Janusz Walczuk ambasadorem Converse
Idź swoją drogą! Taki przekaz kieruje do swoich fanów (i nie tylko) raper i głos pokolenia Z, Janusz Walczuk. Muzyk podejmuje współpracę z liderem streetwearu, marką Converse i zostaje jej lokalnym ambasadorem.
Janusz Walczuk - inspiracja młodego pokolenia, raper, wokalista, producent muzyczny i realizator dźwięku, a od teraz również twarz kultowej marki. Współpraca Converse z artystą jest naturalnym przedłużeniem komunikacji skierowanej do generacji Z - pokolenia, które stawia na innowacje, chce iść do przodu oraz rozwijać swój potencjał. “Zetki” cenią niezależność oraz wszelkie przejawy kreatywności, szczególnie w sztuce czy muzyce. Kolaboracja z Januszem jest jednocześnie podkreśleniem leżącego w DNA marki połączenia ze światem muzyki.
- Od początku mojej muzycznej działalności staram się znaleźć swój własny kierunek. Nie być po prostu popularnym artystą dla wszystkich. Te poszukiwania często prowadzą mnie w nieoczekiwane kierunki, ale nie każde są zakończone sukcesem. Cały czas zdobywam nowe doświadczenia, wyciągam lekcje z porażek i nie boję się do nich przyznać. Do tego staram się zachęcić moich odbiorców - do podejmowania ryzyka i szukania własnej drogi. Converse wzbudził moje zaufanie odwagą, niezależnością, inkluzywnością i aktywnym wspieraniem młodych twórców - patrząc na społeczność All Stars widzę osoby na początku kariery - w miejscu, w którym sam się niegdyś znajdowałem. I super, że ktoś daje im pole do wyrażania siebie - mówi Janusz Walczuk.
Współpraca z artystą jest jednocześnie zapowiedzią nowych projektów rapera, w których wspierać będzie go marka Converse. W nadchodzącym okresie letnim muzyk planuje spore zmiany w swojej karierze.
- Przede mną prawdziwy “egzamin z dojrzałości”, po którym będę miał najdłuższe wakacje w życiu - a więc przestrzeń i czas na eksplorowanie świata, samorealizację oraz testowanie własnych możliwości i pomysłów. Cieszę się, że mam po swojej stronie partnera, który idzie ze mną tą samą drogą - dodaje Janusz.
Na tej niełatwej ścieżce towarzyszyć mu będą produkty Converse - symbol komfortu, ulicznego stylu i innowacyjnych rozwiązań - zarówno pod kątem designu, jak i technologii wykorzystywanych w butach marki. Converse będzie wspierać rapera we wszystkich bieżących działaniach artystycznych.
- Marka Converse wyznaje takie wartości jak inkluzywność, otwartość na społeczność i wsparcie środowisk LGBTQ+. Wspiera też młodych dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności.. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych Ambasadorów fundamentalne. Stąd decyzja, aby to Janusz Walczuk, stał się ambasadorem marki na rynku polskim - mówi Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, dystrybutor marki Converse w Polsce.
Współpracę promuje wyjątkowa sesja zdjęciowa wykonana przez fotografa Pawła Fabjańskiego (ShootMe).

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.