficznej INNO3D GeForce RTX 40. Produkcja studia Machine Games
świetnie prezentuje się na pierwszych udostępnionych materiałach i prawdopodobnie będzie to jedna z najlepiej wyglądających gier tego roku. Potwierdza to niejako obsługa wielu nowoczesnych technologii generowania grafiki, jak np. Path Tracing czy DLSS 3.5
Gra Indiana Jones i Wielki Krąg to przygodowa, singleplayerowa gra akcji FPP oparta na filmowej licencji, za której opracowaniem stoi studio Machine Games, mające w swoim dorobku m.in. słynne produkcje z serii Wolfenstein. Wydawcą jest natomiast Bethesda Softworks. Omawiany tytuł opowiada nieznaną dotąd historię o słynnym poszukiwaczu przygód. Premiera odbędzie się już 6 grudnia 2024 roku.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.