Jak domowe a gotowe – pełnowartościowe obiady w 3 minuty od Pudliszek
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki, reaguje na rosnącą popularność dań gotowych i rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z tej kategorii. Wprowadzona właśnie linia to cztery różne zbilansowane i sycące posiłki w specjalnych tackach, które zostały przygotowane bez konserwantów, sztucznych barwników czy wzmacniaczy smaku. Nowość jest już dostępna w sklepach i reklamowana hasłem – „Jak domowe a gotowe”.
Jesteśmy coraz bardziej zapracowani, co przekłada się na ilość czasu wolnego, jaką dysponujemy. Jest to jeden z ważniejszych wniosków z badania „Dobowy budżet czasu ludności w 2023 r.”, które zostało opublikowane przez Główny Urząd Statystyczny. Według niego potrzeby fizjologiczne, obowiązki domowe i praca zawodowa wypełniają nam niemal 80% doby. Dlatego nic dziwnego, że dania gotowe zdobywają coraz większą liczbę zwolenników. Dzięki nim możemy zaoszczędzić czas, który później przeznaczymy na własne przyjemności.
Dania gotowe pokochali w szczególności młodzi ludzie, którzy w tygodniu nie mają czasu na gotowanie i szukają domowych smaków. Właśnie w odpowiedzi na ich oczekiwania dotyczące jakości, szybkości i wygody, wprowadziliśmy nową linię produktów do naszego portfolio. To pełnowartościowe posiłki przygotowane z naturalnych składników, bez konserwantów, które smakują jak domowe obiady, są gotowe w trzy minuty i można je przechowywać długo w domowej spiżarce – mówi Anna Bielecka-Bochenko, dyrektor marketingu w Kraft Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki.
Domowe smaki w najwyższej jakości
Nowe dania gotowe od Pudliszek charakteryzuje połączenie tradycyjnych smaków ze współczesnym kulinarnym twistem. To nowoczesne spojrzenie na obecne od dawna w naszej kuchni różne rodzaje mięs. Dania wyróżnia odpowiednie połączenie składników o wyraźnych i naturalnych smakach, dzięki czemu smakują jak domowe posiłki. Są one dostępne w czterech wersjach:
- Kurczak w sosie miodowo-musztardowym – soczyste mięso z udka kurczaka z ryżem w sosie, którego smak podkreśla połączenie miodu, musztardy i aromatycznego rozmarynu.
- Kurczak w sosie pomidorowo-paprykowym – mięso z kurczaka z ryżem dopełnione sosem z wyraźnymi cząstkami papryki czerwonej i zielonej, a także pomidorów.
- Wołowina w sosie grzybowym – rozpływająca się w ustach wołowina w gęstym sosie z pachnącymi grzybami i paloną kaszą gryczaną, gdzie smak całego dania jest dopełniony tymiankiem.
- Wieprzowina w sosie śmietanowym – kruche mięso z kuskusem perłowym w kremowym sosie śmietanowym z dodatkiem wyrazistego i lekko ostrego chrzanu.
Jak domowe weki – zdrowa żywność bez konserwantów
Dania gotowe z Pudliszek są utrwalane w wysokich temperaturach, dlatego mogą być przechowywane przez długi czas, niczym weki, i to bez zastosowania konserwantów czy sztucznych dodatków. Podobnie jak domowe przetwory, nie wymagają one trzymania w lodówce, co jest niezwykle wygodne dla konsumentów. Dla przykładu przechowywanie ich w kuchennej szafce, spiżarni lub biurku w pracy pozwala na bycie zawsze przygotowanym na nagłą zmianę planu dnia. To idealne rozwiązanie dla osób pracujących, które cenią sobie szybkie oraz zdrowe posiłki bez konieczności codziennego gotowania. Dodatkowo propozycje od Pudliszek są pakowane w termostabilne tacki, dzięki którym możemy przygotować posiłek w mikrofali bez wyjmowania go z opakowania, co jest dużym ułatwieniem np. w biurowej kuchni.
Wszystkie cztery warianty dań gotowych to starannie skomponowana porcja na raz, zawierająca niezbędne składniki odżywcze, dzięki czemu stanowią one pełnowartościowe posiłki. Wystarczą trzy minuty w kuchence mikrofalowej, aby cieszyć się ciepłym i pożywnym daniem. Można je także przygotować w garnku, a po wyjęciu z opakowania również na patelni. Nowe produkty są już dostępne w większości popularnych sklepów, a ich rekomendowana przez producenta cena wynosi 14,99 zł. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania digitalowa.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.