Komunikaty PR

Już 1 milion aktywnych użytkowników aplikacji PAYBACK!

2022-08-04  |  09:40
Biuro prasowe

Lipiec był rekordowym miesiącem pod względem aktywności użytkowników aplikacji PAYBACK. Kampanie promocyjne, które w ubiegłym miesiącu Program prowadził we współpracy ze swoimi partnerami oraz regularna komunikacja, sprawiły, że ponad milion osób skorzystało z aplikacji. To blisko 25% więcej niż w poprzednich miesiącach.

Ten rekordowy wynik potwierdza tezę, że skuteczność aplikacji zakupowych powinna być mierzona nie liczbą pobrań, a aktywnością ich użytkowników. To ona przedstawia największą wartość dla marek partycypujących w danej aplikacji, ponieważ przekłada się na realną możliwość poszerzania bazy klientów. Dlatego niezwykle cieszymy się, że lipcowe akcje PAYBACK, prowadzone we współpracy z naszymi partnerami, przyniosły tak znakomite rezultaty, przyciągając ponad 1 mln unikalnych użytkowników komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska. 

Skłonienie konsumentów, aby skorzystali z aplikacji, to jednak zaledwie pierwszy krok na drodze budowania grona lojalnych i zadowolonych klientów. Dlatego, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników aplikacji, PAYBACK wprowadził w ostatnim czasie dwie nowe funkcjonalności. 

Jedna aplikacja, wiele możliwości

Pierwsza z nich to płatność mobilna PAYBACK PAY, która pozwala płacić za zakupy w partnerskich sklepach stacjonarnych Programu i jednocześnie zbierać punkty PAYBACK. Dzięki tej funkcjonalności, użytkownik może zapłacić, m.in. za zakupy spożywcze w sklepach Kaufland, tankowanie na stacji bp, karmę dla swojego zwierzaka w Maxi Zoo, produkty budowlane w Mrówce czy bilet na seans do Multikina i automatycznie poszerzyć pulę punktów na swoim koncie. 

Z płatności mogą korzystać użytkownicy najnowszej wersji aplikacji PAYBACK na Android i iOS, którzy jednocześnie są użytkownikami Google Pay lub Apple PAY oraz mają kartę debetową bądź kredytową dodaną do Portfela Google lub Apple Wallet. 

Dodatkowo, w aplikacji PAYBACK jest dostępny kalkulator punktów. Pozwala on w szybki i łatwy sposób sprawdzić, ile punktów PAYBACK zdobędziemy za zakupy. Kalkulator jest dostępny dla wszystkich użytkowników aplikacji PAYBACK, bez względu na rodzaj urządzenia czy system operacyjny. Pozwala również oszacować, o ile więcej punktów zyskamy, jeśli przed zakupami aktywujemy kupon do danego sklepu. Korzystanie z kalkulatora jest bardzo proste – wystarczy, że uczestnik Programu wpisze wartość zakupów, wybierze sklep, w którym robi zakupy, a następnie wybierze rodzaj kuponu. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian

Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.