Komunikaty PR

Kamila Petrus i Mateusz Paradowski dołączają do managementu InnerValue

2022-09-08  |  13:00
Biuro prasowe

Wieloletni współpracownicy agencji i dotychczasowi szefowie głównych działów InnerValue – Kamila Petrus i Mateusz Paradowski – dołączają do managementu firmy. Od tej pory – na stanowiskach Executive Director – będą współzarządzać pracami operacyjnymi całej organizacji. Zmiany związane są m.in. z trwającym rozwojem agencji i jej mocniejszym wejściem w obszar raportowania ESG czy komunikacji zagranicznej dla firm technologicznych.

- Bardzo cieszę się, że Kamila Petrus i Mateusz Paradowski będą jeszcze mocniej zaangażowani w rozwój InnerValue. Od lat przejawiają oni ponadprzeciętne umiejętności z obszaru komunikacji, jak i cechy menedżerskie. Przed nami wiele ciekawych projektów, ale i wyzwań. Obecnie wspólnie będziemy pracowali nad wyznaczeniem średnioterminowych celów dla naszej firmy – mówi Wojciech Iwaniuk, CEO InnerValue.

Mateusz Paradowski w InnerValue pracuje od początku swojej kariery zawodowej, czyli 2013 roku. W tym czasie przeszedł przez wszystkie szczeble organizacji pracując przy najbardziej prestiżowych projektach agencji. Od ponad czterech lat kieruje pracami zespołu specjalizującego się w prowadzeniu relacji inwestorskich, komunikacji IPO oraz komunikacji biznesowej spółek z obszaru nowych technologii. Nadzoruje realizację projektów oraz koordynuje bieżącą współpracę z klientami. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat jego dział pracował przy prawie 30 transakcjach o wartości 1,5 mld zł. W ostatnich kwartałach mocno zaangażował się w poszerzenie spektrum klientów agencji o spółki z portfeli funduszy venture capital i private equity oraz komunikację na rynki zagraniczne.

Kamila Petrus jest związana z InnerValue od 2018 roku. Od 2019 kieruje pracami zespołu odpowiedzialnego za projekty komunikacyjne dla innowacyjnych przedsiębiorstw. Tworzy komunikację strategiczną dla spółek z branży new-tech, gamingu i sektora IT. Nadzoruje realizację projektów crowdinvestingowych, procesy IPO i komunikację M&A startupów. Kamila jest jednym z najbardziej znanych specjalistów od komunikacji spółek z branży gier wideo w Polsce. Prowadzi autorski program na YouTube Gamedev przy Kamie. Przed dołączeniem do InnerValue pracowała w agencji PR/IR, gdzie zajmowała stanowiska starszego specjalisty ds. IR oraz account managera. Z rynkiem kapitałowym związana jest od 2015 roku. Karierę zawodową zaczynała jako dziennikarka radiowa i telewizyjna.

Oprócz Paradowskiego i Petrus management InnerValue tworzą – Wojciech Iwaniuk (CEO), Andrzej Szurek (COO) i Piotr Sobiś (CFO).

Ostatnie dwa lata to okres dynamicznego wzrostu InnerValue (www.innervalue.pl). Oprócz podstawowej usługi –  jaką są relacje inwestorskie i komunikacja finansowa –  agencja rozszerzyła ofertę o wsparcie w zakresie doradztwa strategicznego, realizacji działań graficzno-digitalowych oraz obsługi social media na potrzeby komunikacji korporacyjnej. Już dziś blisko połowę klientów Agencji stanowią firmy nieobecne na rynku kapitałowym. Od tego roku firma rozwija nowe obszary – komunikację zagraniczną oraz raportowanie ESG (ang. Environmental, Social and Governance).

Od kwietnia br. siedziba InnerValue znajduje się przy ul. Koszykowej 54.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja! Biuro prasowe
2025-05-22 | 20:00

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

XI edycja dwudniowej konferencji Sustainable Economy Summit rozpocznie się już 27 maja w Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów. Wydarzenie, organizowane między innymi pod
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.