Komunikaty PR

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

2024-04-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu tygodnia od otwarcia sklep mający 1,5 tys. m kw. odwiedziło ponad 4,5 tys. klientów.

W tym czasie był to jeden z najchętniej wybieranych lokali w galerii. Otwarcie miało także znaczący wpływ na footfall warszawskiej galerii. W tygodniu debiutu JYSK, Północną odwiedziło blisko o 20 proc. więcej klientów niż w tygodniu poprzedzającym.

– JYSK zaliczył u nas udane otwarcie i już w pierwszym tygodniu przyciągnął tłumy. Zgodnie z oczekiwaniami marka trafiła na chłonny rynek, na którym tysiące osób urządzają lub remontują swoje mieszkania, a co za tym idzie poszukuje w sąsiedztwie popularnych marek „dla domu”. Ponadto nie bez znaczenia jest lokalizacja Północnej. Białołęka to trzecia pod względem liczby ludności dzielnica Warszawy – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.

– Tę część stolicy charakteryzuje bardzo dynamiczny rozwój rynku mieszkaniowego. Tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 lokali do użytku, najwięcej w mieście. To rodzi potrzeby zakupowe w takich sklepach jak JYSK. Marka dostrzegła potencjał Północnej i obecnie – za sprawą swojego trzechsetnego sklepu – w pełni go wykorzystuje, rozwijając się w tej części Warszawy – dodaje.

Marki zauważają Północną
Dla galerii obecność brandu to ważny krok w budowaniu przewagi konkurencyjnej. – JYSK to dziś największy najemca galerii w segmencie wyposażenia wnętrz, a także jeden z kluczowych partnerów biznesowych. To również kolejna, doskonale znana, międzynarodowa marka, która doceniła potencjał sprzedażowy Północnej – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

– To sprawiło, że wraz z tym debiutem, otwieramy kolejny rozdział realizowanej przez nas strategii leasingowej, jeszcze mocniej koncentrując się na rozpoznawalnych markach i liderach rynkowych, a co najważniejsze na sklepach pożądanych przez klientów. Naszym celem jest, aby Północna odpowiadała możliwie najlepiej na lokalne potrzeby – dodaje.

Debiut pokazuje jeszcze jedno. Północna jest obszarem zainteresowania dużych krajowych i międzynarodowych firm. – Najemcy dostrzegają silną markę Północnej, a przede wszystkim otoczenie o dużym potencjale na rozwój – mówi Marek Ciszewski.

Północna urządza warszawiaków
Zyskuje obiekt, zyskują też klienci. Ostatnie otwarcie poszerza ofertę Północnej, która ma szansę stać się najchętniej odwiedzaną lokalnie galerią przez osoby, które poszukują wyposażenia wnętrz. W obiekcie już dziś można znaleźć aż 17. najemców z odpowiedniej kategorii. Oferta obejmuje takie marki jak: DUKA, home&you, Tescoma czy Homla. Dodatki do domu znaleźć można także w sklepach sieci TK Maxx, Half Price czy Sinsay.

JYSK przyciąga nie tylko ofertą, ale także nowoczesnym wnętrzem. Sklep powstał w najnowszym koncepcie handlowym sieci 3.0., który ma inspirować i zapewniać lepsze doznania zakupowe. Klienci znajdują tutaj m.in. pokoje inspiracyjne – sypialnię, jadalnię i salon z jadalnią, które pokazują możliwości aranżacji, a także Studio Materacy, w którym można zasięgnąć fachowej porady.

Przestrzeń sklepu w Galerii Północnej została tak zaaranżowana, aby nawiązywać do skandynawskich korzeni marki i wyznawanych przez sieć wartości. Stąd m.in. wysokiej jakości oświetlenie oraz drewniane, jasne podłogi, charakterystyczne dla stylu skandynawskiego, tak popularnego obecnie w Polsce.

– Lokal, który powstał w Północnej jest nie tylko nowoczesny, ale też inspirujący dla osób poszukujących pomysłów na wystrój wnętrza czy ogrodu. To szczególnie istotne dla klientów naszej galerii, których liczną grupę stanowią osoby niejednokrotnie urządzające swoje pierwsze mieszkanie – mówi Marek Ciszewski.

Otwarcie JYSK to pierwsza z nowości w tym roku w ofercie obiektu. Jak zapewnia Galeria Północna, nie ostatnia. – Prowadzimy zaawansowane negocjacje ze znanymi markami, które mamy nadzieję wkrótce zadebiutują w obiekcie, poszerzając jego ofertę. W tym rozwoju skupiamy się na kluczowych dla naszej pozycji segmentach, w tym szczególnie mody – podsumowuje Jarosław Tutaj.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.