JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu tygodnia od otwarcia sklep mający 1,5 tys. m kw. odwiedziło ponad 4,5 tys. klientów.
W tym czasie był to jeden z najchętniej wybieranych lokali w galerii. Otwarcie miało także znaczący wpływ na footfall warszawskiej galerii. W tygodniu debiutu JYSK, Północną odwiedziło blisko o 20 proc. więcej klientów niż w tygodniu poprzedzającym.
– JYSK zaliczył u nas udane otwarcie i już w pierwszym tygodniu przyciągnął tłumy. Zgodnie z oczekiwaniami marka trafiła na chłonny rynek, na którym tysiące osób urządzają lub remontują swoje mieszkania, a co za tym idzie poszukuje w sąsiedztwie popularnych marek „dla domu”. Ponadto nie bez znaczenia jest lokalizacja Północnej. Białołęka to trzecia pod względem liczby ludności dzielnica Warszawy – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.
– Tę część stolicy charakteryzuje bardzo dynamiczny rozwój rynku mieszkaniowego. Tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 lokali do użytku, najwięcej w mieście. To rodzi potrzeby zakupowe w takich sklepach jak JYSK. Marka dostrzegła potencjał Północnej i obecnie – za sprawą swojego trzechsetnego sklepu – w pełni go wykorzystuje, rozwijając się w tej części Warszawy – dodaje.
Marki zauważają Północną
Dla galerii obecność brandu to ważny krok w budowaniu przewagi konkurencyjnej. – JYSK to dziś największy najemca galerii w segmencie wyposażenia wnętrz, a także jeden z kluczowych partnerów biznesowych. To również kolejna, doskonale znana, międzynarodowa marka, która doceniła potencjał sprzedażowy Północnej – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– To sprawiło, że wraz z tym debiutem, otwieramy kolejny rozdział realizowanej przez nas strategii leasingowej, jeszcze mocniej koncentrując się na rozpoznawalnych markach i liderach rynkowych, a co najważniejsze na sklepach pożądanych przez klientów. Naszym celem jest, aby Północna odpowiadała możliwie najlepiej na lokalne potrzeby – dodaje.
Debiut pokazuje jeszcze jedno. Północna jest obszarem zainteresowania dużych krajowych i międzynarodowych firm. – Najemcy dostrzegają silną markę Północnej, a przede wszystkim otoczenie o dużym potencjale na rozwój – mówi Marek Ciszewski.
Północna urządza warszawiaków
Zyskuje obiekt, zyskują też klienci. Ostatnie otwarcie poszerza ofertę Północnej, która ma szansę stać się najchętniej odwiedzaną lokalnie galerią przez osoby, które poszukują wyposażenia wnętrz. W obiekcie już dziś można znaleźć aż 17. najemców z odpowiedniej kategorii. Oferta obejmuje takie marki jak: DUKA, home&you, Tescoma czy Homla. Dodatki do domu znaleźć można także w sklepach sieci TK Maxx, Half Price czy Sinsay.
JYSK przyciąga nie tylko ofertą, ale także nowoczesnym wnętrzem. Sklep powstał w najnowszym koncepcie handlowym sieci 3.0., który ma inspirować i zapewniać lepsze doznania zakupowe. Klienci znajdują tutaj m.in. pokoje inspiracyjne – sypialnię, jadalnię i salon z jadalnią, które pokazują możliwości aranżacji, a także Studio Materacy, w którym można zasięgnąć fachowej porady.
Przestrzeń sklepu w Galerii Północnej została tak zaaranżowana, aby nawiązywać do skandynawskich korzeni marki i wyznawanych przez sieć wartości. Stąd m.in. wysokiej jakości oświetlenie oraz drewniane, jasne podłogi, charakterystyczne dla stylu skandynawskiego, tak popularnego obecnie w Polsce.
– Lokal, który powstał w Północnej jest nie tylko nowoczesny, ale też inspirujący dla osób poszukujących pomysłów na wystrój wnętrza czy ogrodu. To szczególnie istotne dla klientów naszej galerii, których liczną grupę stanowią osoby niejednokrotnie urządzające swoje pierwsze mieszkanie – mówi Marek Ciszewski.
Otwarcie JYSK to pierwsza z nowości w tym roku w ofercie obiektu. Jak zapewnia Galeria Północna, nie ostatnia. – Prowadzimy zaawansowane negocjacje ze znanymi markami, które mamy nadzieję wkrótce zadebiutują w obiekcie, poszerzając jego ofertę. W tym rozwoju skupiamy się na kluczowych dla naszej pozycji segmentach, w tym szczególnie mody – podsumowuje Jarosław Tutaj.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.