Komunikaty PR

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

2024-09-30  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro prasowe Tarczyński

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących smacznych, wysokobiałkowych przekąsek.

Marka Tarczyński i Jan Błachowicz dzięki współpracy chcą wspólnie inspirować konsumentów do łączenia zdrowej diety z aktywnością fizyczną jako kluczowego elementu sukcesu zarówno w sporcie i ważnej części naszego codziennego życia. Jan Błachowicz weźmie aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w digitalu i social mediach. Spot z jego udziałem można zobaczyć pod linkiem https://youtu.be/lJscxNjwo2o.

- Sportowiec nie odpoczywa – sportowiec się regeneruje. Dlatego nawet sięgając po przekąski myślę o ich wpływie na moje ciało. Bo każda podjęta decyzja na temat treningu, regeneracji czy odżywienia ma znaczenie. Lubię sięgnąć po Tarczyński Protein, które są nie tylko smaczne, ale – jak sama nazwa wskazuje, zawierają w składzie dużo białka. Aż 32 gramy białka na 80 gramów produktu to naprawdę sporo, co pozwala dobrze zaspokoić głód. – powiedział Jan Błachowicz.

Jan Błachowicz to nie tylko utytułowany zawodnik MMA – jego charyzma i wszechstronność sprawiają, że jest również wyjątkową osobowością poza areną sportową. Obecnie widzowie mogą śledzić jego przygody w programie "Azja Express" emitowanym na antenie TVN, którego jednym ze sponsorów jest marka Tarczyński.

- Jan jest uosobieniem siły, determinacji i pasji – wartości, które łączą się z produktami z linii Tarczyński Protein. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam wspólnie zachęcać konsumentów do świadomego wybierania zdrowych rozwiązań i dążenia do najwyższych standardów, zarówno w sporcie, jak i w codziennych wyzwaniach – powiedział Dawid Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

Idealne przekąski dla aktywnych

Marka Tarczyński jako lider nadaje ton kategorii i kierunek dalszego rozwoju, dlatego dynamicznie buduje linię Tarczyński Protein. Obecnie konsumenci mogą spróbować Kabanosów z Kurczaka, przekąsek Beef Jerky oraz Pork Jerky, które dostarczają naturalnych protein, ale także charakteryzują się obniżoną zawartością tłuszczu. Białko wspiera nie tylko wzrost masy mięśniowej, ale także pomaga w utrzymaniu zdrowych kości, co jest kluczowe zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów aktywnego trybu życia.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami bogatymi w białko, marka Tarczyński rozbudowuje linię Protein o nowy produkt. Już na początku października w linii Tarczyński Protein pojawią się Parówki z Kurczaka.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro prasowe Tarczyński
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:05

Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce

Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz
Handel Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
2024-09-30 | 10:00

Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej

Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz
Handel Najbliższa niedziela handlowa za 3 mies. Wielu z branży nie doczeka Walentynek
2024-09-30 | 09:00

Najbliższa niedziela handlowa za 3 mies. Wielu z branży nie doczeka Walentynek

Rezygnacja rządu z przywrócenia niedziel handlowych powoduje, że od września do końca roku sprzedaż stacjonarna ma o 18 dni na zarabianie mniej niż sklepy internetowe. W efekcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki

Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.

Farmacja

Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki

Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.

DlaWas.info

Farmacja

Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE

Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.