Komunikaty PR

Joanna Kijas-Janiszowska nową CFO IKEA Retail w Polsce

2020-04-28  |  13:00
Biuro prasowe

Joanna Kijas-Janiszowska, praktyk z niemal 20-letnim doświadczeniem w obszarze finansów, w tym zarządzania spółkami o dużej wartości, została w kwietniu br. Chief Financial Officer IKEA w Polsce.

Jako CFO w IKEA, Kijas-Janiszowska odpowiadać będzie za kształtowanie i realizację strategii finansowej firmy, w tym m.in. za obszar finansów, controllingu, dział prawny i ryzyka. Joanna Kijas-Janiszowska ma niemal 20-letnie doświadczenie w tworzeniu złożonych organizacji i w zarządzaniu ich finansami. Przez ponad 15 lat zajmowała stanowiska CFO i CEO w spółkach z branży gazowej i energetycznej, w spółkach posiadających aktywa o znacznej wartości oraz spółkach handlowych, m.in.: Hermes Energy Group S.A, Operator Systemu Magazynowania oraz PGNiG SA.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Posiada certyfikaty ACCA (Association of  Chartered Certified Auditors) i CIA (Certified Internal Auditor). Ma bogate praktyczne doświadczenie w obszarze zarządzania strategicznego i finansowego, audytów wewnętrznych, restrukturyzacji, zarządzania i zgodności z przepisami, konsorcjalnego finansowania banków, księgowości, kontrolingu i podatków. W pracy zawodowej liczą się dla niej ludzie i chciałaby, aby jej praca przynosiła zmiany na lepsze.

Prywatnie żona oraz mama dwójki wspaniałych dzieci.

W IKEA Joanna Kijas-Janiszowska zastąpiła Iwonę Szczękę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność

Soonly, lider rynku pożyczek online w Polsce, ogłosił rebranding swojej flagowej oferty pożyczkowej. Dotychczasowa marka Vivus, rozpoznawalna przez 84% polskich konsumentów, zmienia
Finanse Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
2024-12-19 | 09:30

Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG

W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, jednym z kluczowych wyzwań pozostają zatory płatnicze. Rozwiązaniem, które nie tylko pomaga w zarządzaniu bieżącymi środkami, ale także
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2024-12-19 | 08:00

Smartney wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia

Smartney wprowadza ubezpieczenia do swojej oferty Smartney, lider rynku lendtech w Polsce wprowadził do swojej oferty nową kategorię produktów - nowoczesne ubezpieczenie. To istotna nowość w ofercie Smartney, który do tej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.