Już 1500 hot-dogów zaserwował klientom Żabki Nano robot Robbie
10 dni wystarczyło, aby robot Robbie wydał klientom Żabki Nano 1500 kultowych hot-dogów. To średnio 150 ciepłych przekąsek na dobę! Nowatorskie, pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku funkcjonuje od niedawana w bezobsługowym, całodobowym sklepie Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Robbie przygotowuje hot-dogi w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta. Urządzenie powstało przy współpracy Żabki i VeloxAlpha S.A.
Żabka Future, odpowiadająca za koncept Żabka Nano, cały czas poszukuje nowych rozwiązań, mających na celu stałe ulepszanie doświadczeń zakupowych klientów sklepów autonomicznych. Jednym z nich jest robot Robbie serwujący hot-dogi, czyli kultowe w ofercie Żabki przekąski na ciepło. Cały proces przygotowania hot-doga odbywa się w sposób zautomatyzowany i w pełni higieniczny.
Jak zamówić hot-doga?
Klient wchodzi do sklepu, korzystając z aplikacji Żappka, smartwatcha, karty bankowej czy aplikacji Apple Pay lub Google Pay, podchodzi do ekranu przy maszynie i w trzech krokach składa zamówienie – wybiera rozmiar hot-doga (mały lub maxx), rodzaj parówki (parówka lub kabanos) i sosu (ketchup, czosnkowy, musztarda, 1000 wysp). Następnie potwierdza zamówienie. Klient może śledzić status swojego zamówienia na ekranie w górnej części robota. Gotowy hot-dog dostępny jest do odbioru w ciągu 40 sekund. Klient informowany jest o tym fakcie za pomocą dwóch komunikatów – głosowego oraz wyświetlanego na poziomym ekranie u góry robota. Sztuczna inteligencja (AI) umożliwia dodanie produktów z „hotdogomatu” do rachunku klienta.
Doskonałe uzupełnienie oferty konceptu Żabka Nano
Robot Robbie ma futurystyczny wygląd i stworzony został specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Urządzenie działa 24/7, jest łatwe i intuicyjne w obsłudze. Innowacyjność gra tutaj kluczową rolę – zapewniając atrakcyjność, jaką oferuje szybki, przygotowany bezdotykowo posiłek. Robot waży 1500 kg, ma ponad 2,5 m wysokości i ponad 2 m szerokości.
Za projekt i oprogramowanie robota odpowiada firma VeloxAlpha S.A., która zrealizowała ten pionierski projekt na zamówienie Żabki. Nad jego stworzeniem pracowało koncepcyjnie 12 osób – 6 nad konstrukcją i 6 nad oprogramowaniem.
Żabka Nano wyznacza trendy
Koncept Żabka Nano przeciera kolejne szlaki w handlu, oferując klientom najnowsze na rynku rozwiązania oraz gwarantując unikalne doświadczenia zakupowe. Sklepy Żabka Nano przyciągają klientów swoim nowoczesnym wyglądem – są niewielkie, ale wizualnie przestronne; prezentują się czysto, elegancko i schludnie, a ekspozycja wygląda bardzo zachęcająco. Klienci uważają, że Żabka Nano to idealne miejsce, aby w drodze do pracy wpaść po kubek ulubionej kawy, a wieczorem po pracy lub w trakcie podróży – na szybkie zakupy.
Do tej pory otwarte zostały 44 placówki, co czyni Żabkę Nano największą siecią autonomicznych sklepów w Europie.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2021: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
Żabka Future to jedna z jednostek organizacyjnych, które tworzą nową strukturę zarządzania Żabki. Zespoły działające w obszarze Żabki Future odpowiadają za wyszukiwanie, tworzenie oraz rozwój narzędzi technologicznych i systemowych dla przyszłości. Obszar ten podlega Tomaszowi Blicharskiemu, Wiceprezesowi Zarządu ds. Rozwoju/EVP, Managing Director of Żabka Future.
_______________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.