Komunikaty PR

Już 5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki

2020-11-03  |  11:45
Biuro prasowe

W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców, którzy jako indywidualni przedsiębiorcy podjęli współpracę z siecią. Małe, wygodne placówki, których jest już na rynku ponad 6600, przyciągają nowych przedsiębiorców atrakcyjnym modelem biznesowym, nowoczesnym formatem oraz szerokim wsparciem w zakresie codziennego prowadzenia biznesu.  Mimo trudnej sytuacji na rynku Żabka nadal jest magnesem dla drobnych przedsiębiorców, którzy obserwując rozwój sieci i jej zaangażowanie w walce z Covid-19, wybierają właśnie tę sieć spośród wszystkich marek franczyzowych na rynku.

5000 franczyzobiorców to olbrzymi powód do świętowania dla całej naszej firmy. Przedsiębiorcy prowadzący Żabki to siła naszej sieci i to dzięki nim, możemy każdego dnia zapewnić szybkie i wygodne zakupy dla ponad 2,5 mln klientów. Od początku roku otworzyliśmy ponad pół tysiąca sklepów w całej Polsce i mimo pandemii widzimy, że mała przedsiębiorczość w branży spożywczej nadal może się rozwijać. Żabka jest otwarta dla wszystkich przedsiębiorczych osób, które chcą wspólnie z nami budować na rynku największą sieć convenience w Polsce – podkreśla Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych w Żabka Polska.

Swój biznes przy wsparciu partnera

Obecnie nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci, poza w pełni wyposażonym i umeblowanym sklepem w atrakcyjnej lokalizacji, otrzymują miesięczny przychód podstawowy w wysokości 16 tys. zł co miesiąc przez pierwszy rok działalności. Zyskują także know-how i znany wśród Polaków brand oraz bogatą ofertę – produktową i usługową, którą mogą zaproponować klientom. Przy tym, rozpoczynając biznes z Żabką, wnoszą na start zaledwie 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup produktów regionalnych czy kasy fiskalnej.

Wszyscy franczyzobiorcy w sieci Żabka mogą ponadto liczyć na szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu, bieżące wsparcie ze strony specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz partnerów ds. sprzedaży, a także na szereg nowoczesnych narzędzi, jak aplikacja frappka ułatwiająca im zarządzanie sklepem. Żabka okazuje współpracującym z nią przedsiębiorcom również dodatkową pomoc w trudnych momentach, jak pandemia koronawirusa, podczas której od samego początku zapewniała im dodatkowe narzędzia i środki dla bezpieczeństwa ich samych, pracowników i klientów. Sieć dostarczyła do sklepów m.in. maseczki, rękawiczki czy przyłbice dla franczyzobiorców i personelu, zaś klienci mogą korzystać m.in. ze stacji do dezynfekcji rąk, jak również zakupić tanie, sprzedawane bez zysku, jednorazowe maseczki ochronne. Mimo trwającej pandemii, zainteresowanie franczyzą z Żabką nie przestało maleć, a w lipcu br. odnotowano rekordową liczbę podpisanych nowych umów franczyzowych.

– Oferujemy naszym franczyzobiorcom wiele zróżnicowanych narzędzi oraz szerokie wsparcie. Wszystko dlatego, że w każdym obszarze stawiamy przedsiębiorców współpracujących z naszą siecią w centrum uwagi, zgodnie z naszą filozofią franczyzocentryczności. Dzięki temu franczyzobiorcy mają szansę prowadzić sklep, do którego chętnie wracają klienci – dodaje Sebastian Bielawski, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców  w Żabka Polska.

Atrakcyjne warunki współpracy i szerokie wsparcie są jednymi z ważniejszych powodów przystąpienia do sieci przez działających już w niej 5000 franczyzobiorców. – Kwestie finansowe nie były bez znaczenia przy uruchamianiu sklepu z Żabką. Z kolei w pierwszych dniach niezwykle istotne dla mnie jest oparcie i stała pomoc ze strony partnera ds. sprzedaży – dodaje Agnieszka Sikorska z Zielonej Góry, która została 5-tysięcznym franczyzobiorcą w sieci. Sieć zapytała bliżej o motywy nawiązania z nią współpracy wszystkich aktualnych franczyzobiorców. Dla wielu wejście w szeregi Żabki było również ważnym krokiem ku zmianie zawodowej, odpowiadało na potrzebę spróbowania sił na swoim, ale także dało bezpieczeństwo biznesowe czy finansową niezależność.

Kampania „5000 powodów, dla których warto dołączyć do Żabki

W następstwie ankiety i rozmów z franczyzobiorcami zrodził się pomysł na kampanię promującą przedsiębiorczość. Wykorzystane zostały w niej najczęściej pojawiające się powody przystąpienia do sieci Żabka – wśród nich: „To stabilny i bezpieczny biznes”, „Mam 16 000 zł podstawowego przychody miesięcznie przez cały rok”, „Nowe technologie wspierają mój biznes”, „Gdzie indziej dostaniemy w pełni wyposażony sklep?”, a także „Wspólnie prowadzimy rodzinny biznes”, które przedstawiają rzeczywiści franczyzobiorcy sklepów Żabka. Materiały w nowej odsłonie dostępne będą w całej Polsce w kanałach ATL i BTL oraz na nośnikach własnych sieci, w tym w sklepach oraz na dedykowanej stronie internetowej z historiami franczyzobiorców – www.5000powodow.pl.

Więcej informacji można znaleźć na: www.franczyza.zabka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-22 | 08:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy

Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.

Ochrona środowiska

Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa

1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.

Handel

T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu

Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.