Zostań ambasadorem marki Motorola - wejdź do #TeamMotorola
Warszawa, 14 lipca 2022 – trwa kampania pod hasłem „Zostań naszym Ambasadorem”, w której firma Motorola poszukuje osób pozytywnie zakręconych, z autentyczną pasją, regularnie publikujących posty i relacje w mediach społecznościowych. Specjalnie dla nich została stworzona strona dla Ambasadorów, gdzie można się zarejestrować. Spośród wszystkich zgłoszeń zostaną wybranie osoby, które staną się częścią @TeamMotorola.
Program #PowerToEmpower marki Motorola to wyjątkowa grupa młodych, zdolnych i zmotywowanych ludzi, którzy w życiu widzą przede wszystkim wyzwania i to one napędzają ich do działania. Marka wspiera utalentowane osoby podążające za swoimi marzeniami, pokonując bariery, które stoją na ich drodze. Inspiruje się historiami, pasjami i nietypowymi pomysłami na poszukiwanie własnej drogi w życiu.
#TeamMotorola tworzą wyjątkowe i zróżnicowane osoby – począwszy od sportowców, przez makijażystki, aktorów, fotografów, kobiety sukcesu, a na piosenkarzach kończąc. Marka oferuje wszystkim pomoc i wsparcie w realizacji swoich pasji.
Do grona #TeamMotorola mogą wejść osoby, które spełnią następujące kryteria:
- muszą posiadać min. 1 tys. followersów,
- aktywnie publikować treści na swoim kanale social media,
- dzielić się swoją pasją oraz być autentycznym w tym, co robią.
Kampania rozpoczęła się 7 lipca i potrwa do końca wakacji.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.