Zostań ambasadorem marki Motorola - wejdź do #TeamMotorola
Warszawa, 14 lipca 2022 – trwa kampania pod hasłem „Zostań naszym Ambasadorem”, w której firma Motorola poszukuje osób pozytywnie zakręconych, z autentyczną pasją, regularnie publikujących posty i relacje w mediach społecznościowych. Specjalnie dla nich została stworzona strona dla Ambasadorów, gdzie można się zarejestrować. Spośród wszystkich zgłoszeń zostaną wybranie osoby, które staną się częścią @TeamMotorola.
Program #PowerToEmpower marki Motorola to wyjątkowa grupa młodych, zdolnych i zmotywowanych ludzi, którzy w życiu widzą przede wszystkim wyzwania i to one napędzają ich do działania. Marka wspiera utalentowane osoby podążające za swoimi marzeniami, pokonując bariery, które stoją na ich drodze. Inspiruje się historiami, pasjami i nietypowymi pomysłami na poszukiwanie własnej drogi w życiu.
#TeamMotorola tworzą wyjątkowe i zróżnicowane osoby – począwszy od sportowców, przez makijażystki, aktorów, fotografów, kobiety sukcesu, a na piosenkarzach kończąc. Marka oferuje wszystkim pomoc i wsparcie w realizacji swoich pasji.
Do grona #TeamMotorola mogą wejść osoby, które spełnią następujące kryteria:
- muszą posiadać min. 1 tys. followersów,
- aktywnie publikować treści na swoim kanale social media,
- dzielić się swoją pasją oraz być autentycznym w tym, co robią.
Kampania rozpoczęła się 7 lipca i potrwa do końca wakacji.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.