Komunikaty PR

Jesień ze Śliwką Nałęczowską

2024-10-11  |  09:35
Biuro prasowe

Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.

Od połowy września trwa kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Śliwka Nałęczowska, prowadzonej pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły”. Działania są realizowane w kilku etapach i potrwają do końca grudnia br.

- Tegoroczna akcja marketingowa jest dla nas szczególna, nie tylko ze względu na przekaz, który podkreśla unikalne walory produktu, ale także z uwagi na różne kanały dotarcia oraz intensywność i zasięg działań. W tym roku po raz pierwszy reklamę Śliwki Nałęczowskiej widzowie będą mogli zobaczyć w sieciach kin: MULTIKINO, HELIOS, KINA DS oraz CINEMA CITY – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy firmy Colian i dodaje: Od połowy września przed wybranymi programami w największych stacjach telewizyjnych emitowane są billboardy sponsorskie, natomiast w listopadzie i grudniu pojawi się pełnowymiarowy, 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz krótsza, 15-sekundowa wersja. Kampania została doceniona i nagrodzona w konkursie Klubu Twórców Reklamy w kategorii Craft Audio/Video za ASMR-owe efekty dźwiękowe.

To jednak nie koniec aktywności. Marka będzie również silnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu. Celem wszystkich działań jest podkreślenie wyjątkowych cech Śliwki Nałęczowskiej: jej unikalności, zmysłowej apetyczności i artystycznej duszy.

Pomysł kreatywny stworzyła agencja FCB&themilkman, za produkcję spotu oraz billboardu sponsorskiego odpowiada Papaya Films. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Initiative Media. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO Biuro prasowe
2024-10-16 | 18:09

Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO

Międzynarodowo uznana reżyserka i scenarzystka Adi Halfin dołącza do grona twórców DOBRO, wnosząc świeżą, artystyczną wizję. Jej współpraca z DOBRO to
Media i PR Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach
2024-10-14 | 13:00

Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach

Frisco, lider w branży zakupów spożywczych online, podsumowuje wyniki swojej akcji charytatywnej, której celem było wsparcie bezdomnych zwierząt. Dzięki zaangażowaniu
Media i PR Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne
2024-10-11 | 13:23

Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne

Smart Vegetables Innovations (SVI), należąca do Grupy Green Holding spółka specjalizująca się w innowacyjnej produkcji sałat i ziół w systemie hydroponicznym, rozpoczęła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym

Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.

IT i technologie

Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji

Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.

DlaWas.info

Infrastruktura

Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku

Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.