Komunikaty PR

Kampania wizerunkowa na 75-lecie Herbapolu-Lublin

2024-06-18  |  12:00
Biuro prasowe

Herbapol-Lublin już od 75 lat towarzyszy Polakom, dostarczając im produkty tworzone ze składników pochodzących z natury. To właśnie głębokie zakorzenienie w niej jest fundamentem działania firmy. Przywiązanie do przyrody i poszanowanie jej bogactwa, które są niezmiennie wpisane w misję Herbapolu-Lublin, stały się też w naturalny sposób główną ideą programu obchodów jego 75. urodzin.

Jest na nich oparta również rozpoczęta właśnie kampania wizerunkowa. Stworzony na jej potrzeby spot to pełna pozytywnych emocji opowieść o naturze, bliskości z nią i czerpaniu z jej bogactwa. – W Herbapolu-Lublin natura jest dla nas wszystkim: inspiracją do rozwoju, bazą cennych składników, źródłem wspaniałych, pozytywnych emocji – mówi Marzena Walczak, Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – To właśnie na tych szczerych i wyjątkowych uczuciach wobec natury oparliśmy nasz najnowszy spot wizerunkowy. Jesteśmy dumni, że dzięki nam także konsumenci mogą poczuć ten niezwykły związek z naturą – czy to sięgając po aromatyczną, ziołową herbatkę, czy dżem, pełen owoców z polskich sadów, czy też po nasze fitokosmetyki, stworzone na bazie skoncentrowanych ekstraktów roślinnych.

Spot będzie emitowany w głównych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), a także w serwisach VOD (Player, Polsat Go, VOD, YouTube).

Za produkcję spotu odpowiadała agencja AdValue, zaś za zakup mediów Essence Mediacom. Wsparcie PR zapewnia Quality Public Relations.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.