Zostań ambasadorem marki Motorola - wejdź do #TeamMotorola
Warszawa, 14 lipca 2022 – trwa kampania pod hasłem „Zostań naszym Ambasadorem”, w której firma Motorola poszukuje osób pozytywnie zakręconych, z autentyczną pasją, regularnie publikujących posty i relacje w mediach społecznościowych. Specjalnie dla nich została stworzona strona dla Ambasadorów, gdzie można się zarejestrować. Spośród wszystkich zgłoszeń zostaną wybranie osoby, które staną się częścią @TeamMotorola.
Program #PowerToEmpower marki Motorola to wyjątkowa grupa młodych, zdolnych i zmotywowanych ludzi, którzy w życiu widzą przede wszystkim wyzwania i to one napędzają ich do działania. Marka wspiera utalentowane osoby podążające za swoimi marzeniami, pokonując bariery, które stoją na ich drodze. Inspiruje się historiami, pasjami i nietypowymi pomysłami na poszukiwanie własnej drogi w życiu.
#TeamMotorola tworzą wyjątkowe i zróżnicowane osoby – począwszy od sportowców, przez makijażystki, aktorów, fotografów, kobiety sukcesu, a na piosenkarzach kończąc. Marka oferuje wszystkim pomoc i wsparcie w realizacji swoich pasji.
Do grona #TeamMotorola mogą wejść osoby, które spełnią następujące kryteria:
- muszą posiadać min. 1 tys. followersów,
- aktywnie publikować treści na swoim kanale social media,
- dzielić się swoją pasją oraz być autentycznym w tym, co robią.
Kampania rozpoczęła się 7 lipca i potrwa do końca wakacji.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.