Komunikaty PR

Jeszcze więcej “cichych godzin” w Castoramie

2024-05-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Piekacz
Made in PR

Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl

Castorama wydłuża "ciche godziny" we wszystkich sklepach sieci w Polsce! Osoby wrażliwe na dźwięki, mające problemy słuchowe oraz będące się w spektrum autyzmu już od 9 maja, od poniedziałku do soboty między 9:00 a 11:00 oraz dodatkowo, w każdy wtorek i czwartek od 18:00 do 20:00, będą mogły robić zakupy w sklepach Castorama w komfortowych warunkach, które uwzględniają ich potrzeby.

Castorama już rok temu wprowadziła po dwie "ciche godziny” we wtorki i czwartki we wszystkich sklepach swojej sieci. Nieustannie dążymy do tego, by każdy klient czuł się komfortowo i mógł swobodnie korzystać z naszych przestrzeni. Głośna muzyka, tłok i nadmiar bodźców mogą stanowić wyzwanie dla ludzi szczególnie wrażliwych na dźwięki, w tym dla osób w spektrum autyzmu. – mówi Agata Zarzycka-Kluczyńska, Kierowniczka ds. Personalnych w Castorama Polska.

Dedykowane rozwiązania na zróżnicowane potrzeby

Spektrum autyzmu dotyczy nie tylko osób będących w tej kondycji, ale również ich rodziców i opiekunów, dla których codzienne czynności, takie jak zakupy mogą być sporym wyzwaniem. Dlatego też, aby jeszcze bardziej zadbać o klientów ze szczególnymi potrzebami i zapewnić im komfort podczas zakupów, sieć postanowiła wdrożyć je na większą skalę. Od 9 maja 2024 r. “ciche godziny” będą obowiązywać w sklepach Castorama codziennie:

  • od poniedziałku do soboty od 09:00 do 11:00
  • w każdy wtorek i czwartek od 18:00 do 20:00

Bazując na rozmowach z klientami oraz obserwując ich pozytywne reakcje na "ciche godziny" postanowiliśmy wprowadzić je w szerszym zakresie. Dzięki temu zakupy
w naszych sklepach mogą być przyjazne dla wszystkich. –
podkreśla Agata Zarzycka-Kluczyńska.

Rozwiązanie cenione przez pracowników

Co więcej, również pracownicy Castorama oceniają "ciche godziny" bardzo pozytywnie. Jak przyznają, czas bez muzyki i komunikatów dźwiękowych jest dla nich chwilą wyciszenia oraz pozwala im lepiej skupić się na wykonywanych zadaniach. - Cieszymy się, że nasza inicjatywa wspiera nie tylko komfort klientów, ale także naszego zespołu. To świetny dowód na to, że nawet niewielkie zmiany w miejscu pracy mogą istotnie zwiększyć zadowolenie pracowników i efektywność ich pracy, co bezpośrednio wpływa na poprawę jakości obsługi klientów. - dodaje Agata Zarzycka-Kluczyńska.

Działając w duchu współpracy i wdrażając rozwiązania takie jak „ciche godziny”, Castorama tworzy otwarte i różnorodne środowisko, które służy zarówno klientom, jak i pracownikom firmy.

 

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.