Komunikaty PR

Jeszcze szybsze płatności z VeloBankiem dzięki funkcji BLIK bez kodu

2024-06-04  |  10:15
Biuro prasowe

Klienci VeloBanku, lubiący wirtualne zakupy, z radością przywitają możliwość dokonywania jeszcze wygodniejszych płatności dzięki swojej aplikacji mobilnej. Już teraz nowa funkcja BLIK bez kodu pozwoli jednym kliknięciem potwierdzić płatność w ulubionym sklepie lub przeglądarce internetowej, bez konieczności każdorazowego wpisywania kodu BLIK.

Cyfrowe zakupy i płatności to coraz częściej codzienność dla większości z nas. Od dziś w VeloBanku są one jeszcze szybsze i wygodniejsze. Wdrożona funkcja BLIK bez kodu pozwala zapamiętać w aplikacji mobilnej nasze ulubione sklepy internetowe, strony na jakich dokonujemy płatności za usługi, a nawet najchętniej używaną przeglądarkę www, by w przyszłości skrócić proces potwierdzenia zapłaty do jednego kliknięcia. To oznacza, że nie trzeba będzie nawet wpisywać kodu BLIK w trakcie transakcji.

Jak to wygląda w praktyce? W trakcie dokonywania płatności BLIK należy zapamiętać sklep lub przeglądarkę w aplikacji mobilnej banku. Przy kolejnych zakupach wystarczy wybrać płatność BLIK i potwierdzić klikając „Zapłać”. Nowa funkcja przeniesie nas wprost do appki VeloBanku, na ekranie której należy potwierdzić chęć zapłaty za zamówienie.

– BLIK bez kodu to kolejny krok, by nasi klienci żyli wygodniej i cieszyli się codziennością Świata Bardziej Velo. Od początku wdrażamy maksymalnie proste funkcje w kanałach zdalnych, by bankowanie było jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne. Wyeliminowanie potrzeby każdorazowego wpisywania kodu BLIK przy płatności to duży krok naprzód i potwierdzenie dobrej współpracy z Polskim Standardem Płatności, operatorem BLIKA. Niedawno odsłoniliśmy BLIK Płacę Później, teraz czas na kolejną nowość. To pokazuje naszą umiejętność budowania silnych sojuszy z dostawcami wartościowych dla klientów usług – zaznacza Marta Dałkiewicz, Dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Aby cieszyć się wygodnymi płatnościami trzeba mieć aktywną funkcję BLIK w telefonie. Usługa BLIK bez kodu na razie jest dostępna w wybranych sklepach oraz dla wybranych przeglądarek internetowych.

– BLIK to nowoczesne płatności mobilne, które gwarantują wygodę, szybkość i bezpieczeństwo. Płacenie BLIKIEM bez kodu, to jeszcze lepsze doświadczenie płatnicze. Dzięki wdrożeniu tej funkcji, klienci VeloBanku mogą prościej i bardziej intuicyjnie płacić w internecie. Mamy nadzieję, że to udogodnienie spotka się z uznaniem i stanie się popularne wśród użytkowników BLIKA w aplikacji VeloBanku – mówi Marcin Waldowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w BLIKU.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.