Kaczmarski Inkasso Finansową Marką Roku
Za zaangażowanie w budowanie profesjonalizmu branży windykacyjnej w Polsce – tak brzmi uzasadnienie Gazety Finansowej, która z okazji 30-lecia Kaczmarski Inkasso przyznała firmie tytuł Finansowej Marki Roku 2022 w kategorii "Windykacja".
Kaczmarski Inkasso zostało docenione przez redakcję za wieloletnie wyznaczanie kierunków rozwoju rynku zarzadzania wierzytelnościami i umiejętne wykorzystywanie skutecznych rozwiązań w odzyskiwaniu należności. Nagrodę przyznano również za zapewnienie klientom kompleksowych usług chroniących transakcje handlowe oraz gwarancję wysokiego standardu obsługi.
- Ten rok jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ świętujemy 30-lecie naszej działalności, a zarazem rynku nowoczesnej windykacji w Polsce. Lata doświadczenia nauczyły nas, że aby odnieść sukces i być skutecznym w dochodzeniu należności, konieczne jest zrozumienie wierzyciela i dłużnika. Kluczem do sukcesu jest więc pogodzenie interesów obu stron. Nagrodę traktujemy jako docenienie naszej pracy, ale i wyzwanie, aby w dalszym ciągu być profesjonalną, cenioną marką na rynku zarządzania wierzytelnościami – podsumowuje Jakub Kostecki, prezes Kaczmarski Inkasso.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.