Komunikaty PR

Już 5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki

2020-11-03  |  11:45
Biuro prasowe

W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców, którzy jako indywidualni przedsiębiorcy podjęli współpracę z siecią. Małe, wygodne placówki, których jest już na rynku ponad 6600, przyciągają nowych przedsiębiorców atrakcyjnym modelem biznesowym, nowoczesnym formatem oraz szerokim wsparciem w zakresie codziennego prowadzenia biznesu.  Mimo trudnej sytuacji na rynku Żabka nadal jest magnesem dla drobnych przedsiębiorców, którzy obserwując rozwój sieci i jej zaangażowanie w walce z Covid-19, wybierają właśnie tę sieć spośród wszystkich marek franczyzowych na rynku.

5000 franczyzobiorców to olbrzymi powód do świętowania dla całej naszej firmy. Przedsiębiorcy prowadzący Żabki to siła naszej sieci i to dzięki nim, możemy każdego dnia zapewnić szybkie i wygodne zakupy dla ponad 2,5 mln klientów. Od początku roku otworzyliśmy ponad pół tysiąca sklepów w całej Polsce i mimo pandemii widzimy, że mała przedsiębiorczość w branży spożywczej nadal może się rozwijać. Żabka jest otwarta dla wszystkich przedsiębiorczych osób, które chcą wspólnie z nami budować na rynku największą sieć convenience w Polsce – podkreśla Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych w Żabka Polska.

Swój biznes przy wsparciu partnera

Obecnie nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci, poza w pełni wyposażonym i umeblowanym sklepem w atrakcyjnej lokalizacji, otrzymują miesięczny przychód podstawowy w wysokości 16 tys. zł co miesiąc przez pierwszy rok działalności. Zyskują także know-how i znany wśród Polaków brand oraz bogatą ofertę – produktową i usługową, którą mogą zaproponować klientom. Przy tym, rozpoczynając biznes z Żabką, wnoszą na start zaledwie 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup produktów regionalnych czy kasy fiskalnej.

Wszyscy franczyzobiorcy w sieci Żabka mogą ponadto liczyć na szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu, bieżące wsparcie ze strony specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz partnerów ds. sprzedaży, a także na szereg nowoczesnych narzędzi, jak aplikacja frappka ułatwiająca im zarządzanie sklepem. Żabka okazuje współpracującym z nią przedsiębiorcom również dodatkową pomoc w trudnych momentach, jak pandemia koronawirusa, podczas której od samego początku zapewniała im dodatkowe narzędzia i środki dla bezpieczeństwa ich samych, pracowników i klientów. Sieć dostarczyła do sklepów m.in. maseczki, rękawiczki czy przyłbice dla franczyzobiorców i personelu, zaś klienci mogą korzystać m.in. ze stacji do dezynfekcji rąk, jak również zakupić tanie, sprzedawane bez zysku, jednorazowe maseczki ochronne. Mimo trwającej pandemii, zainteresowanie franczyzą z Żabką nie przestało maleć, a w lipcu br. odnotowano rekordową liczbę podpisanych nowych umów franczyzowych.

– Oferujemy naszym franczyzobiorcom wiele zróżnicowanych narzędzi oraz szerokie wsparcie. Wszystko dlatego, że w każdym obszarze stawiamy przedsiębiorców współpracujących z naszą siecią w centrum uwagi, zgodnie z naszą filozofią franczyzocentryczności. Dzięki temu franczyzobiorcy mają szansę prowadzić sklep, do którego chętnie wracają klienci – dodaje Sebastian Bielawski, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców  w Żabka Polska.

Atrakcyjne warunki współpracy i szerokie wsparcie są jednymi z ważniejszych powodów przystąpienia do sieci przez działających już w niej 5000 franczyzobiorców. – Kwestie finansowe nie były bez znaczenia przy uruchamianiu sklepu z Żabką. Z kolei w pierwszych dniach niezwykle istotne dla mnie jest oparcie i stała pomoc ze strony partnera ds. sprzedaży – dodaje Agnieszka Sikorska z Zielonej Góry, która została 5-tysięcznym franczyzobiorcą w sieci. Sieć zapytała bliżej o motywy nawiązania z nią współpracy wszystkich aktualnych franczyzobiorców. Dla wielu wejście w szeregi Żabki było również ważnym krokiem ku zmianie zawodowej, odpowiadało na potrzebę spróbowania sił na swoim, ale także dało bezpieczeństwo biznesowe czy finansową niezależność.

Kampania „5000 powodów, dla których warto dołączyć do Żabki

W następstwie ankiety i rozmów z franczyzobiorcami zrodził się pomysł na kampanię promującą przedsiębiorczość. Wykorzystane zostały w niej najczęściej pojawiające się powody przystąpienia do sieci Żabka – wśród nich: „To stabilny i bezpieczny biznes”, „Mam 16 000 zł podstawowego przychody miesięcznie przez cały rok”, „Nowe technologie wspierają mój biznes”, „Gdzie indziej dostaniemy w pełni wyposażony sklep?”, a także „Wspólnie prowadzimy rodzinny biznes”, które przedstawiają rzeczywiści franczyzobiorcy sklepów Żabka. Materiały w nowej odsłonie dostępne będą w całej Polsce w kanałach ATL i BTL oraz na nośnikach własnych sieci, w tym w sklepach oraz na dedykowanej stronie internetowej z historiami franczyzobiorców – www.5000powodow.pl.

Więcej informacji można znaleźć na: www.franczyza.zabka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps! Biuro prasowe
2024-07-31 | 10:30

Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!

31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty
Handel Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu
2024-07-31 | 08:40

Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu

Polscy konsumenci nie stronią od e-zakupów zagranicznych. W polskich sklepach internetowych robi zakupy aż 75% internautów, a aż 30% użytkowników Internetu w naszym kraju
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zbiory czereśni zakończyły się o miesiąc wcześniej niż zazwyczaj. Z powodu szybszej wegetacji owoce przypominają te z południa Europy

Zmiany klimatyczne wpływają na uprawy i zbiory owoców. Drzewa czereśni zakwitły w tym roku o kilka tygodni wcześniej niż zazwyczaj. Ciepła i słoneczna pogoda już w marcu przyspieszyła kwitnienie. W efekcie, o ile w poprzednich latach czereśnie można było kupić jeszcze w sierpniu, w tym roku już w lipcu zbierano późne odmiany. – Sezon wegetacyjny był o wiele dłuższy, a temperatura była wysoka w trakcie dojrzewania owoców. To warunki porównywalne z włoskim klimatem, a owoce, które udało nam się wyprodukować, są doskonałej jakości – mówi Krzysztof Czarnecki, wiceprezes Związku Sadowników RP. Część upraw zniszczyły jednak kwietniowe przymrozki.

Prawo

Osoby z niepełnosprawnością i ich opiekunowie czekają na ustawę o asystencji osobistej. Dzięki niej może wzrosnąć zainteresowanie pracą w tym zawodzie

Polska jest jednym z ostatnich europejskich krajów bez ustawy o asystencji osobistej. Tymczasem wspieranie osób z niepełnosprawnościami w różnych aspektach życia może mieć kluczowe znaczenie dla rynku pracy. Zatrudnienie będzie mogła znaleźć część osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunowie. Stworzy to też duże zapotrzebowanie na pracę asystentów. Dziś część z nich nie chce podejmować niepewnego zatrudnienia, nieuregulowanego w przepisach. – Jest przestrzeń dla tego nowego, bardzo prestiżowego w Europie zawodu asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, który wesprze system ochrony zdrowia – przekonuje Małgorzata Szumowska, prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna.

Bankowość

Małe i średnie firmy czeka szereg wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Banki chcą im w tym pomagać

Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać konkurencyjnymi uczestnikami łańcucha dostaw, także mniejsze podmioty  będą musiały wypełnić unijne wymogi i realizować proekologiczne projekty. To jednak oznacza dla nich szereg wyzwań, związanych chociażby z poznaniem wymogów unijnych, terminów ich realizacji i całym aspektem ich wdrożenia. Wydany właśnie przez Bank Ochrony Środowiska przewodnik, podsumowujący najważniejsze wyzwania legislacyjne, ma pomóc przedsiębiorcom się odnaleźć w gąszczu regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.