Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.
Od połowy września trwa kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Śliwka Nałęczowska, prowadzonej pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły”. Działania są realizowane w kilku etapach i potrwają do końca grudnia br.
- Tegoroczna akcja marketingowa jest dla nas szczególna, nie tylko ze względu na przekaz, który podkreśla unikalne walory produktu, ale także z uwagi na różne kanały dotarcia oraz intensywność i zasięg działań. W tym roku po raz pierwszy reklamę Śliwki Nałęczowskiej widzowie będą mogli zobaczyć w sieciach kin: MULTIKINO, HELIOS, KINA DS oraz CINEMA CITY – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy firmy Colian i dodaje: Od połowy września przed wybranymi programami w największych stacjach telewizyjnych emitowane są billboardy sponsorskie, natomiast w listopadzie i grudniu pojawi się pełnowymiarowy, 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz krótsza, 15-sekundowa wersja. Kampania została doceniona i nagrodzona w konkursie Klubu Twórców Reklamy w kategorii Craft Audio/Video za ASMR-owe efekty dźwiękowe.
To jednak nie koniec aktywności. Marka będzie również silnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu. Celem wszystkich działań jest podkreślenie wyjątkowych cech Śliwki Nałęczowskiej: jej unikalności, zmysłowej apetyczności i artystycznej duszy.
Pomysł kreatywny stworzyła agencja FCB&themilkman, za produkcję spotu oraz billboardu sponsorskiego odpowiada Papaya Films. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Initiative Media. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.