Jesienne okazje mieszkaniowe i inwestycyjne z pakietami bonusów w 14 miastach
Początek jesieni to idealny okres na poszukiwanie nowego mieszkania. Po powrocie z wakacji i uporządkowaniu najpilniejszych spraw, można w końcu rozejrzeć się w spokoju za wymarzonym lokalem. Warto przy tym zwrócić uwagę na październikową promocję Grupy Murapol. W jej ramach deweloper oferuje po 25 jesiennych okazji mieszkaniowych i inwestycyjnych z bonusami we wszystkich miastach, w których jest obecny z ofertą. A już 12 października, wszyscy, którzy przyjdą do wybranych biur sprzedaży Murapol, będą mieli do dyspozycji jeszcze większą pulę atrakcyjnych lokali w promocji.
Październikową promocją zostało objętych 350 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w 22 projektach na terenie Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gdyni, Gliwic, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Tychów i Wrocławia.
W puli promocyjnej znalazły się również mieszkania wchodzące w skład uruchomionych w ostatnich tygodniach nowych inwestycji w Krakowie, Gdyni i Bydgoszczy. Murapol Prado to przestrzennie zaprojektowane osiedle przy ul. Pękowickiej na krakowskim Prądniku Białym, nieopodal Trasy Wolbromskiej, która pozwala w zaledwie 10 min dojechać do Starego Miasta. Po kilku latach, deweloper wrócił również do Gdyni z drugim w tym mieście projektem. Murapol Osiedle Dynamiq jest realizowane przy ul. Wiczlińskiej na Chwarznie-Wiczlinie, w otoczeniu Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. Murapol Rivo to kolejna inwestycja mieszkaniowa zlokalizowana przy ul. Dworcowej w ścisłym Śródmieściu Bydgoszczy, skąd w jedynie kilka chwil można dojść na bulwary nad Brdą czy Wyspę Młyńską.
W promocyjnej cenie lokalu z pakietem bonusów można zyskać rabat, smart home w wersji premium, a w przypadku wybranych lokali także nawet 2 miejsca postojowe w podziemnej hali garażowej lub naziemne oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu. Wybierając lokal z pakietem bonusów, można zaoszczędzić nawet 259 tys. zł we Wrocławiu, 210 tys. zł w Bielsku-Białej czy 200 tys. zł w Toruniu!
Co więcej, część lokali z aktualnej puli promocyjnej spełnia kryteria programu Mieszkanie bez wkładu własnego.
- Jesień to dobry czas, by móc bardziej zaangażować w wybór wymarzonego M. Za nami okres wypoczynkowy, powoli wdrażamy się w rytm codziennego życia i zajmujemy ważnymi dla nas sprawami. Jedną z nich może być decyzja o zakupie lokalu. Także aura pozwoli na dokładne przyjrzenie się interesującym nieruchomościom – minęły upały, a za dwa miesiące pojawią się mrozy i ochłodzenie, tak więc warto przeznaczyć obecne, sprzyjające warunki atmosferyczne na aktywne poszukiwanie własnego M lub lokalu w celach inwestycyjnych. Nasze jesienne okazje obejmują mieszkania i apartamenty inwestycyjne o funkcjonalnych układach, zróżnicowanych metrażach od 26 do 98 mkw., z przestronnymi balkonami, loggiami lub tarasami z ogródkami oraz z nowoczesnymi eko udogodnieniami i pakietem antysmogowym w standardzie. Co ważne, wybrane lokale z październikowej puli promocyjnej są gotowe do odbioru, dlatego będzie można szybko zająć się ich wykończeniem, a następnie przeprowadzką bądź przeznaczeniem na wynajem – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Z kolei 12 października w oddziałach dewelopera w 14 miastach odbędzie się wyjątkowy dzień. Przychodząc do biura sprzedaży w sobotę, będzie można poznać dodatkową pulę mieszkań w promocji: o szerokim przekroju metraży od 27 do 98 mkw., zróżnicowanych układach od kawalerek po nawet 5-pokojowe, z dwustronną ekspozycją, nawet 3 balkonami lub tarasami z ogródkami. Doradcy Grupy Murapol będą do dyspozycji klientów od godz. 9.00 do 14.00. Warto już dziś umówić się na spotkanie lub zamówić listę lokali objętych październikową promocją.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.